Brasov1936- Suspendat
- 15 mesaje
- din 15 Nov 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Brasov
Brasov1936- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2012
- Mesaj Privat
Vlady.- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2012
- Mesaj Privat
Brasov1936- Suspendat
- 15 mesaje
- din 15 Nov 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Brasov
Brasov1936- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2012
- Mesaj Privat
Vlady.- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2012
- Mesaj Privat
e DTI la 101CP si pentru modelul acesta ai 3 variante:
1) 110cp (81kW) - http://www.dimsport.ro/ro/c...22-eco-tuning-989
2) 115cp (85kW) - http://www.dimsport.ro/ro/c...11322-stage-1-990
3) 125cp (92kW) - http://www.dimsport.ro/ro/c...11322-stage-2-991
1) 110cp (81kW) - http://www.dimsport.ro/ro/c...22-eco-tuning-989
2) 115cp (85kW) - http://www.dimsport.ro/ro/c...11322-stage-1-990
3) 125cp (92kW) - http://www.dimsport.ro/ro/c...11322-stage-2-991
- iulian_prd
- *
- 9 mesaje
- din 01 Nov 2012
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
iulian_prd
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2012
- Mesaj Privat
Vlady.- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2012
- Mesaj Privat
@iulian_prd pentru 1.7 DT ai o varianta care duce masina la 72kW-98CP uite aici linkul http://www.swiss-chiptech.c...ization_opel.html
- iulian_prd
- *
- 9 mesaje
- din 01 Nov 2012
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
iulian_prd
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2012
- Mesaj Privat
Vlady.- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2012
- Mesaj Privat
Brasov1936- Suspendat
- 15 mesaje
- din 15 Nov 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Brasov
Brasov1936- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2012
- Mesaj Privat
Vlady.- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2012
- Mesaj Privat
Parerea mea e ca se merita...acum nu stiu si parerea altora...cipul iti confera cativa cai putere in plus si din cate stiu la motoarele diesel scade si putin consumul(doar ce am auzit din diverse surse, nu sunt sigur), si automat se vor simti la pedala acei calutzi in plus,...cam asta e rolul cipului..ofera putere masinii cu vreo 15-20-25-30%(depinde de cip) mai mult si creste si cu 10-20% cuplul.
user2000
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2012
- Mesaj Privat
ce se mai da lumea experta pe topicurile altora ... nu stim decat sa repetam ce zic altii ca papagalii, nu mai cumperi cip ca sa faci cip-tuning de putere @vlady. ? ) te rog argumenteaza-ti parerea, ai condus vre-o masina remapata? cum ti se pare ... sunt diferente majore ? tu ti-ai remapat masina ? putem sa vorbim mult fara sa spunem nimic cine nu stie, sa nu vorbeasca asa e cel mai bine care cip ? nici nu stii ce prostii debitezi :
- nu-ti trebuie cip ca sa faci cip-tuning, doar se rescrie softul calculatorului de injectie, se scriu alte harti de injectie
- de unde mai multa putere fara combustibil, parca sunteti copii ... dupa cip-tuning intra mai mult aer in motor, implicit mai mult combustibil asa ca (,) consumul poate creste si cu 1l/100km
- cel mai important la motoarele cu injectie ca si la toate tipurile de motoare este cand se aprinde amestecul de combustibil, in scopul de a optimiza performantele motorului,
- la motoarele cu turbo conteaza foarte mult stilul de condus, daca soferul adopta un stil de condus "agresiv", "sportiv" cip-tuningul poate dauna pe termen mediu si lung si poate duce la scaderea duratei de exploatare a motorului/ turbinei
- nu-ti trebuie cip ca sa faci cip-tuning, doar se rescrie softul calculatorului de injectie, se scriu alte harti de injectie
- de unde mai multa putere fara combustibil, parca sunteti copii ... dupa cip-tuning intra mai mult aer in motor, implicit mai mult combustibil asa ca (,) consumul poate creste si cu 1l/100km
- cel mai important la motoarele cu injectie ca si la toate tipurile de motoare este cand se aprinde amestecul de combustibil, in scopul de a optimiza performantele motorului,
- la motoarele cu turbo conteaza foarte mult stilul de condus, daca soferul adopta un stil de condus "agresiv", "sportiv" cip-tuningul poate dauna pe termen mediu si lung si poate duce la scaderea duratei de exploatare a motorului/ turbinei
Vlady.- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2012
- Mesaj Privat
@user2000 ce-ar fi sa iti vezi de loganul tau si sa nu mai vorbesti aiurea in necunostinta de cauza?...la motoarele turbo diesel scade consumul de combustibil in timp ce la motoarele aspirate creste cu 0.5-0.8% in blana, chestii discutate personal cu unul din dealerii de la dimsport cand m-am interesat pentru masina mea
user2000
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2012
- Mesaj Privat
1) de ce ar scadea consumul ? nu ai combustibil => nu ai ardere => nu ai lucru mecanic rezultat in urma combustiei => cred ca nici nu stii cum functioneaza un motor
2) "chestii discutate personal cu unul din dealerii de la dimsport cand m-am interesat pentru masina mea" in barlad din ce stiu eu nu este nici un dealer dimsport asa ca nu stiu cu cine ai vorbit tu, dar cert este ca nu stii ce vorbesti si te pronunti in necunostinta de cauza asa cum putem observa, aici putem discuta mult si bine pentru ca "baiatul" care se ocupa cu remaparile cu acea skoda.. nu-i spun numele pentru a nu-i face reclama te poate contrazice, exact cum o fac eu in acest moment
3) dealerii de la orice firma de cip-tuning nu ar da un raspuns oficial non-comercial pentru ca ar fi importiva politicii firmei
4) nu ne tragem de sireturi pentru ca nu cred ca-ti permiti avand in vedere cunostintele tale "avansate" in acest domeniu, gandeste-te la un rationament logic conform caruia ar scadea consumul in urma cip-tuningului ?
2) "chestii discutate personal cu unul din dealerii de la dimsport cand m-am interesat pentru masina mea" in barlad din ce stiu eu nu este nici un dealer dimsport asa ca nu stiu cu cine ai vorbit tu, dar cert este ca nu stii ce vorbesti si te pronunti in necunostinta de cauza asa cum putem observa, aici putem discuta mult si bine pentru ca "baiatul" care se ocupa cu remaparile cu acea skoda.. nu-i spun numele pentru a nu-i face reclama te poate contrazice, exact cum o fac eu in acest moment
3) dealerii de la orice firma de cip-tuning nu ar da un raspuns oficial non-comercial pentru ca ar fi importiva politicii firmei
4) nu ne tragem de sireturi pentru ca nu cred ca-ti permiti avand in vedere cunostintele tale "avansate" in acest domeniu, gandeste-te la un rationament logic conform caruia ar scadea consumul in urma cip-tuningului ?
Vlady.- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2012
- Mesaj Privat
Nu ma intereseaza ce spune tipu cu skoda..am vorbit la bucuresti si exact astea sunt lucrurile spuse de ei in legatura cu consumul...acelasi lucru spus si la telefon si pe mess....nu oi fi eu "marele mester" ca tine dar ma interesez calumea in legatura cu un subiect nu ma dau in stamba ca tine....daca nu ma interesam nici nu comentam nimic la acest post..dar atata timp cat aveam informatiile proaspat date de dealeri nu inteleg care e problema ta;)
- deleted-21456
- **
- 106 mesaje
- din 09 Aug 2008
deleted-21456
- Mesaje scrise: 106
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2008
- Mesaj Privat
@user2000- La motoare diesel cand apesi pedala de acceleratie calculatorul da motorina. Daca nu ai aer suficient (la turatie redusa) vei vedea fum negru in spate. Dupa remapare, prin cresterea presiunii de aer in admisie, la aceeasi pozitie a pedalei de acceleratie, deci aceeasi cantitate de motorina, vei avea o ardere mai buna, implicit o putere mai mare. La moarele pe benzina, cand apesi pedala de acceleratie calculatorul introduce aer in motor si sonda lamda, care este pe evacuare sezizeaza surplusul de oxygen si in consecinta calculatorul baga benzina. Deci dupa remapare, la un condus normal (nesportiv) arderea fiind mai buna datorita surplusului de aer (ma refer la diesel) nu vad de ce ar creste consumul. Trebuie sa inveti mai intai cum functioneaza motorul diesel si motorul pe benzina si dupa aceea poti veni cu conluzii sigure.
Chiptunig aplica un modul suplimentar care de obicei pacaleste calculatorul. Prin remapare se modifica softul calculatorului optimizand arderea combustibilului.
O seara buna
Chiptunig aplica un modul suplimentar care de obicei pacaleste calculatorul. Prin remapare se modifica softul calculatorului optimizand arderea combustibilului.
O seara buna
user2000
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2012
- Mesaj Privat
@valdy. : imi cer scuze pentru ca am o "problema" poate ca sunt chiar nebun, deci tu sustii sus si tare ca cip-tuningul creste puterea si scade consumul.. deci tu daca ai un bou si nu-i dai de mancare trage mai tare caruta nu ?
@ Nicolae Dumitru : scuza-ma dar te contrazici singur, ai spus ca atunci cand apesi pedala de acceleratie, ti se calculeaza consumul, asadar in functie de cantitatea de aer (de aceea ai debitmetru) si gazele evacuate (de aia ai sonda lamBda, sper ca stii ce-i aia pentru ca vad ca nu stii cum se numeste ) ti se calculeaza cantitatea de combustibil injectata, deci mai mult aer => mai mult combustibil, cu alte cuvinte cip-tuningul mareste avansul la injectie, hartile de la injectie lucreaza cu avans si debit benzina/motorina aer, asta se modifica prin cipare
@ Nicolae Dumitru : scuza-ma dar te contrazici singur, ai spus ca atunci cand apesi pedala de acceleratie, ti se calculeaza consumul, asadar in functie de cantitatea de aer (de aceea ai debitmetru) si gazele evacuate (de aia ai sonda lamBda, sper ca stii ce-i aia pentru ca vad ca nu stii cum se numeste ) ti se calculeaza cantitatea de combustibil injectata, deci mai mult aer => mai mult combustibil, cu alte cuvinte cip-tuningul mareste avansul la injectie, hartile de la injectie lucreaza cu avans si debit benzina/motorina aer, asta se modifica prin cipare
Vlady.- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2012
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
user2000
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2012
- Mesaj Privat
romeo-alex- Suspendat
- 5 mesaje
- din 28 Feb 2012
- Vaslui
romeo-alex- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat