hasken
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2017
- Mesaj Privat
Simptome: Masina tremura la plecarea de pe loc normala sau in rampa.
Face asa doar dupa ce ma plimb prin aglomeratie cu ea vreo ora doua (doar cand incing ambreiajul practic ) . Cand e rece sau la drum intims cand nu schimb vitezele prea des nu are nici o problema, doar dupa ce o incing in oras.
Kitul de ambreiaj este nou nout ( fara volanta ), tampoanele de la motor sunt in regula, jocul ambreiaj acceleratie este ok...Sa fie oare volanta avand in vedere ca masina are destui km ?
Multumesc
----
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z16XEP
Face asa doar dupa ce ma plimb prin aglomeratie cu ea vreo ora doua (doar cand incing ambreiajul practic ) . Cand e rece sau la drum intims cand nu schimb vitezele prea des nu are nici o problema, doar dupa ce o incing in oras.
Kitul de ambreiaj este nou nout ( fara volanta ), tampoanele de la motor sunt in regula, jocul ambreiaj acceleratie este ok...Sa fie oare volanta avand in vedere ca masina are destui km ?
Multumesc
----
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z16XEP
GGabytza
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
@hasken am avut si eu exact aceiasi problema.
Poate ai rezolvat-o pana acum, dar postez in caz ca au nevoie si altii de o solutie.
La mine s-a rezolvat prin aerisirea ambreiajului. Acum nu mai tremura la plecarea de pe loc, iar in viteza intra fara probleme (fara sa "agate" sau sa intre greu, mai ales in 1 si 2).
Inainte am schimbat uleiul din cutia de viteze (lucru bun la 100.000 km, oricum trebuia completat), am gresat timoneria, ba chiar am schimbat si un suport motor care era obosit.
Pana nu am aerisit ambreiajul nu a disparut problema (ambreiajul meu are 100.000 km si nu a fost schimbat nimic la el).
Pasii urmati au fost urmatorii:
1. se ataseaza un furtun de perfuzii la aerisitor (e bun un furtun care intra fortat, e important sa stea etans), iar capatul celalalt la o un bidon care se leaga sus de capota (ideea e sa fie mai sus decat rezervorul cu lichid de frana, vedeti cat va permite si furtunul).
2. se deschide aerisitorul si se lasa deschis pana la final.
3. se fac usor vreo 4-5 pedale, cu pauza intre ele. Aerisitorul ramane deschis mereu. In acest timp se vede cum urca pe furtun pana in bidon destul de mult lichid. Daca este aer, va urca si el. La mine de la prima pedala au iesit bule foarte mici, dar multe. Atentie sa completati lichidul in rezervor, sa nu ramaneti fara.
4. la final se inchide aerisitorul si gata, se scoate furtunul cu grija ca va ramane lichid pe el. Lichidul colectat in bidon se poate refolosi daca este curat.
Daca aveti aer, prin metoda aceasta il veti scoate pe tot din circuitul ambreiajului.
Nu pierdeti timp folosind metoda din TIS2000, am incercat-o initial si nu am avut succes, nu a iesit nimic.
Poate ai rezolvat-o pana acum, dar postez in caz ca au nevoie si altii de o solutie.
La mine s-a rezolvat prin aerisirea ambreiajului. Acum nu mai tremura la plecarea de pe loc, iar in viteza intra fara probleme (fara sa "agate" sau sa intre greu, mai ales in 1 si 2).
Inainte am schimbat uleiul din cutia de viteze (lucru bun la 100.000 km, oricum trebuia completat), am gresat timoneria, ba chiar am schimbat si un suport motor care era obosit.
Pana nu am aerisit ambreiajul nu a disparut problema (ambreiajul meu are 100.000 km si nu a fost schimbat nimic la el).
Pasii urmati au fost urmatorii:
1. se ataseaza un furtun de perfuzii la aerisitor (e bun un furtun care intra fortat, e important sa stea etans), iar capatul celalalt la o un bidon care se leaga sus de capota (ideea e sa fie mai sus decat rezervorul cu lichid de frana, vedeti cat va permite si furtunul).
2. se deschide aerisitorul si se lasa deschis pana la final.
3. se fac usor vreo 4-5 pedale, cu pauza intre ele. Aerisitorul ramane deschis mereu. In acest timp se vede cum urca pe furtun pana in bidon destul de mult lichid. Daca este aer, va urca si el. La mine de la prima pedala au iesit bule foarte mici, dar multe. Atentie sa completati lichidul in rezervor, sa nu ramaneti fara.
4. la final se inchide aerisitorul si gata, se scoate furtunul cu grija ca va ramane lichid pe el. Lichidul colectat in bidon se poate refolosi daca este curat.
Daca aveti aer, prin metoda aceasta il veti scoate pe tot din circuitul ambreiajului.
Nu pierdeti timp folosind metoda din TIS2000, am incercat-o initial si nu am avut succes, nu a iesit nimic.