Dum 01 Jul, 2018 2:06 pm
am schimbat si camshaft sensor pe tester nu a mai dat nici un cod in bord totul ok asa ca am pornit la drum.Dupa 170 km am oprit la un STAU si la relanty motorul s-a oprit,am scos-o pe banda de urgenta si dupa 30 de minute de chin;mufe scoase.borna baterie scoasa,verificat sigurante.relee plus ca a venit politia in spatele meu,de disperare iam dat cu spray de bord in nas si a pornit fortat.am plecat mai departe dar am evitat blocajele am iesit pe drum national de 3 ori inclusiv de pe M1 la Budapesta vreo 20 km .Am oprit motorul o singura data in austria unde am alimentat si a pornit normal am venit cu frica mai ales la vama era coada dar dupa multe emotii am ajuns acasa,Acum as avea nevoie de indicatii un pic mai profesionale ce sa mai verific am citit aici despre ceva lipituri la calculatorul pompei de injectie.Acum masina porneste ok nu are nimic aprins in bord doar din cand in cand la relanty se simte o mica mica intrerupere parca de la un injector.