- deleted-96796
- OP
- 6 mesaje
- din 27 Oct 2014
deleted-96796
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2014
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- deleted-96796
- OP
- 6 mesaje
- din 27 Oct 2014
deleted-96796
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2014
- Mesaj Privat
- deleted-96796
- OP
- 6 mesaje
- din 27 Oct 2014
deleted-96796
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2014
- Mesaj Privat
florinianc a scris:bun, e din AL si nu se arde. Dar ce se intampla daca ramane motorul fara racire? Ajunge la 600 grade si?
Motor sa nu se strice nu am auzit. Doar motoare foarte fiabile si mai putin fiabile. Poti sa iti iei 2,5 sau 2,4 jtd de la fiat/alfa, dar in schimb vei avea alte probleme, de ordin electric.
deci sa inteleg ca principalul factor al deteriorarii unei garnituri de chiulasa este fierberea motorului? pe langa amestecul antigel-ulei si invers?Sau amestecul dintre antigel si ulei determinaa supraincalzirea motorului?Motoarele Z17DTL 1.7 CDTI cum sunt comparativ cu celelalte de la opel?
Motor sa nu se strice nu am auzit. Doar motoare foarte fiabile si mai putin fiabile. Poti sa iti iei 2,5 sau 2,4 jtd de la fiat/alfa, dar in schimb vei avea alte probleme, de ordin electric.