sori
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.Am revenit cu problema cu opelul meu astra g,motor y20 dth,an 2000.Imi taie acceleratia in mers si trebuie sa apas pedala de cateva ori ca sa-si revina.In perioada in care a fost ger nu imi facea probleme decat atunci cand plecam de pe loc,dupa care nu mai facea deloc.Cum se incalzeste afara mi-a distrus nervii,imi taie accelaratia din 50 in 50 metri.Inainte de asta mi se aprindea becul galben in bord si cum piscam putin frana se stingea.Am umblat la senzorul de la pedala de frana,cred ca era blocat,ca dupa aia nu s-a mai aprins becul in schimb a inceput sa-mi taie acceleratia.Nu mi se aprinde nici un martor in bord. Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic care sa ma lamureasca asupra cauzei. Va multumesc anticipat.
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Asa am patit si eu si pana nu a venit noaptea sa observ ca nu am stop pe frana si am gasit becurile arse,nu mi-am dat seama.Schimba intrerupatorul de la pedala de frana.Acolo e problema 100%.Calculatorul recunoaste ca ar fi frana calcata si te pune automat in frana de motor.Am patit asa ceva si e adevarat...te scoate din sarite.
sori
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Cu placere,desi putini patesc chestia astia cu intrerupatorul defect de la pedala de frana la tipul asta de motor,...imi inchipui cat se chinuie si cati bani cheltuie la mecanici cei care nu arunca un ochi aici pe forum.Tu mai poti curata si senzorul de pe admisie,e undeva in dreapta galeriei de admisie si se vede dupa ce dai capacul de plastic deoparte.Si in cazul in care ala e infundat,tot in suturi merge masina.