djoso
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
Buna!Sunt posesor al unei astra h din 2005 z17 dth 101 cp,si am o problema la care nu i pot gasi rezolvare,am cautat si pe forum dar nu am gasit nimic.....problema este ca daca incerc sa o tin accelerata la o anumita turatie de exemplu 2500rpm cu pedala de acceleratie fixa scoasa din viteza nu imi ramane constanta turatia....urca pana la 3000 si ceva de ture apoi scade iar,urca scade....tot asa.Stie cineva cauza?Tin sa mentionez si ca uneori la urcarea unor penti daca am in jur de 2000rpm in a 4-a mi se aprinde masinuta cu cheie si mi se limiteaza la 3200,dupa 2-3 min se stinge singur si totul revine la normal.
Lucruri care le-am facut de curand:-curatat admise,galeria de admisie,egr
-schimbart senzor map galerie admisie,schimbat electrovalva(supapa)de comanda presiune turbo,ambele piese noi.In mers doar uneori in treapta 2-3 se simte o usoara accelerare-decelerare a turatiei,implicit se simte un fel de smucitura...........Ma poate ajuta cineva in problema cu acceleratia?Mentionez ca nu am nici un cod de eroare stocat.....am verificat si dupa ce mi se aprindea masinuta cu cheie cu opcom si nici o eroare(masinuta cu cheie nu apare prea des dar se mai intampla la urcarea unor penti).Va multumesc!
Lucruri care le-am facut de curand:-curatat admise,galeria de admisie,egr
-schimbart senzor map galerie admisie,schimbat electrovalva(supapa)de comanda presiune turbo,ambele piese noi.In mers doar uneori in treapta 2-3 se simte o usoara accelerare-decelerare a turatiei,implicit se simte un fel de smucitura...........Ma poate ajuta cineva in problema cu acceleratia?Mentionez ca nu am nici un cod de eroare stocat.....am verificat si dupa ce mi se aprindea masinuta cu cheie cu opcom si nici o eroare(masinuta cu cheie nu apare prea des dar se mai intampla la urcarea unor penti).Va multumesc!
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
djoso
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
Eu am opcom din ala chinezarie.....poate de aia sa nu imi arate eroarea stocata....ma mai uit odata diseara ca azi iar s-a aprins de 2 ori si numa cand urcam o panta....care ar fi explicatia....?nu stiam ca nu se poate tine la punct fix.....credeam ca e vreun senzor sau un defect ceva....vreau sa o pun la punct sa nu ma lase pe undeva ca imediat see apropie concediul.....
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
Confirm si eu , am 2 astra H 1.7 cu 101 cp si la ambele nu pot mentine acceleratia constanta pe liber. adica in jur de 2800-3000 nu pot mentine ci oscileaza . In mers nu exista aceasta problema.
Mi se aprindea si mie martorul respectiv mai ales in panta , dar dupa curatarea admisiei nu s a mai intamplat asta. Recomand si eu mersul un pic mai turat in afara oraselor pt curatare cand si cand . Posibil si geometria variabila de la turbina sa fie imbacsita de funingine iar asta se rezolva cu ajutorul turatiei. Personal dupa 20 -30 km mers la 2800-3000 de ture , simt cu totul altfel masina , e mult mai vioaie .
Mi se aprindea si mie martorul respectiv mai ales in panta , dar dupa curatarea admisiei nu s a mai intamplat asta. Recomand si eu mersul un pic mai turat in afara oraselor pt curatare cand si cand . Posibil si geometria variabila de la turbina sa fie imbacsita de funingine iar asta se rezolva cu ajutorul turatiei. Personal dupa 20 -30 km mers la 2800-3000 de ture , simt cu totul altfel masina , e mult mai vioaie .
djoso
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
I-am dat ieri de am zis ca i zboara motoru....is curios sa vad daca face figuri azi....o sa incerc si testu cu pedale....daca ajung la servici o sa incerc sa postez valorile reale in urma diagnozei.de turatie eu nu o pot tine la punct fix niciunde nu doar intr-o anumita plaja de turatii...m ui ltumesc pt raspunsuri
djoso
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,05/05/2015. 20:248
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2005,Astra-H,Motor,Z 17 DTH
Modul de comandã:
Identificare:0x0705
Numãr ºasiu: W0L0AHL4855016398
Numãr hard:81011943
Tip motor: Z17DTH
Numãr piesã:55556829
Nr.versiune soft: 563t76s1
Hardware manufacturer number: 0281011943
Software Number: 1037A50300P368_I63
Programming Date: 20100603
Hardware key number: O000028534
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B04015
Variant programming: 0x00000002
Cod Alpha: ZH
Hardware manufacturer system name: EDC16
ECU variant coding: 0x000000CD
Valori reale:
Tensiune baterie,13.9 V
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,850 RPM
Turaþie motor,852 RPM
Turaþia axei cu came,425 RPM
Masa de aer calculat,24 kg/h
Senzor masã aer,25 kg/h
Temperatura aer admisie,32 °C
Temperatura aer admisie,2.23 V
Temperaturã lichid rãcire,85 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.92 V
Nivel ulei,Normal
Presiune ulei,Normal
Stare nivel ulei,Okay-
Presiune barometricã,98 kPa
Presiune barometricã,3.87 V
Comandã -Presiune turbo,104 kPa
Presiune turbo,95 kPa
Presiune turbo,1.78 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,42 %
Comanda pozitie EGR,36 %
Factor de umplere AGR,63 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,100 %
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,67 %
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,24.20 MPa
Presiune Rail,1.02 V
Electroventil control comb.PWM,36 %
Curent electroventil control comb.,1.30 a
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,1.305 kPa
Presiune sistem climã,1.9 V
Clima în regim blocat,Sistem OK
Releu climã,Inactiv
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Inactiv
Sistem de menþinere vitezã,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Poate sa imi spuna cineva priceput daca valorile astea sunt in parametrii?de unde imi pot da seama daca supapa swirl merge,valorile sunt la relanti........Am incercat azidimineatza metoda agrafa(nu mi-a iesit nici o eroare) dupa ce aseara am sters erorile astea:
P1614 - Cheie cu transponder incorect
B2610 - Tensiune micã pe circuitul de ieºire reducere gradualã luminoz. lãmpi aparate de bord
(02) - Nu e prezent
Data ºi ora,05/05/2015. 20:248
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2005,Astra-H,Motor,Z 17 DTH
Modul de comandã:
Identificare:0x0705
Numãr ºasiu: W0L0AHL4855016398
Numãr hard:81011943
Tip motor: Z17DTH
Numãr piesã:55556829
Nr.versiune soft: 563t76s1
Hardware manufacturer number: 0281011943
Software Number: 1037A50300P368_I63
Programming Date: 20100603
Hardware key number: O000028534
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B04015
Variant programming: 0x00000002
Cod Alpha: ZH
Hardware manufacturer system name: EDC16
ECU variant coding: 0x000000CD
Valori reale:
Tensiune baterie,13.9 V
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,850 RPM
Turaþie motor,852 RPM
Turaþia axei cu came,425 RPM
Masa de aer calculat,24 kg/h
Senzor masã aer,25 kg/h
Temperatura aer admisie,32 °C
Temperatura aer admisie,2.23 V
Temperaturã lichid rãcire,85 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.92 V
Nivel ulei,Normal
Presiune ulei,Normal
Stare nivel ulei,Okay-
Presiune barometricã,98 kPa
Presiune barometricã,3.87 V
Comandã -Presiune turbo,104 kPa
Presiune turbo,95 kPa
Presiune turbo,1.78 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,42 %
Comanda pozitie EGR,36 %
Factor de umplere AGR,63 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,100 %
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,67 %
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,24.20 MPa
Presiune Rail,1.02 V
Electroventil control comb.PWM,36 %
Curent electroventil control comb.,1.30 a
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,1.305 kPa
Presiune sistem climã,1.9 V
Clima în regim blocat,Sistem OK
Releu climã,Inactiv
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Inactiv
Sistem de menþinere vitezã,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Poate sa imi spuna cineva priceput daca valorile astea sunt in parametrii?de unde imi pot da seama daca supapa swirl merge,valorile sunt la relanti........Am incercat azidimineatza metoda agrafa(nu mi-a iesit nici o eroare) dupa ce aseara am sters erorile astea:
P1614 - Cheie cu transponder incorect
B2610 - Tensiune micã pe circuitul de ieºire reducere gradualã luminoz. lãmpi aparate de bord
(02) - Nu e prezent
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
djoso
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Valorile sunt perfecte normale.
Parerea este sa faci un log in mers , sa vezi exact ce se intampla in momentul limitarii. Nu are rost sa o iei pe ghicite pentru ca.... nu are rost .
O foaarte mica posibilitate este ca ECU sa fie defect adica pierde codurile de eroare... pe ECU de Z16XE si pe FIat-uri se mai intampla chestia asta dar la Z17DTH n-am auzit de ECU cu un astfel de defect.
Fa-i un log in mers dupa cum am spus si ai sa afli ce are masina.
Parerea este sa faci un log in mers , sa vezi exact ce se intampla in momentul limitarii. Nu are rost sa o iei pe ghicite pentru ca.... nu are rost .
O foaarte mica posibilitate este ca ECU sa fie defect adica pierde codurile de eroare... pe ECU de Z16XE si pe FIat-uri se mai intampla chestia asta dar la Z17DTH n-am auzit de ECU cu un astfel de defect.
Fa-i un log in mers dupa cum am spus si ai sa afli ce are masina.
djoso
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
djoso
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
Inainte de a blama masina asta...nu te intrebi daca nu cumva gresesti si tu pe undeva? (Si aici nu-i vorba ca o PANTA se coboara...urcarea e RAMPA... Nu!)
Atunci cand ti-ai cumparat "penala"...ai incercat macar sa afli capabilitatile si sa vezi daca se potrivesc dorintelor tale?
Te-ai informat despre motorul asta? Ai citit (si apoi observat) ca el e facut sa functioneze CORECT la o turatie mult mai mare decat alte motoare Diesel? De acest motor nu se trage cu 2000 rpm (pentru ca-l chinui) atata timp cat turatia in care iti arata ce poate e mult mai sus. Daca tu vrei neaparat sa urci o rampa cu 2000 rpm... pe un drum plan cam cate rpm ai/folosesti? Banui ca 1400-1500! (Si vrei sa "tragi" si de motor...)
Martorul iti indica ca motorul e chinuit (fortat sa "dea" mai mult decat poate) in acele momente, iar lucrul (pentru mine logic) e sa-i cresti turatia retrogradand intr-o treapta inferioara.
De ce nu urci tu o rampa cu mai mult de 2500 rpm sa vezi cum merge/trage?
Aaa...nu-i a 5-a... Incearca si R (racheta)...
(Daca randul de mai sus pare ofensator si nu e luat drept gluma...sa fie sters!)
Atunci cand ti-ai cumparat "penala"...ai incercat macar sa afli capabilitatile si sa vezi daca se potrivesc dorintelor tale?
Te-ai informat despre motorul asta? Ai citit (si apoi observat) ca el e facut sa functioneze CORECT la o turatie mult mai mare decat alte motoare Diesel? De acest motor nu se trage cu 2000 rpm (pentru ca-l chinui) atata timp cat turatia in care iti arata ce poate e mult mai sus. Daca tu vrei neaparat sa urci o rampa cu 2000 rpm... pe un drum plan cam cate rpm ai/folosesti? Banui ca 1400-1500! (Si vrei sa "tragi" si de motor...)
Martorul iti indica ca motorul e chinuit (fortat sa "dea" mai mult decat poate) in acele momente, iar lucrul (pentru mine logic) e sa-i cresti turatia retrogradand intr-o treapta inferioara.
De ce nu urci tu o rampa cu mai mult de 2500 rpm sa vezi cum merge/trage?
Aaa...nu-i a 5-a... Incearca si R (racheta)...
(Daca randul de mai sus pare ofensator si nu e luat drept gluma...sa fie sters!)
djoso
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
Cu tot respectu da bati badu degeaba pe aici.daca nu poti da o solutie abtine-te.conduc de 14ani doar dieseluri si doar opeluri am avut pornind de la kadet.nu cred ca tre sa incerci sa fi arogant kinuinde-te sa ma faci sa inteleg ca merg subturat.masina o am de 2ani si am acelasi stil de condus.de ce nu a aparut problema pana acuma?se sprinde sj daca am 2500 de ture si urc o "rampa"sa nu mai fiu criticat.....
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
De la mersul subturat se depun funingine pe admisie si pe senzorul de la turbo,boost sensor. Asta se afla pe admisie si e prins in doua suruburi. Da-l jos si curata-l atent si o sa scapi de problema pana se infunda iar. In rampa cand masina e in sarcina se aprinde din cauza c e inbacsit si da valori eronate.
Mersi mai turat cu masina.
Mersi mai turat cu masina.
djoso
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
djoso
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
problema rezolvata dupa mult timp,check engine nu se mai aprinde.Am schimbat capsula de vacum de pe galeria de admisie care comanda deschiderea si inchiderea clapetelor din admisie.Sper sa fie cuiva de folos rezolvarea care am gasit-o eu la problema mea.....Capsula are o membrana de cauciuc inauntru si era sparta.....
- GeKados
- **
- 110 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
GeKados
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema similara la Z16XER. In mers nu are nici cea mai mica problema, dar pe liber am oscilatii cand incerc sa o "tin la punct fix". De asemenea, intampin o problema la trecerea din treapta 2 in treapta 1: aparent nu reusesc sa nimeresc turatia corecta pentru downshifting ori ajunge subturata, ori o supraturez...habar n-am. Nu sunt ayrton sena dar nu e prima masina si nu sunt un sofer atat de incompetent incat sa nu stiu sa conduc.
Am si eu o problema similara la Z16XER. In mers nu are nici cea mai mica problema, dar pe liber am oscilatii cand incerc sa o "tin la punct fix". De asemenea, intampin o problema la trecerea din treapta 2 in treapta 1: aparent nu reusesc sa nimeresc turatia corecta pentru downshifting ori ajunge subturata, ori o supraturez...habar n-am. Nu sunt ayrton sena dar nu e prima masina si nu sunt un sofer atat de incompetent incat sa nu stiu sa conduc.