Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salut !
la schimbul de ulei, am constatat ca tamponul anterior motor( cel din fata masinii - asa am gasit ca se cheama ) pare rupt. eu inca nu-s convins de acest lucru. are cineva o poza detaliata a acestui tampon...? am fost pe la magazine de piese dar nu-l au pe stoc. si nu as vrea sa-l comand dupa care sa constat ca era bun si al meu.

merci anticipat
Skip ads

  • nicemike

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Se intampla destul de des ca acel tampon sa se deterioreze iar la oprirea motorului si la plecarea de pe loc din cauza aceasta se simt trepidatii si e destul de incomod. Incearca si la dezmembrari, poate gasesti la un pret bun sa-l inlocuiesti.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
nu pretul e problema. nou costa 160 RON. dar eu nu-s convins ca e dus. de asta vreau sa vad unul cum arata. are o forma destul de ciudata si nu imi dau seama daca lipseste ceva din el sau nu.
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,037
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
eu l-am avut rupt si l-am schimbat,,cel mai bine uitte tu la el cand iti porneste cineva masina si cand ti-o opreste,daca e rupt o sa se balancane foarte tare in fata si in spate(ca sa ma exprim asa)
el ca atare nu se rupe decat in interior,are o bucsa care e imbracate in cauciuc si cauciucul se rupe nu suportul
  • dannek

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
lasa o adresa de mail sa iti trimit o fotografie cu acel tampon
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu e deteriorata(adica sa lipseasca) bucsa de cauciuc din interior nu-l schimba. Pe mine m-au pacalit cand eram proaspat proprietar de masina, ca cica e rupt, l-am schimbat degeaba. Eu m-am dus la sevice deoarece cand porneam sau opream se auzea un trancanit. Ei mi-au spus ca-i tamponu, l-am schimbat degeaba ca tot trancanea. Era defapt joc la radiatoare care s-a rezolvat cu o bucata de cauciuc. Daca numai pare nu-l schimba. Daca ar fi rupt ai auzi troncaneli metalice la franare, la accelerare, etc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai doua masini la semnatura...side aici cam doua abordari....
Daca se balangane excesiv trebuie sa vezi ca sunt si alte cauze, aprindere cu probleme la benzina sau injector murdar la diesel. Nu ar fi de uitat si restul, gen EGR murdar, sonde, termostat...etc. Poate este un mers dezechilibrat din alta cauze...
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pana una alta Astra G, Y20DTH nu foloseste sistem de aprindere .
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
hai sa lamurim problema: masina cu tamponul e y20dth. motorul merge ok, nu sunt probleme. eu cand schimb uleiul mai uit pe sub ea sa vad eventuale busituri, etc. mie mi se parea ca acel tampon nu e in regula. l-am aratat mecanicului si el a zis ca-i naspa. dar eu nu sunt convins. m-am uitat mai atent la el si parca ar fi intreg. E un ax ce trece printr-o bucsa de cauciuc. dar intre acel ax si bucsa e o distanta de aprox 1 cm. la prima vedere am zis ca-i rupt tamponul. am gasit si o poza pe net si nu pare rupt. pana nu vad unul bun cum arata, nu ma pot pronunta.
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,037
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
daca zici ca e un centimetru distanta intre bucsa si cauciu eu zic ca e rupt,asa l-am avut si eu,,iar una peste alta cauciucul respectiv mai si imbatraneste si se crapa mai rau,,parerea mea e sa-l schimbi
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Pana una alta Astra G, Y20DTH nu foloseste sistem de aprindere .

Da, corect, dar in semnatura lui apare si un Z14XE.
La el pare terminat tamponul dupa cum spune ca se prezinta :
dar intre acel ax si bucsa e o distanta de aprox 1 cm.

Acum nici eu nu stiu unde e "1 cm", pai daca bagi degetul pe linga ax e clar ca e varza.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
pai tocmai asa trebuie sa fie. e o distanta. acel ax culiseaza. uitati cum arata in poza:


axul e prins de bucsa prin niste fircele subtiri de cauciuc.
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,037
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
asa am zis si eu,,ca e dus tamponul,si la mine a fost exact la fel,se rupe cauciucul din interior
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca se rupe cauciucul ala de aproximativ 1 mm nu-i bai. Ala are rol numai la turnarea piesei. Trebuie sa fie o distanta de aprox 1 cm intre tija din mijloc si mansonul de cauciuc. Ar fi probleme in cazul in care s-ar detiora mansonul. Lasa-l asa ca-i bun.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:Daca se rupe cauciucul ala de aproximativ 1 mm nu-i bai. Ala are rol numai la turnarea piesei. Trebuie sa fie o distanta de aprox 1 cm intre tija din mijloc si mansonul de cauciuc. Ar fi probleme in cazul in care s-ar detiora mansonul. Lasa-l asa ca-i bun.


asta cred si eu. dar mecanicul...Smile
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mecanicul vrea sa-ti ia banii, asta vrea Smile
Nu mai credeti tot ce va spune "meseriashu" ca ramaneti fara bani.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
pai daca il credeam pe mecanic ma duceam sa imi cumpar tampon. asa am scris aici
plus ca nu e cazul cu mecanicul. imi este prieten. in majoritatea cazurilor nu-mi ia nici un ban pe diverse interventii ( schimb ulei, verificat geometrie)
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
de schimbat ar fi bine de echimbat toti 4 . spate fata(motor) si pendular(lateral). credeti-ma ca sunt obosite. ele merg si asa.
-daca esti pretentios schimba-le(oricum sunt consumabile).si ai sa sesizezi diferenta fara doar si poate.oricum tot ce este cauciuc imbatraneste+vibratii(ai senzatia ca este mai legata)
-eu personal nu le-am schimbat(lasa asa ca merge asa frate Smile ).lucrul asta l-a facut un prieten.era foarte sceptic l-a inceput si spunea ca a dat banii degeaba.dar dupa cateva zile a spus ca se cunoaste diferenta.era chiar foarte incantat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR