Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • kyki78

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut stimați agilisti!
Am un agila de1.2 din 2001 si de vreo 2 lun ma confrunt cu o problema la care nu gãsesc explicatie logica.
Pe scurt va povestesc filmul:
Am schimbat kitul de ambreiaj. Am folosit bateria masinii si un bec de lampa de 12v pt iluminare in timpul lucrului (6 ore). Dupa montarea tuturor pieselor fire cleme etc am vrut sa pornesc.
Nu a învârtit deloc. Am verificat cablurile de la electromotor si un cablu dãdea la masa. Am rezolvat cablul respectiv.
A pornit. Asta se întâmplã in septembrie când era cald afara.
Când a venit vremea rece la prima cheie porneste fãrã probleme iar daca o opresc dupa 10 . 20 . 30" . 1 minut , SURPRIZA nu mai invarte de nici un fel clectromotorul nici un zgomot.
O las o zi si o noapte (temperatura de afara 1 grad) iar dimineata porneste la prima cheie.
Cu motorul pornit la câteva minute am dat iar la automat . Nimic . Abia dupa 15 minute de functionare a motorului am repetat operatiunea si electrumotorul s-a pus in miscare.
Mentionez ca bateria are un an si12v 45ah
Ipoteze emise de mine:
Bateria se descarcã dupa prima pornire(defect de baterie)
Problema de electromotor (dar ce problema ca daca motorul se incalzeste porneste de fiecare data fãrã probleme)
Are senzor de tensiune pentru pornore (adica ii trebuie o anumita tensiune ca sa poata declansa electromotorul altfel nu vrea?)
Va multimesc pentru atentie si astept pãreri despre subiect
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut, parerea mea este in primul rand sa pui un voltmetru pe baterie sa ne zici cat ai inainte de pornire si dupa. Daca ai 11,9 inainte sau 12, 7 dupa ai probleme. La prima de baterie si la 2 de incarcare. Prea putin conteaza vechimea bateriei. Daca ai busonele de umplere, verifica si nivelul acidului. Se toarna numai apa distilata pt prima data din cate stiu eu. Foloseste o seringa mare pt finete. Verifica si prinderea bateriei de caroserie precum si contactul cu bornele.
Pt faza cu electromotorul, acesta trebuie desfacut si mai mult ca sigur sunt carbunii.
2kappa a scris:Azi dupa a 4-a sau a 5-a pornire de data asta cu recul nu a mai zis nici pas. Am pornit cu ajutorul unor baieti si am ajuns la un prieten care avea un electromotor. Din doua am facut unul bun. Principalul defect a fost starterul care mai mult era gripat iar nr 2 au fost carbunii, unul din ei aproape de limita. Deci atentie! mai bine va apucati sa verificati/ ungeti ce trebuie decat sa nu aveti cu ce merge. Principala buba este ca la unul platoul de ebonita s-a crapat. Se manipuleaza cu grija deoarece este casant si reprezinta puncul de sprijin al arcului. Piesa mica facea parte din platou. Am nevoie de un platou daca are cineva, poate sa fie si cu carbuni.
Multumesc.

  • kyki78

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
M ultumesc mult pentru sfat dar astazi a mai aparut o problema, s-a stricat contactul.
Tre sa citesc putin despre inlocuirea contactului.
Voi reveni cu amanunte .
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Poate ca problemele cu pornirea proveneau de la contactul cu probleme.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR