Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • samariteanu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor!
Am un Opel Corsa 1,3 CDTI, fabricat in anul 2007, are doar 28.000 de Km la bord, si de cateva zile se simte un miros intepator de gaze de esapament in interiorul masinii. Nu pot circula decat cu geamurile deschise.
Ce credeti ca poate fi? Multumesc!
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,593
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
tubul flexibil de la evacuare fisurat ar fi cea mai probabila problema.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mai degraba ar fi ceva prin compartimentul motor pe care prea multi nu au curiozitatea sa-l deschida. Pericol de bau-bau,
De aici via fantele de absorbtie aer curat...direct in habitaclu.
Fa o proba...Muta comutatorul de dirijare aer pe picioare si fata apoi apasa pe recirculare sa vezi daca apare iar mirosul sau nu. ( recircularea nu merge daca e numai pe parbriz )
De verificat si toba intermediara ( silencer ) + finala.
  • samariteanu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi. Maine o sa fac o programare la service. O sa vad ce spun si ei. Sper sa fie cinstiti si sa nu exagereze. Am avut experiente neplacute cu meseriasii nostri. Va tin la curent. O seara buna tuturor!
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Da jos capacul de plastic al motorului si uite-te la injectoare. S-ar putea sa fie dusa saiba de etansare la vreunul.
Daca e dusa rau, o sa se vada cum rasufla pe langa injectoare, mazga sau alte depuneri.
La tine cred ca e dusa rau de vreme ce tre sa umbli cu geamurile deschise.
Cel mai sigur e sa megi la un service sa verifice etanseitatea. Se da cu un spray in jurul injectoarelor pana se face o balta mica, se porneste motorul si se vede daca face bule, daca scapa gaze arse. Nu e o probema mare, saiba de cupru costa pana in 10 lei, operatiunea de scoatere a injectoarelor trebuie facuta de un mecanic bun, sa nu ti le strice.

Eu am avut problema asta la un injector, s-a rezolvat in 3 ore. Din cauza ca sunt prinse pereche, a trebuit demontat injectorul 3 si 4, si s-au schimbat saibele de etansare la amandoua. La mine injectoarele au iesit usor. Daca ai scapari si mai circui asa mult cu ele, se va depune calamina in jurul lor si vor iesi foarte greu...
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut
am avut si eu problema asta si am rezolvat prin schimbarea racordului flexibil 70 lei + manopera 100
  • valivalide

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut! La un opel vectra 2004 diesel se simte miros de gaze in mașina si scoate fum in fata la motor ca si cum ar fi gaze arse! Când sunt cu motorul pornit se aude un sunet ca si cum ar fi sa iasã aer pe un furtun spart .am si becul check energi aprins! Turațiile ramân la 900 pe minut si consumul este de 0,7 l/ora. Câteodatã simt ca nu trage asa cum trebuie. Ce ma sfatuiti
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ai mazga in jurul injectoarelor?
Daca da, atunci trebuie schimbate saibele de etansare.
  • valivalide

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Da! Am dat cu sorei de curãțare si ieșea aer pe la 2
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
e clar. te duci cu ea la un service bun sa iti schimbe saibele de la injectorul 1 si 2. saibele sunt foarte ieftine, mai scumpa e manopera.
  • valivalide

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ok! Multumeac
  • liviugeorge

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
salut

am aceiasi problema si eu , am facut o verificare si se pare ca racordul flexibil este fisurat.Am inteles ca unele aftermarket sunt foarte proaste, imi poate recomanda cineva unul bun ? original GM se gaseste pe piata ?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,797
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
GM nu face racorduri flexibile. Cumperi Bosal.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR