Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Mikell

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Va rog frumos, cine stie sa ma ajute cu citirea urmatoarelor valori salvate cu OPcom-ul (va rog sa dati atentie ultimelor valori suplimentare). Inainte de aceasta am sa detaliez putin problema. Prima data au aparut erori in bord, P0300, 0301-4, P1300, dar masina mergea bine, in maxim jumatate de an, in care am studiat problema si am fost la service-uri diferite la care nu am rezolvat decat sa cheltui bani..schimbat EGR 7 mil, Bobina inductie 5mil, bujii, m-au pus sa cumpar pompa de benzina..este 10 mil una minim, am fost la alt service si am facut presiunea si era buna 4 bar..etc...masina merge mai rau, face ca un trabant, dar doar cand accelerez simt tremur si lipsa de putere care nu este semnificativa, duce 180km/h fara probleme), fum nu iese deloc, la orice turatie pe loc sau in sarcina (testat), DAR consuma ulei 1l/1000km, relantiul sta fix nu coboara acul, nu urca. am citit in tot forumul...ba ca ar fi EGR, ba sonde, ba senzori, etc..nu ii dau de cap, o sa schimb toate piesele pana o fac...probabil o sa imi ziceti SEGMENTARE NECESARA, dar nu cred ca aceasta este singura problema, am sunat si altii de pe forum care au aceste erori, consuma ulei, dar motorul toarce destul de frumos, la mine mai rau ca in dacia 1300, se aud detonatiile pana la Satu Mare, rog pe cine s-a mai intalnit cu problema sa ma ajute. Multumesc.

Identificare:0x0103
Numãr ºasiu: W0L0AHL4855216061
Numãr hard:12222040
Tip motor: Z16XEP
Numãr piesã:12230740
Nr.versiune soft: 01AC11A2
Programming Date: 20111212
Hardware key number: O100040595
Denumire sistem: DELCO0100
Nr.aprobare: D04004
ECU Software version number: 16
Cod Alpha: TB
Hardware manufacturer system name: MT35E
Software version: P1003A14
ECU variant coding: 0x000014C5

Valori reale:

Tensiune baterie,14.4 V
Releu pompã combustibil,Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.39 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.68 V
Poziþie pedalã calculatã,15 %
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),1.27 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),3.69 V
Poziþie clapetã - calculatã,25 %
Poziþie clapetã,Srcinã parþialã
Turaþie prescrisã de ralanti,975 RPM
Turaþie motor,3.216 RPM
Temperaturã ambiantã,17 °C
Presiune absolutã în galeria de admisie,0.80 V
Presiune absolutã în galeria de admisie,25 kPa
Temperaturã lichid rãcire,3.20 V
Temperaturã lichid rãcire,59 °C
Temperaturã antigel la radiator,4.00 V
Temperaturã antigel la radiator,27 °C
Temperatura aer admisie,2.56 V
Temperatura aer admisie,23 °C
Nivel ulei,Scãzut
Presiune ulei 1.,Normal
Presiune ulei 2.,Normal
Stare nivel ulei,Okay-Smile
Contact info climã,Inactiv
Senzor de presiune climã,1.0 V
Senzor de presiune climã,640 kPa
Clima în regim blocat,Sistem OK
Releu climã,Inactiv
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Inactiv
Sistem de menþinere vitezã,Inactiv
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Comanda pozitie EGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.07 %
Senzor de poziþie de dezactivare a portului,4.6 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Comanda 1. ventilator,Inactiv
Comanda 2. ventilator,Inactiv
Comanda 3. ventilator,Inactiv
Control detonaþie,Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Senzor de oxigen (B 1 S1 ),781 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor oxigen B1S2,1.016 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Bucla de circuit a senzorului de oxigen B1 (grup 1),Închis
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),-7 %

Valori suplimentare



Identificare:0x0103
Numãr ºasiu: W0L0AHL4855216061
Numãr hard:12222040
Tip motor: Z16XEP
Numãr piesã:12230740
Nr.versiune soft: 01AC11A2
Programming Date: 20111212
Hardware key number: O100040595
Denumire sistem: DELCO0100
Nr.aprobare: D04004
ECU Software version number: 16
Cod Alpha: TB
Hardware manufacturer system name: MT35E
Software version: P1003A14
ECU variant coding: 0x000014C5

Valori reale:

Tensiune baterie,14.4 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Releu demaror,Activ
Turaþie motor,806 RPM
Turaþie prescrisã de ralanti,800 RPM
Turaþie ralanti - modificatã,NU
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþia inferioarã a pedalei de acceleraþie memoratã pe senzorul 1,0.95 V
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Poziþie clapetã - calculatã,7 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.59 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.39 V
Poziþie inferioarã memoratã pe senzorul 1 TP (poziþie clapetã acc.),0.34
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,18 %
Temperatura aer admisie,23 °C
Temperatura aer admisie,2.54 V
Temperaturã ambiantã,17 °C
Temperaturã lichid rãcire,66 °C
Temperaturã lichid rãcire,2.93 V
Temperaturã motor normalã,Inactiv
Comanda 1. ventilator,Inactiv
Comanda 2. ventilator,Inactiv
Comanda 3. ventilator,Inactiv
Presiune absolutã în galeria de admisie,30 kPa
Presiune absolutã în galeria de admisie,1.09 V
Timp pânã la schimb de ulei,0 %
Avertizare schimb ulei,Activ
Contact info climã,Inactiv
Climatizare,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Senzor de presiune climã,640 kPa
Senzor de presiune climã,1.0 V
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Conectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Modul funcþionare la capacitate redusã nu este activat de ETC,Inactiv
Accerelaþie vehicul,-5.1 m/s2
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Inactiv
Sistem de menþinere vitezã,Inactiv
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Presiune ulei,Normal
Nivel ulei,Scãzut
Stare nivel ulei,Okay-Smile
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Decuplare carburant în frânã de motor,Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
Îmbogãþire amestec aer/carburant pentru protejarea catalizatorului (B1),Inactiv
Mod protejare catalizator,Inactiv
Ventil pentru aerisire rezervor,Activ
Bucla de circuit a senzorului de oxigen B1 (grup 1),Închis
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),-4 %
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),4 %
Senzor de oxigen (B 1 S1 ),98 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac
Senzor oxigen B1S2,801 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Inactiv
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Ventil AGR,Inactiv
Comanda pozitie EGR,0.00 %
Poziþie actualã AGR,1.07 %
Confirmare EGR,Incorect
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,2 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,2 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,2 grade
Control detonaþie,Inactiv

Ventil pentru aerisire rezervor,20 %
Skip ads

  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
ECU a fost verificat ? La fel am patit si eu cu astra g dar acelasi motor z16xep, si la mine a fost problema cu ECU. Am schimbat vreo 4 bucati EGR fara nici o imbunatatire, curatat clapeta acceleratie, consuma ulei din cauza segmentilor de ungere . Am reparat ECU si nu am mai avut probleme.

Bafta
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Valorile la sonda Lambda 2 nu sunt in regula...
Verifica catalizatorul sa nu fie infundat...
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Valorile la sonda Lambda 2 nu sunt in regula...
Verifica catalizatorul sa nu fie infundat...

Sau benzina proasta, sigur era alimentata cu CO95...

CristianTM.
  • Mikell

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2013

  • Mesaj Privat
ECU nu a fost verificat, in constanta nu are cine sa verifice, Benzina este Rompetrol 95 (si cam toata lumea foloseste 95 la acest tip de motor, scrie si in carte), am testat si 98, nici o diferenta.


Ultima modificare făcută de Mikell la Vin 10 Oct, 2014 10:37 am, modificat de 2 ori în total
  • Mikell

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2013

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Valorile la sonda Lambda 2 nu sunt in regula...
Verifica catalizatorul sa nu fie infundat...


Eu nu stiu ce valori trebuie sa aiba ca sa imi dau seama ca nu sunt in regula, daca poti detalia te rog.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Valorile sondei nu sunt fixe, sa pui 2 valori fixe e fix pix. Daca lucreaza bine sau nu, se vede intr-un grafic in timp. Spre exemplu la Corsa C, TIS spune ca sonda lamba 2 se verifica la 3000 rpm pe loc. La tine ce zice TIS?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
distributia este la fix?
la relantiu depresiunea in galeria de admisie ar trebui sa fie vo 44kPa
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salut rateurile la mine au fost din cauza debitmetrului, care nu imi aparea stricat pe tester. la z18xe. daca ai debitmetru porneste-o fara el
  • Augustin73

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
vezi ce valori i ti citeste pe debitmetru si daca ai egr scoate l si improvizeaza un dop porneste si vezi cum merge
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
are senzor MAP nu debitmetru
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Eu inca n-am vazut motor prevazut cu knock control si sa produca detonatii perceptibile de catre sofer... Knock control-ul in general la aparitia primei detonatii mareste unghiul de aprindere astfel incat este practic imposibil sa auzi detonatii . In cazul in care detonatiile persista ECU mareste knock retard-ul + imbogateste amestecul pana cand motorul nu o sa mai aiba putere deloc DAR detonatii nu o sa auzi ... Eu din log-ul acela nu vad lucrul asta , adica fuel trim-ul este la valori normale + knock senzor este inactiv.
P.S. Detonatii persistente o sa auzi doar cand knock senzorul nu-si mai face treaba adica cand este dezlipit de pe bloc sau alte probleme.
P.S. Nu incurcati termenul de "detonatie" cu cel de "rateu" sunt cam opuse ca sens si cu cauze la fel opuse.
  • Mikell

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Augustin73 a scris:vezi ce valori i ti citeste pe debitmetru si daca ai egr scoate l si improvizeaza un dop porneste si vezi cum merge


Am scos mufa EGR, merge la fel masina.
  • Mikell

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2013

  • Mesaj Privat
cristiruginescu a scris:salut rateurile la mine au fost din cauza debitmetrului, care nu imi aparea stricat pe tester. la z18xe. daca ai debitmetru porneste-o fara el


Daca era senzorul MAP vinovat nu se mai urca peste o anumtia turatie, la mine se duce pe rosu fara probleme.
  • Mikell

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Op3l a scris:Eu inca n-am vazut motor prevazut cu knock control si sa produca detonatii perceptibile de catre sofer... Knock control-ul in general la aparitia primei detonatii mareste unghiul de aprindere astfel incat este practic imposibil sa auzi detonatii . In cazul in care detonatiile persista ECU mareste knock retard-ul + imbogateste amestecul pana cand motorul nu o sa mai aiba putere deloc DAR detonatii nu o sa auzi ... Eu din log-ul acela nu vad lucrul asta , adica fuel trim-ul este la valori normale + knock senzor este inactiv.
P.S. Detonatii persistente o sa auzi doar cand knock senzorul nu-si mai face treaba adica cand este dezlipit de pe bloc sau alte probleme.
P.S. Nu incurcati termenul de "detonatie" cu cel de "rateu" sunt cam opuse ca sens si cu cauze la fel opuse.


Cum iti explici "rateu pe toti cilindrii" ? rateuri se aud tare, ca petardele, la mine nu este cazul, ca am exagerat eu ca se aud pana la Satu mare, e altceva, am schimbat ieri bujiile, am pus Bosch FQR8LEU2 un singur electrod 0.9 intrefier, am schimbat si uleiul de la 5W30 la 10W40 si masina nu mai da "in gat" se deceleareaza muuult mai usor si mersul constant cu viteza 1 si 2 s-a imbunatatit, dar parca tot simt tremuratul acela cand accelerez...uite erorile din bord:

Raport de diagnosticare:
OP-COM 100219a

DB77AAA

**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: CIM
Adresa sursã: 0x00000245
Identificare:0x010A
Numãr ºasiu: W0L0AHL4855216061
Denumire sistem: VALEO A3300 CIM
Numãr hard:13198908
Numãr piesã:13198908
Nr.versiune soft: M:70.49 S:01.00A
Denumire sistem: VALEO0400
Hardware key number: 93FZYW
Programming Date: FFFFFFFF
Cod Alpha: ÿÿÿ
Data de fabricare: 20050522
Code Index and version: ÿÿÿ ÿÿ

Nu sunt coduri memorate

**********************sfârºit identificare ECU**********************

**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: ECM
Adresa sursã: 0x000007E0
Identificare:0x0103
Denumire sistem: Z16XEP
Numãr ºasiu: W0L0AHL4855216061
Numãr hard:12222040
Numãr piesã:12230740
Nr.versiune soft: 01AC11A2
Denumire sistem: DELCO0100
Nr.aprobare: D04004
Hardware key number: O100040595
Programming Date: 20111212
Cod Alpha: TB
Software version: P1003A14
ECU variant coding: 0x000014C5

Numãrul codurilor:8

P0171 - Raport aer/combustibil - sãrac
(52) - Nu e prezent

P0300 - Detectat rateuri multiple/neregulate
(00) - Nu e prezent

P0301 - Detectat rateu la cilindrul 1
(00) - Nu e prezent

P0302 - Detectat rateu la cilindrul 2
(00) - Nu e prezent

P0303 - Detectat rateu la cilindrul 3
(00) - Nu e prezent

P0304 - Detectat rateu la cilindrul 4
(00) - Nu e prezent

P0314 - Detectat rateu la un cilindru
(00) - Nu e prezent

P1300 - Detectat rateu - cauza ->insuficienþã combustibil
(00) - Nu e prezent

**********************sfârºit identificare ECU**********************

**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: ABS/TC/ESP
Adresa sursã: 0x00000243
Identificare:0x0494
Numãr ºasiu: W0L0AHL4855216061
Denumire sistem: ESP MK60
Numãr hard:16039000
Numãr piesã:13213610
Nr.versiune soft: D4_REL00354
Denumire sistem: TEVES0300
Hardware key number:
Programming Date: 00000000
Cod Alpha:
Data de fabricare: 00000000
ECU variant coding: 0x00001143

Nu sunt coduri memorate

**********************sfârºit identificare ECU**********************

**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: IPC
Adresa sursã: 0x00000255
Identificare:0x1001
Numãr ºasiu: W0L0AHL4855216061
Denumire sistem: BCM/KOMBI-A3300
Numãr piesã:13216682
Nr.versiune soft: 4.405 11/04
Denumire sistem: SIEM 0400
Hardware key number: 0000000000
Programming Date: 00000000
Cod Alpha: PD
Data de fabricare: 20050523
Code Index and version: 001 05

Nu sunt coduri memorate

**********************sfârºit identificare ECU**********************

**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: AIRBAG SDM
Adresa sursã: 0x00000257
Identificare:0x0203
Numãr ºasiu: W0L0AHL4855216061
Denumire sistem: MRSZ-Temic
Numãr piesã:13227920
Nr.versiune soft: OPEL3300 V 3.9.0
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Cod Alpha: BC
Data de fabricare: 20050507

Nu sunt coduri memorate

**********************sfârºit identificare ECU**********************

**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: UEC
Adresa sursã: 0x00000250
Identificare:0x0106
Numãr ºasiu: W0L0AHL4855216061
Denumire sistem: FZM INTEDIS
Numãr piesã:13206751
Nr.versiune soft: FZM 8.16
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Cod Alpha: GY
Data de fabricare: 20050513

Nu sunt coduri memorate

**********************sfârºit identificare ECU**********************

**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: REC
Adresa sursã: 0x00000251
Identificare:0x0108
Numãr ºasiu: W0L0AHL4855216061
Denumire sistem: RZM INTEDIS
Numãr piesã:13206762
Nr.versiune soft: RZM 8.12/
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Cod Alpha: HK
Data de fabricare: 20050519

Numãrul codurilor:1

B3883 - Circuitul lãmpii de la plãcuþa de înmatriculare este defect
(00) - Nu e prezent

**********************sfârºit identificare ECU**********************

**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: ECC
Adresa sursã: 0x00000248
Identificare:0x0201
Numãr ºasiu: W0L0AHL4855216061
Denumire sistem: ECC A3300
Numãr hard:24452694
Numãr piesã:13122963
Nr.versiune soft: 0AL00/29C68
Denumire sistem: PREH 0000
Cod Alpha: 000
Data de fabricare: 20050507
Code Index and version: 003 02

Nu sunt coduri memorate

**********************sfârºit identificare ECU**********************

**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: EHU
Adresa sursã: 0x00000241
Identificare:0x0201
Denumire sistem: CD 30 MP3
Numãr hard:13153533
Numãr piesã:13154304
Nr.versiune soft: 03.36/-----
Denumire sistem: BOSCH0400
Cod Alpha: AZ
Data de fabricare: 20050506
Code Index and version: 002 04
Audio Index and version: 022 04

Nu sunt coduri memorate

**********************sfârºit identificare ECU**********************

**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: DIS
Adresa sursã: 0x00000246
Identificare:0x1201
Numãr hard:13178570
Numãr piesã:13178570

Nu sunt coduri memorate

**********************sfârºit identificare ECU**********************

Le-am sters dupa schimb bujii si astept sa vad cand apar iar, pentru ca o sa apara sigur cand se afuma bujiile...din pacate.

Multumesc.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sistemul Twinport e la locul lui si functioneaza?
Cam face probleme la XEP-uri.
  • Augustin73

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Mikell a scris:
Augustin73 a scris:vezi ce valori i ti citeste pe debitmetru si daca ai egr scoate l si improvizeaza un dop porneste si vezi cum merge


Am scos mufa EGR, merge la fel masina.


scoate - l fizic de acolo si punei un dop ca daca i ai scos mufa si e blocat pe deschis degeaba
  • Mikell

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Augustin, EGR este nou, cum sa ramana blocat, nici cel vechi nu ramanea blocat macar, nu era infundat, putina negreala, atat.
  • Augustin73

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
motorul tau are distributie pe lant ?
  • Mikell

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2013

  • Mesaj Privat
distributie pe curea are acest tip de motor. A fost schimbata de curand, 20k.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR