- narcis_9020
- OP
- 8 mesaje
- din 26 Nov 2014
- Astra 2000 Y17DT
- Valcea
narcis_9020
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2014
- Mesaj Privat
Salut tuturor,sunt nou pe forum si vroiam sa mi dati cateva raspunsuri in legatura cu masina mea.Acum 3 saptmani am cumparat un opel astra g 1.7 dti din 07/2000 adus din Italia ,masina este lcumparata de la Mehedinti de la un om care se ocupa cu masini,toate bune si frumoase la cateva zile dupa ce am cumparat masina vasul de expansiune era plin de ulei ,l-am sunat pe om si a zis ca a schimbat termoflotul si doar sa spal bine instalatie ,asa am si facut ,am dat inclusiv radiatorul jos si dupa nu a mai venit ulei si intradevar termoflotul era schimbat ,la o saptmana a inceput sa scada apa din vas si am tot completat ,apa era bagata in admisie ca iesea mult fum alb si putin fum albastru chiar daca motorul era cald dar atunci nu baga si in baie ,asta sa intamplat dupa ce am facut schimbul de ulei ,si acum a inceput sa bage si in baie ,nivelul este foarte crescut ,apa completez cam 2 litri la 100 de km ,azi am desfacut motorul cu un prieten si surpriza,toate suruburile care strang chiuloasa erau foarte slabe si garnitura era forte ok si in schimb pistonul 2 era terci de apa ,am dus masina desfacuta la servis sau uitat meseriasi acolo si au zis ca trebuie schimbate ganrniturile de la injectoate +garnitura noua ,am comandat toate piesele si dupa ma suna mecanicu si zica ca gasit si chiuloasa sparta ,si acum nu stiu ce sa fac ,toate treaba ma costa cam 500de euro ,acum sper ca ati inteles ceva si daca imi sputeti da cateva spfaturi
- insignia
- ***
- 695 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Chiar ca este sezonul lui Y17DT
Web Page Name
Cred ca incepe sa le cada Antigelul, tecile, garnitura de chiuloasa, termoflotul etc. motor ca asta mai rar.
Eu unul ma speriat la cati colegi de aici au avut probleme cu el.
Web Page Name
Cred ca incepe sa le cada Antigelul, tecile, garnitura de chiuloasa, termoflotul etc. motor ca asta mai rar.
Eu unul ma speriat la cati colegi de aici au avut probleme cu el.
- narcis_9020
- OP
- 8 mesaje
- din 26 Nov 2014
- Astra 2000 Y17DT
- Valcea
narcis_9020
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2014
- Mesaj Privat
- narcis_9020
- OP
- 8 mesaje
- din 26 Nov 2014
- Astra 2000 Y17DT
- Valcea
narcis_9020
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2014
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Mie unul mi se par probleme marunte astea, poate doar la garnitura de chiulasa impuscata sa fie ceva mai mult de munca sau chiulasa crapata.
Ca exemplu in a mea de 8 ani juma' am bagat mai putini bani in reparatii(nu vorbim de intretinere) comparativ cu cat asa da acum pe ambreiaj si volanta la Z19dt.
-Termoflotul se anuleaza si nu te mai doare capul de loc
-spill valve se repara destul de usor daca te duci la omul priceput(la mine curge putina motorina pe acolo de ani intregi dar n-a urcat pana la calculatorul de pe motor)
-calculatorul de injectie la un electronist bun se rezolva ieftin si tine ani de zile fara pb(eu l-am schimbat in 2009 si de atunci fara pb)
-garniturile la injectoare se schimba tot asa la un om priceput si nu te costa mare lucru
Cu o intretinere buna te duce motorul asta muuult si bine....si daca ar crapa al meu maine tot as fi multumit la cat de putin am bagat in el.....poate ca a contat si faptul ca l-am luat de la o cunostinta la 60k km reali.
Ca exemplu in a mea de 8 ani juma' am bagat mai putini bani in reparatii(nu vorbim de intretinere) comparativ cu cat asa da acum pe ambreiaj si volanta la Z19dt.
-Termoflotul se anuleaza si nu te mai doare capul de loc
-spill valve se repara destul de usor daca te duci la omul priceput(la mine curge putina motorina pe acolo de ani intregi dar n-a urcat pana la calculatorul de pe motor)
-calculatorul de injectie la un electronist bun se rezolva ieftin si tine ani de zile fara pb(eu l-am schimbat in 2009 si de atunci fara pb)
-garniturile la injectoare se schimba tot asa la un om priceput si nu te costa mare lucru
Cu o intretinere buna te duce motorul asta muuult si bine....si daca ar crapa al meu maine tot as fi multumit la cat de putin am bagat in el.....poate ca a contat si faptul ca l-am luat de la o cunostinta la 60k km reali.
- narcis_9020
- OP
- 8 mesaje
- din 26 Nov 2014
- Astra 2000 Y17DT
- Valcea
narcis_9020
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2014
- Mesaj Privat
In viata mea nu o sa mai cumpar opel.mai am doi prieteni cu opel astra un este de 2.0 dti si unu de 1.8 benzina si la fel au probleme mai mereu cu ele si am mai stat de vb cu oameni din zona care au 1.7 dti si la fel au probleme ,Inainte am avut un golf 3 1.4 benzina , am facut cu el 30000 de km intr-un an de zile si iam facut decat revizi si atat.
- narcis_9020
- OP
- 8 mesaje
- din 26 Nov 2014
- Astra 2000 Y17DT
- Valcea
narcis_9020
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2014
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Poti sa il schimbi ,nu e nevoie sa mergi la RAR.Cel caruia o vei vinde tu,cand o va trece pe numele lui si ii va face autenticitatea la RAR va fi nevoie sa omologheze motorul si va plati vreo 5 milioane,fata de 120 ron cat ar costa doar certificatul de autentiticitate.Era mai bine daca nu aveai cartea facuta,ii puneai alt motor ,si ti-l omologa pe cel schimbat,nu mai aveai treaba niciodata cu motorul ei original.Daca ai chiulasa crapata nu te mai obosi sa faci motorul,dar verifica si tecile la injectoare,poate mecanicul tau nu stie de ele,ca daca alea is gaurite sau au oringurile crapate/invechite...aceleasi simptome le ai ca de chiulasa crapata(pierde apa,da pe evacuare,creste nivelul in baie...etc etc )
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- narcis_9020
- OP
- 8 mesaje
- din 26 Nov 2014
- Astra 2000 Y17DT
- Valcea
narcis_9020
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2014
- Mesaj Privat
- narcis_9020
- OP
- 8 mesaje
- din 26 Nov 2014
- Astra 2000 Y17DT
- Valcea
narcis_9020
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2014
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Folclor. Mult folclor legat de y17dt. Brusc a devenit cel mai naspa motor din lume ...... Din pacate oamenii ce l-au folosit acolo peste mari si tari au fost naspeti , nu motorul ! Dupa ce isi bate joc neamtul de el , pt ca ghici ce ! - nici neamtul nu-i topit dupa revizii de calitate si la timp ,,pe bune,, , ajunge masina la bietul roman care incearca sa o resusciteze cat de cat.
Ca orice model , si asta are ,,sensibilitatile,, lui si , comparativ cu alte ,,toane,, ale altor modele , mi se par usor de rezolvat si deloc costisitoare.
Dintre toate ,,marile probleme,, ale lui y17dt m-am confruntat doar cu niste urme de motorina in ECU care au disparut odata cu adaugarea de ulei 2T in motorina ( a fost ceva de genul , unde dai si unde crapa ! ) Oricum am si acum Bisonul pregatit , cunosc rezolvarea valvei y33 .....toata reparatia ajungand la pretul lipiciului ( vreo 25 lei) si poate o dupa-masa petrecuta sub masina in pozitii porno.
@narcis_9020 - doar in jurul blocului am 4 amici cu Opeluri ...... mai am si colegi la serv tot opelisti ...... vorbim destul de mult despre masini dar nu stiu la nici unul dintre ei sa fi avut probleme deosebite ......adica atat de deosebite incat sa se gandeasca la WAG sau altele. Si sint toate destul de vechi ....1999 - 2005 ...
Ca orice model , si asta are ,,sensibilitatile,, lui si , comparativ cu alte ,,toane,, ale altor modele , mi se par usor de rezolvat si deloc costisitoare.
Dintre toate ,,marile probleme,, ale lui y17dt m-am confruntat doar cu niste urme de motorina in ECU care au disparut odata cu adaugarea de ulei 2T in motorina ( a fost ceva de genul , unde dai si unde crapa ! ) Oricum am si acum Bisonul pregatit , cunosc rezolvarea valvei y33 .....toata reparatia ajungand la pretul lipiciului ( vreo 25 lei) si poate o dupa-masa petrecuta sub masina in pozitii porno.
@narcis_9020 - doar in jurul blocului am 4 amici cu Opeluri ...... mai am si colegi la serv tot opelisti ...... vorbim destul de mult despre masini dar nu stiu la nici unul dintre ei sa fi avut probleme deosebite ......adica atat de deosebite incat sa se gandeasca la WAG sau altele. Si sint toate destul de vechi ....1999 - 2005 ...
- narcis_9020
- OP
- 8 mesaje
- din 26 Nov 2014
- Astra 2000 Y17DT
- Valcea
narcis_9020
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2014
- Mesaj Privat