Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • narcis_9020

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,sunt nou pe forum si vroiam sa mi dati cateva raspunsuri in legatura cu masina mea.Acum 3 saptmani am cumparat un opel astra g 1.7 dti din 07/2000 adus din Italia ,masina este lcumparata de la Mehedinti de la un om care se ocupa cu masini,toate bune si frumoase la cateva zile dupa ce am cumparat masina vasul de expansiune era plin de ulei ,l-am sunat pe om si a zis ca a schimbat termoflotul si doar sa spal bine instalatie ,asa am si facut ,am dat inclusiv radiatorul jos si dupa nu a mai venit ulei si intradevar termoflotul era schimbat ,la o saptmana a inceput sa scada apa din vas si am tot completat ,apa era bagata in admisie ca iesea mult fum alb si putin fum albastru chiar daca motorul era cald dar atunci nu baga si in baie ,asta sa intamplat dupa ce am facut schimbul de ulei ,si acum a inceput sa bage si in baie ,nivelul este foarte crescut ,apa completez cam 2 litri la 100 de km ,azi am desfacut motorul cu un prieten si surpriza,toate suruburile care strang chiuloasa erau foarte slabe si garnitura era forte ok si in schimb pistonul 2 era terci de apa ,am dus masina desfacuta la servis sau uitat meseriasi acolo si au zis ca trebuie schimbate ganrniturile de la injectoate +garnitura noua ,am comandat toate piesele si dupa ma suna mecanicu si zica ca gasit si chiuloasa sparta ,si acum nu stiu ce sa fac ,toate treaba ma costa cam 500de euro ,acum sper ca ati inteles ceva si daca imi sputeti da cateva spfaturi
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nu mai baga banii in motor ..ia unul sh neumblat in el...posibil sa ai surpriza sa fie chiar blocul fisurat...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Chiar ca este sezonul lui Y17DT
Web Page Name
Cred ca incepe sa le cada Antigelul, tecile, garnitura de chiuloasa, termoflotul etc. motor ca asta mai rar.
Eu unul ma speriat la cati colegi de aici au avut probleme cu el.
  • narcis_9020

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Mai astept pana sambata ca am vb cu omul de unde am cumparato si a ramas ca stabilim sambata cum facem,daca e chiuloasa sparta e posibil sa fie si blocul motor spart?
  • narcis_9020

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Iau si alt motor ,si daca nu merge nici acela sau are probleme
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Mie unul mi se par probleme marunte astea, poate doar la garnitura de chiulasa impuscata sa fie ceva mai mult de munca sau chiulasa crapata.

Ca exemplu in a mea de 8 ani juma' am bagat mai putini bani in reparatii(nu vorbim de intretinere) comparativ cu cat asa da acum pe ambreiaj si volanta la Z19dt.
-Termoflotul se anuleaza si nu te mai doare capul de loc
-spill valve se repara destul de usor daca te duci la omul priceput(la mine curge putina motorina pe acolo de ani intregi dar n-a urcat pana la calculatorul de pe motor)
-calculatorul de injectie la un electronist bun se rezolva ieftin si tine ani de zile fara pb(eu l-am schimbat in 2009 si de atunci fara pb)
-garniturile la injectoare se schimba tot asa la un om priceput si nu te costa mare lucru

Cu o intretinere buna te duce motorul asta muuult si bine....si daca ar crapa al meu maine tot as fi multumit la cat de putin am bagat in el.....poate ca a contat si faptul ca l-am luat de la o cunostinta la 60k km reali.
  • narcis_9020

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2014

  • Mesaj Privat
In viata mea nu o sa mai cumpar opel.mai am doi prieteni cu opel astra un este de 2.0 dti si unu de 1.8 benzina si la fel au probleme mai mereu cu ele si am mai stat de vb cu oameni din zona care au 1.7 dti si la fel au probleme ,Inainte am avut un golf 3 1.4 benzina , am facut cu el 30000 de km intr-un an de zile si iam facut decat revizi si atat.
  • narcis_9020

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Daca schimb motorul nu trebuie sa merg la rar?masina are cartea facuta
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa il schimbi ,nu e nevoie sa mergi la RAR.Cel caruia o vei vinde tu,cand o va trece pe numele lui si ii va face autenticitatea la RAR va fi nevoie sa omologheze motorul si va plati vreo 5 milioane,fata de 120 ron cat ar costa doar certificatul de autentiticitate.Era mai bine daca nu aveai cartea facuta,ii puneai alt motor ,si ti-l omologa pe cel schimbat,nu mai aveai treaba niciodata cu motorul ei original.Daca ai chiulasa crapata nu te mai obosi sa faci motorul,dar verifica si tecile la injectoare,poate mecanicul tau nu stie de ele,ca daca alea is gaurite sau au oringurile crapate/invechite...aceleasi simptome le ai ca de chiulasa crapata(pierde apa,da pe evacuare,creste nivelul in baie...etc etc )
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
verifica daca ai trecuta seria de la motor in carte , la majoritatea nu sunt trecute ,
Daca nu este trecuta poti sa schimbi motorul in fiecare zi, Very Happy
  • narcis_9020

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am verificat serie la motor si e scrisa pe carte ,ramane de vazut ce fac acum ,meseriasi la care am dus masina au zi ca ei garanteaza ca o fac bine si le dau bani pe manopera peste 15 zile ,maine o sa il sun din nou pe omul de unde am luat masina ca zis ca rezolvam problema ,acum ramane de vazut.
  • narcis_9020

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu baieti de la servis si au zis ca mai bine schimb chiuloasa ca au verificat restul motorului si au zis ca este foarte bun si daca iau alt motor nu se stie nici de el cum este ,toata treaba costa 15 mil inclusiv reparat calculator de pompa de injectie
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Folclor. Mult folclor legat de y17dt. Brusc a devenit cel mai naspa motor din lume ...... Din pacate oamenii ce l-au folosit acolo peste mari si tari au fost naspeti , nu motorul ! Dupa ce isi bate joc neamtul de el , pt ca ghici ce ! - nici neamtul nu-i topit dupa revizii de calitate si la timp ,,pe bune,, , ajunge masina la bietul roman care incearca sa o resusciteze cat de cat.

Ca orice model , si asta are ,,sensibilitatile,, lui si , comparativ cu alte ,,toane,, ale altor modele , mi se par usor de rezolvat si deloc costisitoare.
Dintre toate ,,marile probleme,, ale lui y17dt m-am confruntat doar cu niste urme de motorina in ECU care au disparut odata cu adaugarea de ulei 2T in motorina ( a fost ceva de genul , unde dai si unde crapa ! ) Oricum am si acum Bisonul pregatit , cunosc rezolvarea valvei y33 .....toata reparatia ajungand la pretul lipiciului ( vreo 25 lei) si poate o dupa-masa petrecuta sub masina in pozitii porno.

@narcis_9020 - doar in jurul blocului am 4 amici cu Opeluri ...... mai am si colegi la serv tot opelisti ...... vorbim destul de mult despre masini dar nu stiu la nici unul dintre ei sa fi avut probleme deosebite ......adica atat de deosebite incat sa se gandeasca la WAG sau altele. Si sint toate destul de vechi ....1999 - 2005 ...
  • narcis_9020

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Si a mea pierde motorina ,cade jos pe scut dar nu pot sa imi dau seama de unde,ce trebuie sa schimb ca sa nu mai piearda?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR