Motivul pentru care am facut RK'ul la motor (pt necunoscatori, demontata fiecare piesa, curatata, verificata, etc) e ca aveam un tacanit care s-a dovedit a fi din bolturile pistoanelor. Am schimbat : segmentii, bolturile, pastilele si setul de garnituri, totul m-a costat aproximativ 250E, cert e ca acum motorul arata frumos si va functiona impecabil
Cam asa stau lucrurile:
Inainte!
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
alias a scris:super frumos !!!
felicitari !!!
parerea mea este sa-ti iei un let
visez la un LET... dar pana atunci e bun si asta si nu regret munca si banii care i-am investit in el, rezultatul se vede clar si cu siguranta va functiona perfect.
deci asa arata c20ne curat (putin spus curat).
felicitarile mele si sper sa ma pot lauda si eu cu un motor cu lookul asta cat de curand (chiar daca nu e pe calibra)
si daca o sa am nevoie de sfaturi sper sa pot apela
mersi
pok a scris:deci asa arata c20ne curat (putin spus curat).
felicitarile mele si sper sa ma pot lauda si eu cu un motor cu lookul asta cat de curand (chiar daca nu e pe calibra)
si daca o sa am nevoie de sfaturi sper sa pot apela
mersi
Merci si succes si tie daca vrei sa te apuci de motor, sa sti ca e de munca iar legat de sfaturi o sa te ajut cu placere
legat de documentele alea pe care mi le-ai trims pe messenger iti multumesc f mult da nu am mai luat acrobat readeru si nu le-am mai desfacut oricum cuplurile de strangere au fost trecute pe o foaie care a venit odata cu setu de garnituri, era o schema cu cuplurile si tot ce aveam nevoie. Alias am scris mai sus cat m-a costat 😊
alias a scris:aia am vazut !
tot ce ai bagat in masina pana acum , nu doar motorul
deocamdata nimic, motoru a fost pe primu loc, urmeaza si altele cand o sa termin trag linie si vad la cat m-a adus in total (poate multi ma considera nebun k vreau sa investesc atata intr-un C20NE)
Nebun? De ce? Daca esti pasionat, nu vad care e problema 😊 Majoritatea celor de aici sunt sigur ca ISI IUBESC masinile, asa ca stai linistit 😊
Daca te incalzeste cu ceva, eu sunt unul din cei care care au facut si vor face ca tine:D
Nu conteaza, e masina ta, si daca tii la ea... Eu daca nu gaseam SFI, imi luam NE, dar am avut noroc.
Ms de urare, dar pe mine n-o sa ma coste chiar asa putin... 😢 De fapt am impresia ca eu am sa ajung undeva la 1000€, asa ca pe mine o sa ma cam usture 😛
Belele sincer nu ar fi... in afara de un tzacanit la tacheti, care dispare dupa ce se incalzeste, dar am zis ca daca il desfac sa ii schimb tachetii, sa ii fac si setul motor si sa ii pun si kit de ambreiaj nou... (sunt genul care daca se apuca de ceva, se opreste mai greu un pic). Si din ce am inteles de la cineva care a facut setul la un SFI cu mana lui, l-a dus la 1000€, deci... sanse sa scap mai ieftin de atat... nu prea ar fi.
cat a durat operatiunea, ca eu am deja motorul dat jos si mai dureaza pana il pun pe masina pt ca trebuie ramforsata saraca......il pun pe o manta din '79
love4cars - merci pt urare 😊
vinti - pai cam 3 saptamani sincer sa fiu deoarece nu l-am facut in vreun service sau mai stiu eu la cine, a fost in garaju meu mereu 😉, poti sa il faci si intr-o zi da... daca vrei sa faci o treaba calumea iei fiecare particica din motor si o ingrijesti ca sa fie treaba treaba nu asa de mantuiala
wwwcvro - tot ce e vezi cu argintiu e o vopsea pe baza de silicon rezista la 800 grade C initial facusem decat evacuarea da cand am vazut cat de frumos iese am zis sa fac si restul k sa arate mai bine si rezultatul se vede :p
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.