manolake
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vivaro 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut pe toata lumea.
Am observat ultima oara ca maina pierde din putere la dealurile care au cel putin 2km lungime. Vad ca pierd din viteza ,dau treapta inferioara iar pedala de acceleratie pare moarta degeaba o apas ajung pe la 80km pe h aprx la daca iau piciorul de pe pedala isi pierde viteza in mod normal.In accelasi timp cu pierderea puterii imi apare si martorul de la buii care ramane aprins pana ce cobor cand vad ca masina merge iar normal si se stinge martorul.
1 filtre si uleiul schimbat acum 8000km
2 erg electic curatat de o luna
3 debimetru schimbat acum un an la reprezentanta siemens
4 erori care persista si dupa stergere p1635 p0100 p0400 p0113
5 turbina mi separe ca merge bine fara zgomote
6 limitare 2700rm pe loc si 4000rm in mers
7 la deal si drum intins cand bag intro treapta infrioara din a 4 in a3 la turatie de 3500 4000rm mi se pare ca scoate cam mult fum pt o bucata de timp interval de 2 sau 3 dealuri
Ce as putea banui ca e de vina.
opel vivaro diesel 1.9cdti
Am observat ultima oara ca maina pierde din putere la dealurile care au cel putin 2km lungime. Vad ca pierd din viteza ,dau treapta inferioara iar pedala de acceleratie pare moarta degeaba o apas ajung pe la 80km pe h aprx la daca iau piciorul de pe pedala isi pierde viteza in mod normal.In accelasi timp cu pierderea puterii imi apare si martorul de la buii care ramane aprins pana ce cobor cand vad ca masina merge iar normal si se stinge martorul.
1 filtre si uleiul schimbat acum 8000km
2 erg electic curatat de o luna
3 debimetru schimbat acum un an la reprezentanta siemens
4 erori care persista si dupa stergere p1635 p0100 p0400 p0113
5 turbina mi separe ca merge bine fara zgomote
6 limitare 2700rm pe loc si 4000rm in mers
7 la deal si drum intins cand bag intro treapta infrioara din a 4 in a3 la turatie de 3500 4000rm mi se pare ca scoate cam mult fum pt o bucata de timp interval de 2 sau 3 dealuri
Ce as putea banui ca e de vina.
opel vivaro diesel 1.9cdti
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
manolake
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vivaro 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2012
- Mesaj Privat
motor 1.9cdti f9q 760. Lal punctul 7 se pare ca mam exprimat eu gresit si reformulez / in unele momente cand prind drum mai lung si am cel putin o luna de mers drumuri scurte sau o stat masina o perioada de timp fara sa fie pornita cand prind de preferinta un deal schimb de la 2000rpm la o treapta inferioara si o duc rapid la 3500 4000rpm si sa vezi si sa nu crezi ce .ceata. scotea in spate de nu iti venea sa crezi. Daca o las masina pe dreapta mai mult de o luna merge incredibil de lenesun timp. De asta si logic mea de incepator ca o aerisire pe sistemul de evacuare a gazelor e binevenita s nu cred ce rau sa ii faca motorului atata timp cat nu il smuncesti. Parerea mea.
De exemplu sa intamplat anul asta sa merg cu masina dupa o perioada de 3 luni de stat nepornita iar de infundata ce o simteam cu ac ponit la semafor dadea semne sa se opreasca in relnti. la semafoare.
P1635 bujii incandescente(defectiune generala) curios cazul ca nu am avut probleme iarna deloc oricat de frig ar fi fost pornea la sfert. Am eroarea de cel putin un an cu toate ca am schimbat bujiile
De exemplu sa intamplat anul asta sa merg cu masina dupa o perioada de 3 luni de stat nepornita iar de infundata ce o simteam cu ac ponit la semafor dadea semne sa se opreasca in relnti. la semafoare.
P1635 bujii incandescente(defectiune generala) curios cazul ca nu am avut probleme iarna deloc oricat de frig ar fi fost pornea la sfert. Am eroarea de cel putin un an cu toate ca am schimbat bujiile
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
"ceata" e fum alb sau albastrui (daca este alb cum stai cu antigelul la cat timp completezi (scade)
Tutorial despre fum
https://www.clubopel.com/vie...0432&start=40
https://www.clubopel.com/vie...p?p=308823#308823
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=56045
Este numai o parere cauzele pot fi si altele.
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 10 Oct, 2014 8:58 am, modificat de 5 ori în total
Tutorial despre fum
https://www.clubopel.com/vie...0432&start=40
https://www.clubopel.com/vie...p?p=308823#308823
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=56045
Este numai o parere cauzele pot fi si altele.
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 10 Oct, 2014 8:58 am, modificat de 5 ori în total
manolake
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vivaro 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2012
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
mai ramane arderea incompleta.
Vezi ce mai spun baieti eu sunt bebe.
StefanTolos a scris:FUMUL NEGRU:
Masina scoate mult fum negru: Prea mult combustibil, amestec prea bogat, prea putin aer.
Cauze probabile: probleme cu alimentarea, injectoare, carburator, prea putin aer la alimentare, filtre, turbo, etc.
Masina scoate mult fum negru: Prea mult combustibil, amestec prea bogat, prea putin aer.
Cauze probabile: probleme cu alimentarea, injectoare, carburator, prea putin aer la alimentare, filtre, turbo, etc.
Vezi ce mai spun baieti eu sunt bebe.
- nastasaflorin
- **
- 147 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Eu am avut o problema asemanatoare.
Verifica traseul aerului, in special dupa turbina. Adica furtunul turbina > intercooler si cel intercooler> galerie admisie. Posibil sa fie unul slabit, spart, sarit...etc.
La mine cand crestea presiunea (dupa 3000 rpm) iesea un capat al furtunului intercooler>admisie si simptomele erau identice - pierdere de putere si fum negru.
Verifica traseul aerului, in special dupa turbina. Adica furtunul turbina > intercooler si cel intercooler> galerie admisie. Posibil sa fie unul slabit, spart, sarit...etc.
La mine cand crestea presiunea (dupa 3000 rpm) iesea un capat al furtunului intercooler>admisie si simptomele erau identice - pierdere de putere si fum negru.
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat