avoicu00
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2011
- Mesaj Privat
Salut!
Am o problema cu degivrarea lunetei la un Opel Corsa C (Z12XE din 2002, nu stiu daca e sau nu relevant)
Apas butonul acela de degivrare, se aprinde beculetul acela cu geamul, sta 5 secunde aprins si se stinge la loc.
Daca tin apasat pe butonul de degivrare, se intampla acelasi lucru, sta 5 secunde si se stinge.
Are cineva o idee de la ce ar putea fi problema asta?
Merci pt raspunsuri,
AV
Am o problema cu degivrarea lunetei la un Opel Corsa C (Z12XE din 2002, nu stiu daca e sau nu relevant)
Apas butonul acela de degivrare, se aprinde beculetul acela cu geamul, sta 5 secunde aprins si se stinge la loc.
Daca tin apasat pe butonul de degivrare, se intampla acelasi lucru, sta 5 secunde si se stinge.
Are cineva o idee de la ce ar putea fi problema asta?
Merci pt raspunsuri,
AV
avoicu00
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Khrysty@n
- **
- 106 mesaje
- din 16 Jan 2010
- Corsa 2003 Z14XE
- Arad
Khrysty@n
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Ma gandesc ca poate "detecta un scurt"...
Nu stiu, daca e asa inteligenta masina... A mea e tot Corsa C din 2004 si nu face asa ceva, desi am avut si eu probleme cu luneta...
Poti sa verifici daca nu face scurt pe undeva... daca e buna siguranta, si daca functioneaza corect releul respectiv...
Succes!
Ma gandesc ca poate "detecta un scurt"...
Nu stiu, daca e asa inteligenta masina... A mea e tot Corsa C din 2004 si nu face asa ceva, desi am avut si eu probleme cu luneta...
Poti sa verifici daca nu face scurt pe undeva... daca e buna siguranta, si daca functioneaza corect releul respectiv...
Succes!
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
avoicu00
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2011
- Mesaj Privat
avoicu00
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2011
- Mesaj Privat
am fost cu ea la service pentru altele si i-am rugat pe baieti sa se uite si la problema asta.
au zis ca degivrarea functioneaza, doar ca e cald afara acum si e normal sa stea doar 5 secunde pornita pentru ca are senzorul de temperatura care o opreste...
nu stiu daca e corecta explicatia lor. luneta a fost schimbata la un moment dat (nu mai e originala GM), si automat si sistemul de degivrare
au zis ca degivrarea functioneaza, doar ca e cald afara acum si e normal sa stea doar 5 secunde pornita pentru ca are senzorul de temperatura care o opreste...
nu stiu daca e corecta explicatia lor. luneta a fost schimbata la un moment dat (nu mai e originala GM), si automat si sistemul de degivrare
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Se demonteaza capacul hayon si acolo vei gasi doua lamele lipite pe luneta. Fixezi aparatul de masura pe scala 0-100Volti si masori tensiunea pe cele 2 lamele, fara sa scoti mufele instalatiei. Nu ar trebui sa fie mai mare de 12Volti. Intensitatea se masoara in serie nu in paralel asemeni tensiunii, adica se scoate mufa PLUS, identificata la masurarea tensiunii, din mufele instalatiei; se conecteaza firul rosu al multimetrului la mufa PLUS a instalatiei electrice si firul negru la acea lamela lipita pe luneta ce corespunde mufei Plus a instalatiei, scala multimetrului pe 0-100Amperi si se citeste valoarea curentului exprimata in Amperi.
Daca ai nevoie de foto spui si rezolvam.
Daca ai nevoie de foto spui si rezolvam.
- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- daniel_mmc
- **
- 79 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2001 Z16XE
- Prahova
daniel_mmc
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
daniel_mmc a scris:Si eu am observat ca nu-mi merge degivrarea dar am vazut ca circuitele care sunt lipite pe luneta sunt intrerupte ,ce pot face in aceasta situatie
alta luneta. La Corsa C eu am schimbat cu 350 de Ron un Pilkington.
negociator a scris:In sfarsit am gasit un ohmmetru si am verificat sigurantele. Toate sigurantele din tablou sunt bune, ceea ce inseamna ca trebuie sa verific tensiunea pe luneta...
daca ai nevoie de fotografii sa spui. eu acum am desfacut tot ce e plastic pe acolo si te ajut.
- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
corsablue, nu cred ca am nevoie deocamdata de fotografii, dar ai putea totusi sa le postezi pentru alte persoane care vor avea aceeasi problema. eu am vazut ca (,) capacul hayonului pare prins cu niste suruburi torx. pe alea trebuie sa le desfac, nu? mai am si altceva de desfacut, inainte sa dau jos capacul hayonului ?
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- marcu_andrei
- *
- 33 mesaje
- din 12 Nov 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Austria
marcu_andrei
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Austria
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2012
- Mesaj Privat
Am si eu probleme cu degivrarea/dezaburirea lunetei in sensul ca nu apare nici macar o linie "activa", drept urmare, am dat jos capacul, am actionat butonul si am masurat tensiunea si surpriza , este nu mai retin dar peste 12 V , 12 si umpic, deci logic siguranta e ok , am incercat sa masor intre papucul de plus si pe fiecare linie in parte cam pe la mijloc , la unele sunt acei 12 V la unele nu ! am incercat sa masor continuitatea , cred ca la vreo 3 linii a sunat buzerul din multimetru ......... am sa aplic o alta metoda , am sa desenez pe o hartie luneta cu liniile numerotate si punctele unde am masurat sa fac o harta unde am tensiune si continuitate, sper sa gasesc "buba" , daca aveti ideii sau daca ati intampinat problema asta, astept sugestii si pareri!
- catatibori
- *
- 6 mesaje
- din 17 Sep 2014
- Corsa 2004 Z12XE
- Timis
catatibori
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salut, am o Corsa C 2004. Zilele trecute am observat cã se exfoliazã stratul de argint de pe grila de degivrare. Dacã apãs cu degetul pe circuit, stratul de argint îmi rãmâne agãțat pe pielea degetului. Am porțiuni foarte mari de discontinuitate. Mie mi se pare foarte clar cã circuitul nu funcționeazã nemaîncãlzind luneta.
Am mai avut cineva problema asta? Cum a rezolvat-o?
Am tot citit despre nu știu ce substanțã ”Loctite” despre care unii zic cã ar rezolva problema. A utilizat-o cineva?
PS. Intuiția îmi spune cã, în cazul unei reparații, va trebui sã dau jos tot stratul argintat, pentru cã așa cum se prezintã el acum, foarte curând o sã pice de la sine sau de la cârpa de la spãlãtorie.
Am mai avut cineva problema asta? Cum a rezolvat-o?
Am tot citit despre nu știu ce substanțã ”Loctite” despre care unii zic cã ar rezolva problema. A utilizat-o cineva?
PS. Intuiția îmi spune cã, în cazul unei reparații, va trebui sã dau jos tot stratul argintat, pentru cã așa cum se prezintã el acum, foarte curând o sã pice de la sine sau de la cârpa de la spãlãtorie.
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat