am reusit sa rup un racord tip"T" de la unul din injectoare
intrebarile mele pt voi:
1-racordul din poza este racordul de mijloc pe retur la motorul z17dth? racordul este prevazut cu oring?
intreb asta deoarece intr-un tutorial pt motorul y2.0 racordul nu avea oring
gasesc de metal?
2-furtunele sunt din cauciuc cu protectie exterioara din panza... dupa 10ani sunt coapte si rigide
de cumparat gasesc la metru, simple, de cauciuc cu insertie fara panza la exterior dar parca as vrea cu panza.recomandati-mi pe PM un magazin
3- probabil se va dezamorsa pompa...aceasta se amorseaza singura dand la automat?
am gasit de cumparat rampa intreaga de retur dar cel mai mic pret l-am gasit la 200 lei,GM fabricat in Polonia asa ca, prefer sa cumpar racordul(10-15lei/buc) sau pe toate(daca este cazul) + furtun(10lei/m) + coliere
rog a nu se considera reclama poza dar este singura poza explicita gasita pe net.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)