onutica15
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salut . Am un Opel Astra H 1.7 Cdti cumparat din Germania de 3 saptamani ,de cand l-am luat mi sa parut ca am probleme cu el , pornirea o aveam cam grea ,am schimbat bateria i-am pus una noua Varta de 60Ah , acum porneste bine, Domnul care a aduso din Germania ( Dealer) a spus ca masina a fost stata mult timp pe drepta poate chiar anii (2-3 ) , asta ne-a recunosuto si baietii de la service care ne-a schimbat uleiul pentru ca au vazut ei rugina si numai stiu ce pe langa baie si niste calamina pe motor , adica cam pe tot motorul este calamina aceea . In fine , Dupa schimbul bateriei pornirea super , dar cateodata se aprinde Martorul de masina cu cheita galben si parca motorul se zguduie umpic iar luminile inauntru palpaie , cateodata ramnanea aprins martorul cateodata nu , si mie se parea ca nu mai trage motorul la fel .
Alta problema ar fi fumul negru la turatii mari daca o turez peste 4000 scoate un fum negru intens , si cateodata la relanti un fum gri spre alb . , se poate sa fie valva egr infundata .
I-am facut doua diagnoze una la un service profesionist iar una la expocar reprezentanta opel , la primul mi-a dat bujiile incandescente , iar la opel la reprezentanta urmatoarele erori :
IPC (APARAT DE BORD )
B1016 SIMPTOM 00
Numarul de identificare vehicul VIN nu a fost programat : INTERMITENT
si U2201
Magistrala CAN nu comunica cu EHU : Nu este prezent
Baietii de la Opel au spus ca nu este nimic in neregula decat ce a fost inainte calculatorul memorase erorile de la bateria veche pe care ei le-a sters , si kilometrii i-a gaasit 149312 km , a spus daca au fost fost dati inapoi au fost dati de un profesionist care chiar putea sa faca sa nu vada nici testul lor de la Opel dar nu crede ca au fost dati inapoi . Acum nustiu ce sa zic nici cu fumul nici cu martorul masina cu cheita , citeam pe forum ca dati imi da eroarea aceea b1016 este 100% umblat la kilometrii altii ca este din filtrul de motorina ,
Eu ma gandesc ca daaca masina a fost stata pe dreapta 2-3 anii trebuie si ea curatata ba o valva egr ba o turbina , nustiu , acum am intrat aici poate imi raspunde cineva care a mai trecut prin asta sau este profesionist . Eu sunt in binecunoscuta de cauza
Astept raspunsuri si va multumesc mult
Ionut
Alta problema ar fi fumul negru la turatii mari daca o turez peste 4000 scoate un fum negru intens , si cateodata la relanti un fum gri spre alb . , se poate sa fie valva egr infundata .
I-am facut doua diagnoze una la un service profesionist iar una la expocar reprezentanta opel , la primul mi-a dat bujiile incandescente , iar la opel la reprezentanta urmatoarele erori :
IPC (APARAT DE BORD )
B1016 SIMPTOM 00
Numarul de identificare vehicul VIN nu a fost programat : INTERMITENT
si U2201
Magistrala CAN nu comunica cu EHU : Nu este prezent
Baietii de la Opel au spus ca nu este nimic in neregula decat ce a fost inainte calculatorul memorase erorile de la bateria veche pe care ei le-a sters , si kilometrii i-a gaasit 149312 km , a spus daca au fost fost dati inapoi au fost dati de un profesionist care chiar putea sa faca sa nu vada nici testul lor de la Opel dar nu crede ca au fost dati inapoi . Acum nustiu ce sa zic nici cu fumul nici cu martorul masina cu cheita , citeam pe forum ca dati imi da eroarea aceea b1016 este 100% umblat la kilometrii altii ca este din filtrul de motorina ,
Eu ma gandesc ca daaca masina a fost stata pe dreapta 2-3 anii trebuie si ea curatata ba o valva egr ba o turbina , nustiu , acum am intrat aici poate imi raspunde cineva care a mai trecut prin asta sau este profesionist . Eu sunt in binecunoscuta de cauza
Astept raspunsuri si va multumesc mult
Ionut
- george_eu25
- ***
- 666 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
In primul rand bine ai venit!
In al doilea rand invata un pic sa scrii si sa te exprimi!Ca in rest vad ca esti certat rau cu gramatica!Eu unul cand vad postari de genul tau nici nu mai sinchisesc sa le citesc......
In al treilea rand,cel mai probabil tu ai motorul/tubulatura plin cu mizerie si calamina depusa si probabil intarita care obtureaza tevile si a blocat EGR,daca zici ca masina a stat,ceea ce mi-e cam greu sa cred.Dute la un service mai de doamne-ajuta si pune-i sa iti desfaca EGR si galeria de admisie si sa le curete bine tot.Garantat fumul negru va disparea....
Apoi dupa ce faci cativa km verifici din nou erorile!Cel mai probabil Domnul Dealer (vreun samsar nenorocit) a adus-o pe platforma si aici doar a facut-o sa porneasca cat sa gaseasca vreun amator de chilipiruri!Si a gasit.....
In al doilea rand invata un pic sa scrii si sa te exprimi!Ca in rest vad ca esti certat rau cu gramatica!Eu unul cand vad postari de genul tau nici nu mai sinchisesc sa le citesc......
In al treilea rand,cel mai probabil tu ai motorul/tubulatura plin cu mizerie si calamina depusa si probabil intarita care obtureaza tevile si a blocat EGR,daca zici ca masina a stat,ceea ce mi-e cam greu sa cred.Dute la un service mai de doamne-ajuta si pune-i sa iti desfaca EGR si galeria de admisie si sa le curete bine tot.Garantat fumul negru va disparea....
Apoi dupa ce faci cativa km verifici din nou erorile!Cel mai probabil Domnul Dealer (vreun samsar nenorocit) a adus-o pe platforma si aici doar a facut-o sa porneasca cat sa gaseasca vreun amator de chilipiruri!Si a gasit.....
stanoiu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua!As avea si eu o intrebare, daca se poate sa ma ajutati.Am un opel vectra c ,2006, 1.9 ctdi, 150cp.
Cand pornesc motorul dimineata imi sta activa in bord cheita de service cam 7-10 minute de la pornire, apoi imi dispare.Stau la servici 8 ore apoi cand plec la fel.Pana ajung acas nu mai am cheita activa.daca opresc intr-un loc iar apoi dupa 3 ore pornesc din nou nu imi mai mai ramane activa....? oare de ce ? sa ma duc la service ?
Am cumparat masina recent iar nenea ala mi-a spus ca are toate filtrele schimbate!
Astept raspunsuri mersi..
P.S. nu se vede nici-o schimbare la motor..totul e la fel numai ca sta activa cheita in bord cca 10 min.
Cand pornesc motorul dimineata imi sta activa in bord cheita de service cam 7-10 minute de la pornire, apoi imi dispare.Stau la servici 8 ore apoi cand plec la fel.Pana ajung acas nu mai am cheita activa.daca opresc intr-un loc iar apoi dupa 3 ore pornesc din nou nu imi mai mai ramane activa....? oare de ce ? sa ma duc la service ?
Am cumparat masina recent iar nenea ala mi-a spus ca are toate filtrele schimbate!
Astept raspunsuri mersi..
P.S. nu se vede nici-o schimbare la motor..totul e la fel numai ca sta activa cheita in bord cca 10 min.
onutica15
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
Mersi george , nu sunt certat cu gramatica , dar aseara ma grabeam sa plec undeva si m-am cam grabit sa scriu. Era cam tarziu cand am inceput sa scriu pe topic .
Asa cred si eu ca este ceva in neregula cu EGR-ul , adica trebuie curatat , dar nu sunt sigur de aceea eroare b1016 : Numarul de identificare VIN nu a fost programat . Multi spun ca aceea eroare o da cand softul vede ca au fost umblati la kilometrii masinii, acum nu stiu ce sa cred , poate cineva de aici ma poate ajuta , si cu problema cu martorul masina cu cheita care cateaodata sta aprins cateodata nu . Mersi
Asa cred si eu ca este ceva in neregula cu EGR-ul , adica trebuie curatat , dar nu sunt sigur de aceea eroare b1016 : Numarul de identificare VIN nu a fost programat . Multi spun ca aceea eroare o da cand softul vede ca au fost umblati la kilometrii masinii, acum nu stiu ce sa cred , poate cineva de aici ma poate ajuta , si cu problema cu martorul masina cu cheita care cateaodata sta aprins cateodata nu . Mersi
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
onutica15
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
Nu inteleg ce vrei sa spui ! Deci pana la urma eroarea asta de la ce e ? Da eroarea masian cu cheita am avuto de cand am cumparat masina unii spun ca este apa in filtrul de motorina ,altii spun ca e de la baterie ,eu am schimbat bateria la masina pentru ca nu era buna si unii spun ca erorile raman , domnul de la care am cumparat masina mi-a spus ca este de la baterie , sigur sa fie ceasul schimbat ? adica a luat un ceas cu kilometrii mai putin sau cum ?
onutica15
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
Am mai citit pe forum ca eroarea B1016-00 intermintent poate fi de la kilometrii dati inapoi se poate ?
Cel de la reprezentanta nu imi spunea ca sunt dati inapoi ?
El mi-a spus ca , kilometrii masinii sunt 149382 , si eu pe bord am 149295
Deci o mica diferenta , daca stiti ceva , va rog sa ma ajutati
Eroarea masina cu cheita imi apare din nou acum , abia o stersese si acum apare din nou la o distanta de 2-3 kilometrii se stinge ,
Cel de la reprezentanta nu imi spunea ca sunt dati inapoi ?
El mi-a spus ca , kilometrii masinii sunt 149382 , si eu pe bord am 149295
Deci o mica diferenta , daca stiti ceva , va rog sa ma ajutati
Eroarea masina cu cheita imi apare din nou acum , abia o stersese si acum apare din nou la o distanta de 2-3 kilometrii se stinge ,
onutica15
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
As mai avea o problema ,sau nu stiu daca ar trebui sa o numesc problema . Este normal la opel astra h 1.7 cdti acelasi de care vorbeam si mai sus la pornire nu scoate fum dar in mers la 1300 -1400- si mai sus sa socata fum alb spre gri nici alb alb dar nici gri adica amestecate . La multe dieseluri am vazut ca scoate fum dar nu prea cunosc si de asta intreb , este normal acel fum sau poate sa fie ceva in neregula , am vazut ca nu scoate mereu numaib cand am si martorul masina cu cheita pe bord . Va muultumesc
- george_eu25
- ***
- 666 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Diferenta de pana in plus sau minus 1000km intre ceasuri si ecu e normala (cu toate ca nu inteleg de ce,dar ma rog).Eu am vreo 900km diferenta si masina a fost luata din romania de noua cu cartea de service la zii.Deci sigur km sunt originali!Culmea e ca eu pe ceasuri am mai mult decat in ecu!
Eu la toti la care le-am mai pus opcomul pe masina am vazut diferenta intre ecu si ceasuri!La nici unul nu a fost exact la fel (vorbim aici de astra H).
Eu la toti la care le-am mai pus opcomul pe masina am vazut diferenta intre ecu si ceasuri!La nici unul nu a fost exact la fel (vorbim aici de astra H).
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
onutica15
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
DB77AAA vad ca le ai in artele masinii !
Problema cu masina cu cheita : Cand o pornesc ramane martorul aprins motorul parca nu merge rotund si trepideaza umpic , consumul la relanti cam mare 0,8 ,09, 07 ,fum alb pe esapament de la 1400 in sus , dar dupa ce se duce martorul consumul se duce la 0,4 motorul parca nu mai trepideaza , ce poate sa fie am fost si pe tester la reprezentanta opel si mi-a dat decat niste eorori de baterie care le-a sters si aceea cu b1016-00 in rest a spus ca masina nu are nimic
Problema cu masina cu cheita : Cand o pornesc ramane martorul aprins motorul parca nu merge rotund si trepideaza umpic , consumul la relanti cam mare 0,8 ,09, 07 ,fum alb pe esapament de la 1400 in sus , dar dupa ce se duce martorul consumul se duce la 0,4 motorul parca nu mai trepideaza , ce poate sa fie am fost si pe tester la reprezentanta opel si mi-a dat decat niste eorori de baterie care le-a sters si aceea cu b1016-00 in rest a spus ca masina nu are nimic
onutica15
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
onutica15
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
onutica15
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
onutica15
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
onutica15
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
@stanoiu, cel mai probabil o bujie sau mai multe arse. Mie imi miroase a teapa aceasta poveste cu masina adusa din afara si care a stat cativa ani. Daca km sunt aranjati binisor, niste prostovani de la opel nu isi pot da seama de km reali. Nici la un s klasse nu se pot depista cu certitude dar la un opel.