- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salutare colegi
M-ar interesa si pe mine sa stiu cat mai in amanunt de ce piese anume as avea nevoie pentru reconditionarea electromotorului pt un astra f c18nz , 1,8i, 66kw, 90cp monopunct
De ceva vreme, de cand s-a facut frig / inghet afara, constat ca la prima pornire de dimineata (cca ora 6), electromotorul invarte destul de greu motorul, pana porneste .
Deoarece este foarte frig si uleiul fiind mult mai vascos / gros decat vara, electromotorul nu mai invarte cu destula putere pt a porni usor .
Restul sunt toate bune si foarte bune (fise, bujii, alternator ok ...) . Bateria este noua, masurata dimineata inainte de pornire are un curent de 12,80 V, ulterior cu motorul pornit se incarca corespunzator .
Asa ca banui foarte tare electromotorul intrucat l-am cam obosit, masina fiind si pe gaz ...
M-ar interesa sa stiu cat mai amanuntit ce anume ar trebui sa cumpar pt a reconditiona un electromotor
Carbunii in primul rand, sunt convins ca trebuiesc schimbati
Carbunii cum arata ? Sunt separati, cum sunt cei de la vechea dacie, sau se cumpara cu tot cu platou (platou de carbuni) ?
Se schimba usor ? Adica trebuiesc doar fixati in locasurile lor, sau trebuiesc si lipiti ulterior ?
Daca trebuiesc si lipiti, banuiesc ca va trebui sa apelez la un electrician pt acele lipituri si de aceea intreb acest lucru .
Mai trebuie sa cumpar si alte componente cumparate pt reconditionarea electromotorului ?
Ma gandesc sa cumpar unul SH pe care insa sa il reconditionez, intrucat imi trebuie zilnic masina si nu as putea sta cu ea trasa pe dreapta, cu electromotorul dat jos si dus la reparat si asteptat pana cand este gata reparat pt a fi montat din nou pe masina .
Imi puteti spune daca electromotoarele de pe astra f benzina, sunt toate la fel, indiferent de motorizare (c14nz, c16nz ...) ?
In caz contrar la ce anume ar trebui sa fiu atent si cum anume ar trebui sa le diferentiez, astfel incat sa il cumpar pe cel care se potriveste pt tipul meu de masina ?
Cei de la dezmembrari le au aruncate pe toate la gramada si nu as vrea sa ma trezesc ca nu este compatibil pt c18nz .
Va multumesc pt orice sfat
M-ar interesa si pe mine sa stiu cat mai in amanunt de ce piese anume as avea nevoie pentru reconditionarea electromotorului pt un astra f c18nz , 1,8i, 66kw, 90cp monopunct
De ceva vreme, de cand s-a facut frig / inghet afara, constat ca la prima pornire de dimineata (cca ora 6), electromotorul invarte destul de greu motorul, pana porneste .
Deoarece este foarte frig si uleiul fiind mult mai vascos / gros decat vara, electromotorul nu mai invarte cu destula putere pt a porni usor .
Restul sunt toate bune si foarte bune (fise, bujii, alternator ok ...) . Bateria este noua, masurata dimineata inainte de pornire are un curent de 12,80 V, ulterior cu motorul pornit se incarca corespunzator .
Asa ca banui foarte tare electromotorul intrucat l-am cam obosit, masina fiind si pe gaz ...
M-ar interesa sa stiu cat mai amanuntit ce anume ar trebui sa cumpar pt a reconditiona un electromotor
Carbunii in primul rand, sunt convins ca trebuiesc schimbati
Carbunii cum arata ? Sunt separati, cum sunt cei de la vechea dacie, sau se cumpara cu tot cu platou (platou de carbuni) ?
Se schimba usor ? Adica trebuiesc doar fixati in locasurile lor, sau trebuiesc si lipiti ulterior ?
Daca trebuiesc si lipiti, banuiesc ca va trebui sa apelez la un electrician pt acele lipituri si de aceea intreb acest lucru .
Mai trebuie sa cumpar si alte componente cumparate pt reconditionarea electromotorului ?
Ma gandesc sa cumpar unul SH pe care insa sa il reconditionez, intrucat imi trebuie zilnic masina si nu as putea sta cu ea trasa pe dreapta, cu electromotorul dat jos si dus la reparat si asteptat pana cand este gata reparat pt a fi montat din nou pe masina .
Imi puteti spune daca electromotoarele de pe astra f benzina, sunt toate la fel, indiferent de motorizare (c14nz, c16nz ...) ?
In caz contrar la ce anume ar trebui sa fiu atent si cum anume ar trebui sa le diferentiez, astfel incat sa il cumpar pe cel care se potriveste pt tipul meu de masina ?
Cei de la dezmembrari le au aruncate pe toate la gramada si nu as vrea sa ma trezesc ca nu este compatibil pt c18nz .
Va multumesc pt orice sfat
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
atata lucru stiam si eu
mersi oricum
ideea era sa stiu in prealabil cam ce ar mai trebui cumparat pt a reconditiona un electromotor, fiindca imi trebuie zilnic masina...
nu pot sta zile in sir fara masina (adica mai intai sa il dau jos, apoi sa caut un atelier, apoi sa il desfaca aia sa imi zica ce are, apoi sa ma duc la magazine de piese auto si sa comand piesele - sa mai stau si dupa aia pana imi aduc piesele, apoi sa ma reped la atelier sa le dau piesele, apoi sa il repare si in final sa il montez pe masina ...)
vroiam sa cumpar unul sh + eventualele componente, si sa il duc la un atelier (buna ziua, uite electromotorul, ia si piesele - reconditionati-mi-l si mie ...)
sper ca m-am facut inteles
am vazut o gramada de vizualizari, dar nici macar unul care se zica :
uite ti-ar trebui piesele astea ...
pt tipul tau de motor merge si un electromotor de tipul x, y, z ...
electromotorul tau arata asa si doar modelul asta se va potrivi pt c18nz ...
...
...
multumesc oricum
mersi oricum
ideea era sa stiu in prealabil cam ce ar mai trebui cumparat pt a reconditiona un electromotor, fiindca imi trebuie zilnic masina...
nu pot sta zile in sir fara masina (adica mai intai sa il dau jos, apoi sa caut un atelier, apoi sa il desfaca aia sa imi zica ce are, apoi sa ma duc la magazine de piese auto si sa comand piesele - sa mai stau si dupa aia pana imi aduc piesele, apoi sa ma reped la atelier sa le dau piesele, apoi sa il repare si in final sa il montez pe masina ...)
vroiam sa cumpar unul sh + eventualele componente, si sa il duc la un atelier (buna ziua, uite electromotorul, ia si piesele - reconditionati-mi-l si mie ...)
sper ca m-am facut inteles
am vazut o gramada de vizualizari, dar nici macar unul care se zica :
uite ti-ar trebui piesele astea ...
pt tipul tau de motor merge si un electromotor de tipul x, y, z ...
electromotorul tau arata asa si doar modelul asta se va potrivi pt c18nz ...
...
...
multumesc oricum
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
@nicunicu ti-a spus in sensul ca piesele pentru electromotor, le gasesti mai usor acolo.
Eu unul nu am vazut piese la vanzare pentru reparare electromotor...
Verifica coroana la volanta si bendix in ce stare sunt.
Verifica Solenoid-ul, furca Solenoid - bendix.....
Verifica cablurile, bornele de la baterie si prinderile la demarator sa nu fie oxidate
De vazut...
Perile si locul pe rotor unde vin perile, curatat (nu exagerat prin rotire) cat sa faca contact perile pe rotor.
Si vezi ce mai gasesti numai dupa ce desfaci vei stii ce este dus si ce trebuie schimbat.
Vezi daca merita reparat (compara preturile la piese cu unul SH si vezi.)
Si ca orice lucru umblat in el nu ai garantia ca va merge bine, asa ca si cu bani da-ti si fara electromotor.
Vezi ce gasesti dupa mine in afara de schimbat perii si ceva piese, mare lucru nu cred ca poti face...
Vezi dupa desfacere... ce si cum.
Tu spui de alti, spune-ne si noua ce electromotor ai pe C18NZ si ce cod are...x, y, z si ce tip este?
Eu unul nu am vazut piese la vanzare pentru reparare electromotor...
Verifica coroana la volanta si bendix in ce stare sunt.
Verifica Solenoid-ul, furca Solenoid - bendix.....
Verifica cablurile, bornele de la baterie si prinderile la demarator sa nu fie oxidate
De vazut...
Perile si locul pe rotor unde vin perile, curatat (nu exagerat prin rotire) cat sa faca contact perile pe rotor.
Si vezi ce mai gasesti numai dupa ce desfaci vei stii ce este dus si ce trebuie schimbat.
Vezi daca merita reparat (compara preturile la piese cu unul SH si vezi.)
Si ca orice lucru umblat in el nu ai garantia ca va merge bine, asa ca si cu bani da-ti si fara electromotor.
Vezi ce gasesti dupa mine in afara de schimbat perii si ceva piese, mare lucru nu cred ca poti face...
Vezi dupa desfacere... ce si cum.
il duci acolo nu trebuie sa cumperi nimic au ei ce le trebuie si la sfarsit factura.
Ce nu am inteles, ca vrei sa cumperi unul din dezmembrari pentru C18NZ functional,
dar tot vrei sa il repari pe al tau (vezi electromotoarele daca nu sunt la fel nici piesele din ele, nu se vor potrivi intre ele...)
Odata ce este pentru C18NZ si functional si bendix-ul bun, este numai bun de montat pe masina.
Ce nu am inteles, ca vrei sa cumperi unul din dezmembrari pentru C18NZ functional,
dar tot vrei sa il repari pe al tau (vezi electromotoarele daca nu sunt la fel nici piesele din ele, nu se vor potrivi intre ele...)
Odata ce este pentru C18NZ si functional si bendix-ul bun, este numai bun de montat pe masina.
Tu spui de alti, spune-ne si noua ce electromotor ai pe C18NZ si ce cod are...x, y, z si ce tip este?
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
nu ma deranjeaza absolut deloc nici o parere, repet, deloc
M-am gandit doar ca poate o mai trebui si altceva schimbat odata cu carbunii, ceva care doar ar trebui schimbat, nicidecum sa stau sa repar de la ''0'' un electromotor - sunt convins ca nu s-ar merita ...
A schimba carbunii este o banalitate, am schimbat de nenumarate ori la vechea dacie ...
Insa aici la astra f, nu stiu exact daca trebuiesc doar fixati in locasul lor sau trebuiesc ulterior si lipiti
Nu vreau sa il repar si pe al meu si pe cel SH - doar nu sunt narod
Vreau doar sa iau unul SH dar functional, pe care insa sa il ''aduc la lumina zilei'' cat de cat si apoi decat sa il inlocuiesc cu cel de pe masina. Si cel de pe masina merge, dar mai greu - am explicat in primul post .
Nu imi permit sa il dau jos pe al meu de pe masina si sa astept sa fie reparat, din cauza timpului in care masina va sta pe dreapta si nu o sa am cu ce sa ma deplasez .
O sa verific din nou si cablurile, insa doar ce le-am curatat acum vreo 2 ani de zile, aproape toate cablurile de masa si tot ce am gasit pe acolo prin compartimentul motor (borne baterie, cabluri masa motor din dreptul farului, cabluri alternator, cabluri de la electromotor ... )
Presupun ca nu s-or fi oxidat asa de repede ...
Dar o sa le iau din nou la puricat, cine stie ...
Multumesc de sfaturi
nu ma deranjeaza absolut deloc nici o parere, repet, deloc
M-am gandit doar ca poate o mai trebui si altceva schimbat odata cu carbunii, ceva care doar ar trebui schimbat, nicidecum sa stau sa repar de la ''0'' un electromotor - sunt convins ca nu s-ar merita ...
A schimba carbunii este o banalitate, am schimbat de nenumarate ori la vechea dacie ...
Insa aici la astra f, nu stiu exact daca trebuiesc doar fixati in locasul lor sau trebuiesc ulterior si lipiti
Nu vreau sa il repar si pe al meu si pe cel SH - doar nu sunt narod
Vreau doar sa iau unul SH dar functional, pe care insa sa il ''aduc la lumina zilei'' cat de cat si apoi decat sa il inlocuiesc cu cel de pe masina. Si cel de pe masina merge, dar mai greu - am explicat in primul post .
Nu imi permit sa il dau jos pe al meu de pe masina si sa astept sa fie reparat, din cauza timpului in care masina va sta pe dreapta si nu o sa am cu ce sa ma deplasez .
O sa verific din nou si cablurile, insa doar ce le-am curatat acum vreo 2 ani de zile, aproape toate cablurile de masa si tot ce am gasit pe acolo prin compartimentul motor (borne baterie, cabluri masa motor din dreptul farului, cabluri alternator, cabluri de la electromotor ... )
Presupun ca nu s-or fi oxidat asa de repede ...
Dar o sa le iau din nou la puricat, cine stie ...
Multumesc de sfaturi
- varzarumihai
- **
- 51 mesaje
- din 20 Aug 2014
- Astra 1994 C14NZ
- Sibiu
varzarumihai
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2014
- Mesaj Privat