Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • manolake

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vivaro 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut pe toata lumea.
Am observat ultima oara ca maina pierde din putere la dealurile care au cel putin 2km lungime. Vad ca pierd din viteza ,dau treapta inferioara iar pedala de acceleratie pare moarta degeaba o apas ajung pe la 80km pe h aprx la daca iau piciorul de pe pedala isi pierde viteza in mod normal.In accelasi timp cu pierderea puterii imi apare si martorul de la buii care ramane aprins pana ce cobor cand vad ca masina merge iar normal si se stinge martorul.
1 filtre si uleiul schimbat acum 8000km
2 erg electic curatat de o luna
3 debimetru schimbat acum un an la reprezentanta siemens
4 erori care persista si dupa stergere p1635 p0100 p0400 p0113
5 turbina mi separe ca merge bine fara zgomote
6 limitare 2700rm pe loc si 4000rm in mers
7 la deal si drum intins cand bag intro treapta infrioara din a 4 in a3 la turatie de 3500 4000rm mi se pare ca scoate cam mult fum pt o bucata de timp interval de 2 sau 3 dealuri
Ce as putea banui ca e de vina.
opel vivaro diesel 1.9cdti
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
7 aici iti pun o intrebare:De ce schimbi in treapta inferioara la 3500-4000RPM?Nu-ti este mila de biata cutie,ambreiaj si motor?Aaaa si inca o intrebare:Ce motorizare ai?Nu putem ghici singuri!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
p1635 p0100 p0400 p0113 ;-1 bujii incandescente(defectiune generala), 2-debitmetru aer, 3- EGR, 4-temperatura aer admisie.Apropo,de stilul de conducere,e "bun" pentru mecanici,sa manince si gura lor,o paine alba...!Eu glumesc,dar aviz amatorilor de senzatii...tari,voite sau din nestiinta!
  • manolake

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vivaro 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2012

  • Mesaj Privat
motor 1.9cdti f9q 760. Lal punctul 7 se pare ca mam exprimat eu gresit si reformulez / in unele momente cand prind drum mai lung si am cel putin o luna de mers drumuri scurte sau o stat masina o perioada de timp fara sa fie pornita cand prind de preferinta un deal schimb de la 2000rpm la o treapta inferioara si o duc rapid la 3500 4000rpm si sa vezi si sa nu crezi ce .ceata. scotea in spate de nu iti venea sa crezi. Daca o las masina pe dreapta mai mult de o luna merge incredibil de lenesun timp. De asta si logic mea de incepator ca o aerisire pe sistemul de evacuare a gazelor e binevenita s nu cred ce rau sa ii faca motorului atata timp cat nu il smuncesti. Parerea mea.
De exemplu sa intamplat anul asta sa merg cu masina dupa o perioada de 3 luni de stat nepornita iar de infundata ce o simteam cu ac ponit la semafor dadea semne sa se opreasca in relnti. la semafoare.
P1635 bujii incandescente(defectiune generala) curios cazul ca nu am avut probleme iarna deloc oricat de frig ar fi fost pornea la sfert. Am eroarea de cel putin un an cu toate ca am schimbat bujiile
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
"ceata" e fum alb sau albastrui (daca este alb cum stai cu antigelul la cat timp completezi (scade)

Tutorial despre fum
https://www.clubopel.com/vie...0432&start=40
https://www.clubopel.com/vie...p?p=308823#308823

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=56045

Este numai o parere cauzele pot fi si altele.


Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 10 Oct, 2014 8:58 am, modificat de 5 ori în total
  • manolake

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vivaro 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2012

  • Mesaj Privat
ceata este fum negru, antigel si ulei nu completez
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
mai ramane arderea incompleta.
StefanTolos a scris:FUMUL NEGRU:
Masina scoate mult fum negru: Prea mult combustibil, amestec prea bogat, prea putin aer.
Cauze probabile: probleme cu alimentarea, injectoare, carburator, prea putin aer la alimentare, filtre, turbo, etc.

Vezi ce mai spun baieti eu sunt bebe.
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Eu am avut o problema asemanatoare.
Verifica traseul aerului, in special dupa turbina. Adica furtunul turbina > intercooler si cel intercooler> galerie admisie. Posibil sa fie unul slabit, spart, sarit...etc.

La mine cand crestea presiunea (dupa 3000 rpm) iesea un capat al furtunului intercooler>admisie si simptomele erau identice - pierdere de putere si fum negru.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Dar mai nou, daca tot stii codurile de eroare, de ce nu faci tu un TESTER calumea... Sa vezi in special ce diferente au injectoarele, care este cantitatea de aer pe care o sesizeaza debitmetrul de aer, presiunea in rampa etc... Du-te la cineva care se pricepe, nu doar citire coduri eroare si atat !
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu unul nu inteleg absolut nimic din ceea ce scrii tu...simptomele sunt in CEATA rau de tot....poate un TESTER dar si acela v-a fi la fel de in CEATA daca se uita la ce scrii tu..parerea mea stricta si mai ales personala!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR