mamitzoiu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2014
- Mesaj Privat
salut,i am luat o Tigra sotiei(i a placut mult,deh e masina de femei cu adrelina cica),de la 1400 am scos o la 900euro constient fiind ca o sa mai bag in ea 1000.Problema e ca ca mi a mancat deja 1470 de euroi si tot nu mi place cum suna motorul.Probleme mari au fost de la inceput cu un consum de 15-18 oras si 10 afara.Am schimbat filtre,senzori,radiatoare,furtune(schimbat sau curatat),camera cu carbuni,EGR(curatat, probat la rece pe mufa/contact si la baterie,functioneaza ok),IAC(curatat, probat,ok)MAP sensor,injectoare la ultrasunete(totul da ok pe bancul de proba),am presiunea corecta in pompa de benzina,in rampa de injectoare..
La inceput la diagnosa aveam codurile acestea:24, 34, 47,65,67,77,78,92 si 93
Dupa ce am schimbat si fisele,curatat/resetat IAC,schimbat sonda lambda(si resetata din calculator/laptop),injectoare curatate(oringuri noi,ultrasunete,etc),am coafat o cu un filtru sport K&N,un accelerator de gaze si un nou catalizator sport(acesta din urma un no name ceva facut pe vapor),tigrutza trage muuuult mai bine(nu i mai taie din avant la 3500-4000 ture cand tusea si tindea sa se opreasca motorul),condumul a scazut la 6 afara si 7-9 oras,dar tot se mai aude cu usoare detonatii la relanti,e oarecum usor intrerupt ,detonatiile fiind la evacuare,iar motorul trepideaza usor.Tin sa precizez ca nu scoate fum negru/albastru absolut deloc(acum dupa curatare camera carbune si tuburile aferente,chestia tip supapa "delco remy" care are unfurtunas de la camera carbuni si 2 care intra in admisie le am gasit infundate iar supapa blocata pe deschis fapt pt care am gasit si carbune in admisie la clapeta de acceleratie),deci nu scoate fum de nici o culoare nici la rece nici la cald,nici la accelerare sau relanti doar ca miroase inca(muuult mai putin ca la inceput) a amestec prea bogat/benzina nearsa cred...
Alt aspect este ca se aude un tiuit ascutit de la motor,am aflat cauza(am probat) prinde aer fals pe undeva sau este gatuita cumva la admisie aer,iar cand pornesc motorul rece fiind,si intra pompa de aer suplimentara in functiune iar motorul este usor turat(undeva la 1000-1200 rtm)nu se aude tiuitul si merge rotund)cum iese pompa din functiune scade in 700rtm cu usoare variatii,incep detonatiile,iar daca accelerez brusc(cu motorul rece inca),tinde sa se opreasca sau chiar se opreste.
Am fost iar la diagnoza si mi au iesit codurile acestea:17(poate am nr eu gresit ca nu gasesc codul acesta nicaieri la motorizarea mea),24, 34, 47, 56, 61, 71, 85, 92, 93. Iar la test agrafa aceleasi coduri.
Numai stiu ce sa i fac! Fuge bine,consuma ca la carte,dar detonatiile alea ma "seaca", parca ar fi un old chevy cu dubla carburatie,cu 2 camere/carburator si motor de 5-7000cc asa se aude!
Va rog idei,sfaturi orice!
P.S.-a mai ramas calculatorul de schimbat(la un control prima bujie din stg dinspre distributie,are o culoare de parca nu ar lucra,iar ijectorul din aceeasi parte la fel este parca nu sufla cum trebe,control presiune cilindru este),posibil sa fie ECU defect?
La inceput la diagnosa aveam codurile acestea:24, 34, 47,65,67,77,78,92 si 93
Dupa ce am schimbat si fisele,curatat/resetat IAC,schimbat sonda lambda(si resetata din calculator/laptop),injectoare curatate(oringuri noi,ultrasunete,etc),am coafat o cu un filtru sport K&N,un accelerator de gaze si un nou catalizator sport(acesta din urma un no name ceva facut pe vapor),tigrutza trage muuuult mai bine(nu i mai taie din avant la 3500-4000 ture cand tusea si tindea sa se opreasca motorul),condumul a scazut la 6 afara si 7-9 oras,dar tot se mai aude cu usoare detonatii la relanti,e oarecum usor intrerupt ,detonatiile fiind la evacuare,iar motorul trepideaza usor.Tin sa precizez ca nu scoate fum negru/albastru absolut deloc(acum dupa curatare camera carbune si tuburile aferente,chestia tip supapa "delco remy" care are unfurtunas de la camera carbuni si 2 care intra in admisie le am gasit infundate iar supapa blocata pe deschis fapt pt care am gasit si carbune in admisie la clapeta de acceleratie),deci nu scoate fum de nici o culoare nici la rece nici la cald,nici la accelerare sau relanti doar ca miroase inca(muuult mai putin ca la inceput) a amestec prea bogat/benzina nearsa cred...
Alt aspect este ca se aude un tiuit ascutit de la motor,am aflat cauza(am probat) prinde aer fals pe undeva sau este gatuita cumva la admisie aer,iar cand pornesc motorul rece fiind,si intra pompa de aer suplimentara in functiune iar motorul este usor turat(undeva la 1000-1200 rtm)nu se aude tiuitul si merge rotund)cum iese pompa din functiune scade in 700rtm cu usoare variatii,incep detonatiile,iar daca accelerez brusc(cu motorul rece inca),tinde sa se opreasca sau chiar se opreste.
Am fost iar la diagnoza si mi au iesit codurile acestea:17(poate am nr eu gresit ca nu gasesc codul acesta nicaieri la motorizarea mea),24, 34, 47, 56, 61, 71, 85, 92, 93. Iar la test agrafa aceleasi coduri.
Numai stiu ce sa i fac! Fuge bine,consuma ca la carte,dar detonatiile alea ma "seaca", parca ar fi un old chevy cu dubla carburatie,cu 2 camere/carburator si motor de 5-7000cc asa se aude!
Va rog idei,sfaturi orice!
P.S.-a mai ramas calculatorul de schimbat(la un control prima bujie din stg dinspre distributie,are o culoare de parca nu ar lucra,iar ijectorul din aceeasi parte la fel este parca nu sufla cum trebe,control presiune cilindru este),posibil sa fie ECU defect?
mamitzoiu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2014
- Mesaj Privat