RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
Buna seara,
As dori sa va intreb care sunt specificatiile bateriei din fabrica pentru Insignia 1.6T 2008 (A16LET).
Am cumparat recent o Insignia din 2010 si are o baterie de la Bosch (nu cred ca e cea originala, din cate stiu pe cea originala scrie GM) si as dori sa o schimb cu una care sa aiba acelasi amperaj ca cea din fabrica.
Pe internet am gasit de 60 ah.
Multumesc!
As dori sa va intreb care sunt specificatiile bateriei din fabrica pentru Insignia 1.6T 2008 (A16LET).
Am cumparat recent o Insignia din 2010 si are o baterie de la Bosch (nu cred ca e cea originala, din cate stiu pe cea originala scrie GM) si as dori sa o schimb cu una care sa aiba acelasi amperaj ca cea din fabrica.
Pe internet am gasit de 60 ah.
Multumesc!
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Daca doresti sa stai linistit mai multe ierni la rand incearca sa cumperi una cu amperaj de pornire cat mai mare, pentru mine regula a fost stabilita de dimensiunile acceptate de suportul bateriei. Fiind disel bateria mea are acum 90 Ah si 850 de Ah la pornire fata de 12v-70 Ah parca.
Pentru cunostinta posesorilor de Insignia disel 2.0 capacitatea maxima acceptata de suport este de 100 Ah, nu stiu cum este la benzina...
Si apropo de baterie, te sfatuiesc sa cumperi una de marca recunoscuta, bosh, varta, fullman, tudor asta daca vrei sa fie respectate cifrele scrise in specificatii. Nu recomand rombat si alte prastii !
Pentru cunostinta posesorilor de Insignia disel 2.0 capacitatea maxima acceptata de suport este de 100 Ah, nu stiu cum este la benzina...
Si apropo de baterie, te sfatuiesc sa cumperi una de marca recunoscuta, bosh, varta, fullman, tudor asta daca vrei sa fie respectate cifrele scrise in specificatii. Nu recomand rombat si alte prastii !
RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
La bateriile cu amperaj mult mai mare decat cea cu care a venit din fabrica am citit ca s-ar putea uza alternatorul prematur din cauza ca nu poate incarca eficient o baterie mai mare. Acum am de 56 de Ah pe masina si porneste foarte usor, dar ma gandeam sa iau una noua de cel putin 60 Ah.
Multumesc pentru raspuns!
Multumesc pentru raspuns!
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
RayzaN
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Buna alegerea, varta eu am pe vectra b si se comporta f. bine peste iarna la frig puternic.
Vectra b pe care o tin afara in frigul din iarna asta porneste la sfert de cheie si fara sa intrerupa radioul, amperajul este suficient si pentru pornire si pentru radioul deschis ! (este pus pe direct deci nu-l opreste contactul cand rasucesti cheia)
Vectra b pe care o tin afara in frigul din iarna asta porneste la sfert de cheie si fara sa intrerupa radioul, amperajul este suficient si pentru pornire si pentru radioul deschis ! (este pus pe direct deci nu-l opreste contactul cand rasucesti cheia)
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
RayzaN a scris:La bateriile cu amperaj mult mai mare decat cea cu care a venit din fabrica am citit ca s-ar putea uza alternatorul prematur din cauza ca nu poate incarca eficient o baterie mai mare. Acum am de 56 de Ah pe masina si porneste foarte usor, dar ma gandeam sa iau una noua de cel putin 60 Ah.
Multumesc pentru raspuns!
Multumesc pentru raspuns!
linistit poti pune de 60 Ah, pentru benzina nu trebuie baterie mare, poti urca pana la 65 Ah, deoarece din fabrica pun capacitatea optima dar ceea mai mica ( pentru reducerea costurilor).
Spre exemplu la Zafira 1.9 aveam din fabrica baterie de 60 Ah.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
hog33 a scris:
Pentru cunostinta posesorilor de Insignia disel 2.0 capacitatea maxima acceptata de suport este de 100 Ah, nu stiu cum este la benzina...
Pentru cunostinta posesorilor de Insignia disel 2.0 capacitatea maxima acceptata de suport este de 100 Ah, nu stiu cum este la benzina...
Depinde foarte mult de alternator(pe acelasi tip de motor sunt 3 modele de alternatoare ) , nu induce colegii in eroare...
RayzaN a scris:
As dori sa va intreb care sunt specificatiile bateriei din fabrica pentru Insignia 1.6T 2008 (A16LET).
As dori sa va intreb care sunt specificatiile bateriei din fabrica pentru Insignia 1.6T 2008 (A16LET).
Decodeaza VIN-ul si afli detaliile de care ai nevoie,uite aici:
https://www.clubopel.com/lin...l.com%2Findex.php
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Nu vreau sa intru in polemica cu tine, insa pentru motrul de 2,0 litrii sunt trei modele de alternatoaare ,de 100Ah, 120Ah si 140Ah...
Si ca sa fim ON TOPIC chiar si pentru motorul A16LET sunt trei tipuri de alternatoare de 100Ah, 120Ah si 140Ah.
Prin urmare, de care alternator este?
Iar la capitolul baterii, daca ai sa te uiti unde trebuie, producatorul recomanda de la 60A la maxim 95A, functie de motor si dotari...
Si ca sa fim ON TOPIC chiar si pentru motorul A16LET sunt trei tipuri de alternatoare de 100Ah, 120Ah si 140Ah.
Prin urmare, de care alternator este?
Iar la capitolul baterii, daca ai sa te uiti unde trebuie, producatorul recomanda de la 60A la maxim 95A, functie de motor si dotari...
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cumpara o baterie cu capacitatea recomandata de producator pentru masina ta! Adica 60Ah! Cei mai multi aplica regula ruseasca:"mai mare e mai bun!", din pacate nu este asa! Bilantul energetic a fost stabilit/calculat deja de Opel, o baterie de capacitate mai mare face ca aceste sa se epuizeze inainte de termen pentru simplul fapt ca nu se va incarca niciodata la capacitatea specificata pentru ca alternatorul nu poate sa suporte curentul suplimentar. Deci cumpara baterie de 60Ah si o sa fie bine! Oricum curentul de start o sa fie mai mare ca la bateria originala!
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Nu dragule, fiecare face ce'l duce capu' in concordanta cu scoala si priceperea tehnica de care dispune! Eu am explicat ce se poate intimpla daca ai citit. Poate reusesti tu sa'mi explici de ce ai dat bani mai multi ca sa pui o baterie de capacitate/greutate mai mari chiar daca nu aveai nevoie de asta.
Altfel n'avem ce face, traim in tara lui "merge si asa pen'ca io's destept".
Altfel n'avem ce face, traim in tara lui "merge si asa pen'ca io's destept".
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Ca sa ramanem la subiect: Iso, am schimbat 3 baterii in 2 ani (cea originala si una Start/Stop) pentru ca m-am luat dupa producator. O baterie de 75Ah e prea mica pentru un diesel cu atata electronica pe el. Un model similar are o baterie de 90Ah.........si nu cade dupa 3 ani cum se intampla la Insignia, deci e subdimensionata. Eu am alternator de 120A, cum nu poate incarca o baterie de 85Ah cum am pus acum? Ce ii face, se prajeste sau ce?
Freighter
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2014
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Borsy, alternatorul singur sau bateria singura nu reusesc sa tina independent consumatorii de pe masina si tocmai de aceea lucreaza impreuna! Si nu uita ca cei 120A reprezinta curentul maxim debitat de alternator de la o anumita turatie in sus mentinuta constant. Tocmai de aceea bateria nu trebuie sa aiba capacitatea mai mica dar nici mai mare, cel mult 5-10Ah in plus fata de capacitatea nominala(diferente ce apar in functie de standardizare si fabricant) pentru ca in conditii de traffic urban cu drumuri scurte si cu multi consumatori acesta nu reuseste sa se incarce satisfacator pentru a suporta urmatorul start. Curentul de start standard DIN sau EN poate sa fie cit mai mare, cu cit mai mult cu atit mai bine!
Dar mai bine te lamuresti aici: Cea mai buna baterie auto.
Dar mai bine te lamuresti aici: Cea mai buna baterie auto.
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat