Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Am o Insignia 1,8 benzina
Azi eram pe A2 si la un moment dat imi apare mesajul cu service vehicule soon....opresc masina, deschid capota si observ ca ventilatorul (GMV) merge non stop.....am mai mers asa si la fel....ventilatorul functioneaza indiferent de cate grade are coolantul, imediat ce pornesc masina...banuiesc termostatul...a mai avut cineva aceasta prbl? Ms
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
"banuiesc termostatul" si cum il verifici... pune mana pe furtunul gros care iese din el spre radiator si vezi daca deschide si inchide (daca sta blocat va ramane pe una din ele caldut sau rece.
Temperatura in bord cat iti arata.
Masina daca sta pe loc pornita, radiatoarele merg (ca sa raceasca radiatorul)

Sunt pareri de bebe.
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Temperatura e cea normala...pe la 103 sta....si nu creste....iar ventilatorul porneste imediat ce pornesc masina....chiar dc e prima cheie de dimineata....
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Cum pe la 103?! Temperatura normala e 90!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Vad ca la Insignia A18XER 105°C este OK.
Temperatura de deschidere [°C]: 105, deci eu zic ca este bun (asa scrie la un termostat nou pentru Insignia A18XER) furtunul cum este ai verificat, caldura in imasina iti baga.

Service Vehicle Soon (Opel Insignia)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=99994

Cand ai schimbat uleiul sau distributia (probabil dar nu sunt sigur, te avertizeaza ca ai atins un an pentru ulei, sau kilometri pentru distributie)
Sau ai schimbat uleiul si nu a fost resetat si din bord.
http://www.youtube.com/watch?v=WSaaYaohvWs [ gyzmo ] Poti incerca.
http://www.youtube.com/watch?v=KUlowcIpxME

Sunt numai pareri.


Ultima modificare făcută de T.ion la Dum 19 Oct, 2014 9:24 am
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
guliver a scris:Salut,
Am o Insignia 1,8 benzina
Azi eram pe A2 si la un moment dat imi apare mesajul cu service vehicule soon....opresc masina, deschid capota si observ ca ventilatorul (GMV) merge non stop.....am mai mers asa si la fel....ventilatorul functioneaza indiferent de cate grade are coolantul, imediat ce pornesc masina...banuiesc termostatul...a mai avut cineva aceasta prbl? Ms


Scoate borna de la bateria masinii pt 15-20 min...e posibil sa fi ramas blocat senzorul...se reseteaza calc masinii si poate isi revine.
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In mod sigur nu e intervalul de service..revizia am facut-o acum 1000 de km si mi s-a resetat intervalul.....o sa incerc si cu bateria....sa ii scot borna....o sa ma intalnesc cu Laur ( Gyzmo) si vedem ce zice la tester....eu totusi inclin spre termostat..dar vedem ce zice testerul...
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Da...am pus masina pe tester ( ii multumesc lui Gyzmo!) si a iesit eroarea P0599-00 Engine Coolant Thermostat Heater Control Circuit High Voltage....cum am banuit ..termostat defect....Multumesc pt pareri...si lui Gyzmo pt ajutor
  • magiqMax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
INSIGNIA SPORTS TOURER, diesel, A20DTH, 1956cmc, 2009, 160CP, 118kW
Nu mai am cãldurã în maºinã: indicatorul de la temperatura apei rãmâne pe valoarea de 50 de grade ºi foarte rar - atunci când o "calc" - urcã la 60-65, dupã care la mers constant revine pe 50. Pânã acum 3 zile, totul a fost ok, dupã care dimineaþa m-am pomenit cu "simptomele" astea care vi le-am descris. Nu am niciun mesaj de eroare afiºat în bord. Din ce-am citit pe forum, cauza pare sã fie termostatul de rãcire rãmas blocat pe poziþia deschis. Îmi poate confirma cineva? Vã rog sã-mi spuneþi ºi unde este poziþionat termostatul, dacã are cineva o "poza" îi rãmân dator (!) ºi dacã înlocuirea acestuia se face doar în service?
Mulþumesc.
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca e prbl cu termostatul iti da eroare...mie imi aparuse SVS in bord....deci mergi intai si fa testul..vezi dc e vreo eroare...schimbatul lui nu e ff dificil..trebuie golit antigelul din motor.....se poate face si in fata blocului...
  • bogdan_ar

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Termostatul a fost de vinã ca nu îți crestea apã?sau altã problemã?te întreb ca si eu am aceași problemã cu insignia tot de 160 cp cu cutie automata
  • bogdan_ar

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Unde este termostatul la insignia de 160cp?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E pe partea motorului dinspre baterie (stanga masinii) in spatele EGR-ului si sub pompa de vacuum...
  • magiqMax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
magiqMax a scris:INSIGNIA SPORTS TOURER, diesel, A20DTH, 1956cmc, 2009, 160CP, 118kW
Nu mai am cãldurã în maºinã: indicatorul de la temperatura apei rãmâne pe valoarea de 50 de grade ºi foarte rar - atunci când o "calc" - urcã la 60-65, dupã care la mers constant revine pe 50. Pânã acum 3 zile, totul a fost ok, dupã care dimineaþa m-am pomenit cu "simptomele" astea care vi le-am descris. Nu am niciun mesaj de eroare afiºat în bord. Din ce-am citit pe forum, cauza pare sã fie termostatul de rãcire rãmas blocat pe poziþia deschis. Îmi poate confirma cineva? Vã rog sã-mi spuneþi ºi unde este poziþionat termostatul, dacã are cineva o "poza" îi rãmân dator (!) ºi dacã înlocuirea acestuia se face doar în service?
Mulþumesc.


Scuze pentru rãspunsul întarziat.
Am demontat termostatul si am constatat cã membrana care închide/deschide circulatia agentului de racire se "dezintegrase" si termostatul lucra continuu pe DESCHIS. Am cumpãrat unul de la second, 50 lei, i-am fãcut proba cu apã fiebinte ºi cu termometru, lucra corect la fix 90 grade C, am fost la un service ºi l-am înlocuit (manopera 80 lei). Acum merge perfect.
Problema însã rãmâne neelucidata: de ce s-a distrus membrana? Eu cred cã nu s-a folosit tipul de antigel recomandat de producãtor, dar nu sunt sigur dacã am dreptate. Acum poate mã ajutaþi cu o informaþie: din ce sã fac o garniturã pe care s-o pun la termostatul vechi si cu ce s-o lipesc. Cã poate mai pot folosi la un necaz si termostatul vechi, care lucreaza corect la 90 de grade, dar fara membrana. O sa-ncerc sa pun cateva imagini sa vedeti despre ce este vorba.
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,
La un drum de 55km pe exterior am observat ca apa nu mai ajunge la 90 grade.
Am dat pe afisajul digital si pe tot parcursul drumului am observat ca apa statea undeva intre 63-65....... si mai urca uneori la 73 pe la cate o panta .
Sa inteleg ca termostatul este bulit. Ce termostat recomandatiiii?
Masina este o Insignia 160CP Motor 2.0 DTH
Precizez ca pe oras apa ajunge la 90 gr. dar cred ca este normal ne find curent de aer in radiator
Pana acum nu a facut asa, apa statea la 90
Am uitat sa precizez ca afara erau 10 grade iar caldura in masina era pe 22 grade

Multumesc
  • magiqMax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur ai aceiaºi problema pe care am detaliat-o eu în postul anterior: membrana de la termostat e îmbãtranitã, s-a fisurat si nu mai închide complet. Sfatul meu e sa înlocuieºti termostatul cu unul "second" (e mai ieftin), îi faci proba cu apã caldã si termometru si îl montezi pe masina. Nu lasa sa vina vremea rece. Spor! Respect!
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Iar cel "second" va pati la fel anul viitor. Unele piese nu merita cumparate second hand. Si la al meu s-a intamplat acelasi lucru, membrana era rupta. L-am inlocuit cu unul nou original. care probabil o sa tina inca 9 ani.
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Se schimba greu?
Se poate schimba personal sau este nevoie de service?
Calorstat by Verner la 180 ron este bun sau sa merg pe Mahle, Gates sau Vemo- 372 ron.
Cam ce ati recomanda?
Care ar fi diferenta de calitate? Lasand la oparte numele(brand-ul) .
Multumesc.
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@cypryan01: ai rezolvat cu termostatul ? De care termostat ai luat ? Calorstat by Verner la 180 de ron este bun ?
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Da cel la 180 ron Calorstat.
Pana acum pare ca i si face treaba.
La cel vechi se desprinsese garnitura intr- o parte si calca pe ea cand inchidea, nu mai etansa in totalitate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR