emateler
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2014
- Mesaj Privat
Am un Opel astra F din 1993, in aprilie i-am schimbat bateria si apoi in vara mi-a s-a oprit in mers nu mai vroia sa pornasca, pana la urma a pornit, apoi mi-a mai facut probleme de genul ca se oprea in mers sau se ineca(cand mergem putin cu ea, la drumuri lungi nu avea nimic), credeam ca are gunoaie in rezervor. Acum o saptamana m-am pomenit intr-o dimineata cu becul aprins la baterie si "alte pericole" am mers asa 25km pana la serviciu, am scos bornele si cand am plecat de la serviciu s-a inecat de cateva ori, am mers 100de m si s-a oprit. Am incercat sa o pornesc de foarte multe ori, pentru ca parea ca bateria nu este moarta(parea mai multe ca nu am benzina). Dupa 2 ore am venit sa o i-au si a pornit a mers 100 de m, apoi 100 si apoi i-am dat curent la baterie si am dus-o cam 3km, pana in fata blocului, apoi pana la service.
Acolo au descoperit/schimbat puntea si diodele si un bec care le-am spus eu ca nu se aprinsase cu o seara inainte si mi-a dat-o ca noua(i-au incarcat si bateria). Ei au spus ca este normal sa se opreasca ca cica are un senzor pe instalatie care oprezte motorul cand scade bataria sub o anumita"valoare".
Am mers pana la serviciu dimineata urmatoare am fost bine, cand m-am intors s-a oprit de doua ori , s-a inecat, pana am iesit din oras si apoi am mers bine, perfect 50km, cu viteza.
Da-ti si mie o idee, singura care imi vine mie este sa ma duc undeva sa testez bateria. Azi dupa 25km mearsa, apoi dupa cateva ore iar se ineca.
Acolo au descoperit/schimbat puntea si diodele si un bec care le-am spus eu ca nu se aprinsase cu o seara inainte si mi-a dat-o ca noua(i-au incarcat si bateria). Ei au spus ca este normal sa se opreasca ca cica are un senzor pe instalatie care oprezte motorul cand scade bataria sub o anumita"valoare".
Am mers pana la serviciu dimineata urmatoare am fost bine, cand m-am intors s-a oprit de doua ori , s-a inecat, pana am iesit din oras si apoi am mers bine, perfect 50km, cu viteza.
Da-ti si mie o idee, singura care imi vine mie este sa ma duc undeva sa testez bateria. Azi dupa 25km mearsa, apoi dupa cateva ore iar se ineca.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
@Tataru ion
NU mai scrie cu albastru ca e deranjant (am tot omis sa-ti spun dar deja m-am cam saturat, ma deranjeaza la ochi pe monitor). Lasa culorile pentru moderatori ca pentru ei sunt si le folosesc doar cand si unde este cazul (ca sa atraga atentia).
@emateler
Motorul tau este GM (17DR/X17DTL) sau Isuzu (4EE1/TC4EE1) ? Intreb, ca daca e Isuzu pot sa-ti spun de unde vine problema.
NU mai scrie cu albastru ca e deranjant (am tot omis sa-ti spun dar deja m-am cam saturat, ma deranjeaza la ochi pe monitor). Lasa culorile pentru moderatori ca pentru ei sunt si le folosesc doar cand si unde este cazul (ca sa atraga atentia).
@emateler
Motorul tau este GM (17DR/X17DTL) sau Isuzu (4EE1/TC4EE1) ? Intreb, ca daca e Isuzu pot sa-ti spun de unde vine problema.
emateler
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2014
- Mesaj Privat
pai nu stiu in carte scrie asa : "Motorul C14NZ , Cilindree 1389, putere turatie(kW) 44/5200 Benzina
Opel astra F-CC (BERLINA CU HAYON)
Aseara am fosta la serviciu (3-4km), am ajuns, dar l-a intoarcere am dat si drumul la CD, dupa 1km am ajuns la semafor si s-a oprit in panta am pornit-o intr-un final si am stat la semafor cu becurile stinse, azi nu imi mai facu probleme, maine ma duc sa testez bateria si ii schimb uleiul.
Si mi se aprinde si becul de la pompa de injectie, bine ala se aprinde demult, mi s-a spus ca se aprinde ca nu o turez, pai acum o turez si parca se aprinde si mai des, tot la semafor (scoasa din viteza).
Opel astra F-CC (BERLINA CU HAYON)
Aseara am fosta la serviciu (3-4km), am ajuns, dar l-a intoarcere am dat si drumul la CD, dupa 1km am ajuns la semafor si s-a oprit in panta am pornit-o intr-un final si am stat la semafor cu becurile stinse, azi nu imi mai facu probleme, maine ma duc sa testez bateria si ii schimb uleiul.
Si mi se aprinde si becul de la pompa de injectie, bine ala se aprinde demult, mi s-a spus ca se aprinde ca nu o turez, pai acum o turez si parca se aprinde si mai des, tot la semafor (scoasa din viteza).
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
In primul rand, schimba service-ul sau macar mecanicul !
Asa ceva rar mi-a mai fost dat sa aud ... ''senzor pe instalatie'', care mai si ''opreste motorul cand bateria scade sub o anumita valoare''
Recunosc, nu este prima data cand aud la vreun mecanic expresia asta : ''da dom'le este din freun senzor''
Dar asta este cea mai tare ''senzor pe instalatie''
Am constatat din ce in ce mai frecvent ca toti acesti asa-zisi mecanici ''desavarsiti'' au ceva probleme cu senzorii cand te duci la ei, cu toate ca senzorii saracii de ei nu au nimic nici cu masina si nici cu mecanicul .
Dar deh dom'le pana nu isi dau ei jos basca de pe cap si sa se racaie in crestetul capului, ulterior zicand ''e un senzor'' ... nu se poate .
Saraca masina are cativa senzori amarati (ii numar pe degetele de la o mana), dar ''din aia este probleme dom'le''
Ca o idee
Verifica incarcarea la un centru de baterii auto si vezi daca este ok, dar nu te mai du in service-ul ala
Vezi ca sunt unii care au ca un fel de testere care iti si imprima pe hartie (ca un fel de bon de casa de marcat) , valorile exacte de pe baterie si alternator ... (pret ... 10 lei sau cat te lasa pe tine buzunarul, oricum ei nu prea iti cer nimic)
Mai mult ca sigur este din alternator sau din cureaua alternatorului (poate este uzata si patineaza) .
Ce ti-au reparat si schimbat aia acolo in service ... nu stiu, dar cred ca mai mult ''au tamaiat'' decat sa repare
In Craiova de exemplu, a fost gratis . Eu suspectam alternatorul si a fost de fapt bateria (batrana) .
M-am dus la ei, mi-au verificat si incarcarea pe baterie si incarcarea pe alternator si totul a fost gratis .
Pai cum sa mai mearga saraca masina daca ea nu mai are curent, doar nu este dacie. Si nici aia nu cred ca mergea fara baterie deloc ...
Pai asteia ii trebuie si ei curent pt injectoare, pt pompa de combustibil, pt ...
E si normal sa se opreasca, daca injectoarele de exemplu nu mai au curent sa functioneze ...
Dar cu senzor pe instalatie, ''e trasa rau de par''
De curiozitate si bineinteles la misto, trebuia sa ii fi intrebat pe care instalatie se afla senzorul, inst electrica, de benzina sau de franare ? Cred ca le-ai fi dat dureri de cap, zau daca mai erau in stare sa judece .
Schimba mecanicul ala
In primul rand, schimba service-ul sau macar mecanicul !
Asa ceva rar mi-a mai fost dat sa aud ... ''senzor pe instalatie'', care mai si ''opreste motorul cand bateria scade sub o anumita valoare''
Recunosc, nu este prima data cand aud la vreun mecanic expresia asta : ''da dom'le este din freun senzor''
Dar asta este cea mai tare ''senzor pe instalatie''
Am constatat din ce in ce mai frecvent ca toti acesti asa-zisi mecanici ''desavarsiti'' au ceva probleme cu senzorii cand te duci la ei, cu toate ca senzorii saracii de ei nu au nimic nici cu masina si nici cu mecanicul .
Dar deh dom'le pana nu isi dau ei jos basca de pe cap si sa se racaie in crestetul capului, ulterior zicand ''e un senzor'' ... nu se poate .
Saraca masina are cativa senzori amarati (ii numar pe degetele de la o mana), dar ''din aia este probleme dom'le''
Ca o idee
Verifica incarcarea la un centru de baterii auto si vezi daca este ok, dar nu te mai du in service-ul ala
Vezi ca sunt unii care au ca un fel de testere care iti si imprima pe hartie (ca un fel de bon de casa de marcat) , valorile exacte de pe baterie si alternator ... (pret ... 10 lei sau cat te lasa pe tine buzunarul, oricum ei nu prea iti cer nimic)
Mai mult ca sigur este din alternator sau din cureaua alternatorului (poate este uzata si patineaza) .
Ce ti-au reparat si schimbat aia acolo in service ... nu stiu, dar cred ca mai mult ''au tamaiat'' decat sa repare
In Craiova de exemplu, a fost gratis . Eu suspectam alternatorul si a fost de fapt bateria (batrana) .
M-am dus la ei, mi-au verificat si incarcarea pe baterie si incarcarea pe alternator si totul a fost gratis .
Pai cum sa mai mearga saraca masina daca ea nu mai are curent, doar nu este dacie. Si nici aia nu cred ca mergea fara baterie deloc ...
Pai asteia ii trebuie si ei curent pt injectoare, pt pompa de combustibil, pt ...
E si normal sa se opreasca, daca injectoarele de exemplu nu mai au curent sa functioneze ...
Dar cu senzor pe instalatie, ''e trasa rau de par''
De curiozitate si bineinteles la misto, trebuia sa ii fi intrebat pe care instalatie se afla senzorul, inst electrica, de benzina sau de franare ? Cred ca le-ai fi dat dureri de cap, zau daca mai erau in stare sa judece .
Schimba mecanicul ala
emateler
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2014
- Mesaj Privat
Da domule asa au zis ca are un senzor pe instalatie si opreste motorul
Pai zic eu dar de ce a pornit dupa 2 ore
Raspuns si-a revenit bateria
Pai cum s-a incarcat singura
Nu si-a"revenit"
Asta a fost discutia, mi-a schimbat puntea si diodele si ma gandeam ca trebuia sa schimbe si cureaua si releu, dar acum ce sa fac daca imi ia manopera o caciula de bani
Pai zic eu dar de ce a pornit dupa 2 ore
Raspuns si-a revenit bateria
Pai cum s-a incarcat singura
Nu si-a"revenit"
Asta a fost discutia, mi-a schimbat puntea si diodele si ma gandeam ca trebuia sa schimbe si cureaua si releu, dar acum ce sa fac daca imi ia manopera o caciula de bani
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
Eu banui cel mai tare ca ar fi din releu, dar nu pot fi sigur 100%
Si eu am avut o problema cu incarcarea si de vina a fost releul din alternator. Mi l-a schimbat un electrician priceput si de atunci nu am mai avut probleme cu alternatorul (si sunt peste 4 ani de cand merge perfect) .
Nu cred ca au fost de vina punte si diodele, dar nu pot sa stiu eu de la distanta, cu exactitudine, ce are masina ta
Dar inclin spre releu
Cureaua las-o asa, daca este buna si nu patineaza .
Nici eu nu am schimbat-o, pt ca functioneaza foarte bine cea veche si nu are sens sa deranjez masina aiurea ... (dar am cumparat una noua de rezerva)
Sau poate ai vreun consumator sau vreun scurt pe undeva, care iti consuma bateria
Dar oricum cu senzorul au fost ''foarte inteligenti''
Daca te mai intalnesti cu ei, spune-le ca ''ai gasit senzorul'' si ca se afla ''sub pedalierul din dreapta al masinii'' (bineinteles, masina nu are pedalier in dreapta, doar in stanga la sofer, dar le zici doar asa ca sa iti bati joc de ei ...)
Bafta
Si eu am avut o problema cu incarcarea si de vina a fost releul din alternator. Mi l-a schimbat un electrician priceput si de atunci nu am mai avut probleme cu alternatorul (si sunt peste 4 ani de cand merge perfect) .
Nu cred ca au fost de vina punte si diodele, dar nu pot sa stiu eu de la distanta, cu exactitudine, ce are masina ta
Dar inclin spre releu
Cureaua las-o asa, daca este buna si nu patineaza .
Nici eu nu am schimbat-o, pt ca functioneaza foarte bine cea veche si nu are sens sa deranjez masina aiurea ... (dar am cumparat una noua de rezerva)
Sau poate ai vreun consumator sau vreun scurt pe undeva, care iti consuma bateria
Dar oricum cu senzorul au fost ''foarte inteligenti''
Daca te mai intalnesti cu ei, spune-le ca ''ai gasit senzorul'' si ca se afla ''sub pedalierul din dreapta al masinii'' (bineinteles, masina nu are pedalier in dreapta, doar in stanga la sofer, dar le zici doar asa ca sa iti bati joc de ei ...)
Bafta
emateler
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2014
- Mesaj Privat
Nu diodele erau varza, mi le-a aratat. Azi am fost sa testez bateria, deci am plecat de la servici vreo 3km am ajuns la ei, am oprit motorul mi-au verificat-o avea 13.8 cu motorul pornit in fine zisa ca ei au facut bine nu e de la ei are altceva, plecai 1km in fata blocului se opri, deci tot la relanti eram ca ma uitam unde sa o parchez si pornit greu la , poate, a 5-a incercare. Ca asta e si chestia ca dimineata pe frig, cand plec porneste repede la fl ca intotdeauna, dar cand mi se opreste in strada nu mai vrea, probabil trebuie sa mai astept sa isi "revina bateria."
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
emateler@,Lasa bateria si alternatorul in pace , daca incarca 13.8 este bine ,nu perfect dar ok.Daca se opreste in mers si dupa aceea porneste cum sa fie bateria sau alternatorul ? Verifica cand sa oprit daca ai scanteie sau vine benzina. Daca motorul este cu adevarat C14NZ mai mult ca sigur ca senzorul hall din delcou esta de vina .Iti recomand sa faci o diagnoza daca ai si martor aprins in bord,vezi pe forum cum se face un test pseudoagrafa.Off topic... Uni mecanici daca vede ca , clientul nu stie cat de cat cu ce se mananca mecanica , atunci spun orice ca sa arate cat de importanti sant ei.
emateler
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2014
- Mesaj Privat
Da nu stiu cu ce se mananca mecanica, dar sa va spun ce am invatat este ca nu trebuie sa duci masina in service, ci la un mecanic bun cunoscut de cineva ACASA LA EL.
Pai acum 3 ani mi-a zis cineva de un om bun din Slatioara, m-a dus la el si i-a schimbat distributia, o luasem de 1 luna, a verificat-o peste tot, mi-a zis ca in curand sa ii schimb rulumentii la electromotor si o rola, dar ca nu este urgent, ma rog a verificat-o peste tot si mi-a zis ca e Ok masina.
Pai la service-ul asta m-am dus si cand le-am spus ca am becul de la baterie apris au verificat daca incarca si gata i-au gasit problema au "facut-o" in 2 ore, ca au desfacut foarte greu de vreo 120RON+65puntea+40diodele+16bec alternatorul ca nu fusese desfacut niciodata si s-au chinuit si in rest. Si ieri cand m-am dus sa le spun ca tot se mai opreste au zis ca "nu este de la ei ca poate nu o scot bine din viteza, ei nu au nici o treaba cu faptul ca imi moare mie motorul".
Pai acum 3 ani mi-a zis cineva de un om bun din Slatioara, m-a dus la el si i-a schimbat distributia, o luasem de 1 luna, a verificat-o peste tot, mi-a zis ca in curand sa ii schimb rulumentii la electromotor si o rola, dar ca nu este urgent, ma rog a verificat-o peste tot si mi-a zis ca e Ok masina.
Pai la service-ul asta m-am dus si cand le-am spus ca am becul de la baterie apris au verificat daca incarca si gata i-au gasit problema au "facut-o" in 2 ore, ca au desfacut foarte greu de vreo 120RON+65puntea+40diodele+16bec alternatorul ca nu fusese desfacut niciodata si s-au chinuit si in rest. Si ieri cand m-am dus sa le spun ca tot se mai opreste au zis ca "nu este de la ei ca poate nu o scot bine din viteza, ei nu au nici o treaba cu faptul ca imi moare mie motorul".
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
Sa nu te mai duci acolo, asta este, ia-o ca pe o invatatura de minte
''nu o scoti bine din viteza si d'aia moare'' - pai sa o scoti bine de tot, cu tot cu levier si maciuca, si sa te duci sa le dai una pe moalele capului - scuze de rabufnire ...
Acum
Din ce spui tu, nu se intelege foarte clar
1. In mers iti sta becul de la baterie aprins, sau nu ?
Cand pui contactul, fara a porni motorul, sa stii ca este norma sa se aprinda becurile in bord, inclusiv cel de la baterie !
Cand se opreste motorul, la fel, sa stii ca este normal sa ti se aprinda becurile in bord, inclusiv cel de la baterie !
2. Alternatorul categoric nu incarca suficient, 13,8v, dar nu este o tragedie, mai merge si asa, doar ca in curand va trebui sa iei masuri, fiindca vine iarna . Normal ar fi sa incarce 14,4 fara consumatori porniti .
Insa pana la alternator mai sunt destule de verificat : contacte imperfecte pe masa caroseriei, contacte imperfecte pe alternator, curea alternator slabita / uzata care poate patina, borne baterie ...
3. Daca ti se opreste in mers, cu motorul cald, iar ulterior nu iti mai porneste deloc, desi electromotorul invarte si ai curent si de la baterie, atunci inseamna de fapt ca ai o problema pe partea de aprindere .
La mine (c18nz), a fost o problema asemanatoare si cauza a fost modulul de aprindere, care se afla pozitionat sub bobina de aprindere. Cu greu am gasit unul normal pe la dezmembrari, dar pana la urma am reusit si de atunci nu am mai avut probleme.
Daca la motorul tau (c14nz) nu ai asa ceva, atunci problema ar putea fi probabil din senzorul HALL din delcou, asa cum a scris mai sus colegul mariustintea
Fisele sunt verificate? Bujiile sunt bune ? Capac delcou bun ? ...
Test agrafa ?
Bafta
''nu o scoti bine din viteza si d'aia moare'' - pai sa o scoti bine de tot, cu tot cu levier si maciuca, si sa te duci sa le dai una pe moalele capului - scuze de rabufnire ...
Acum
Din ce spui tu, nu se intelege foarte clar
1. In mers iti sta becul de la baterie aprins, sau nu ?
Cand pui contactul, fara a porni motorul, sa stii ca este norma sa se aprinda becurile in bord, inclusiv cel de la baterie !
Cand se opreste motorul, la fel, sa stii ca este normal sa ti se aprinda becurile in bord, inclusiv cel de la baterie !
2. Alternatorul categoric nu incarca suficient, 13,8v, dar nu este o tragedie, mai merge si asa, doar ca in curand va trebui sa iei masuri, fiindca vine iarna . Normal ar fi sa incarce 14,4 fara consumatori porniti .
Insa pana la alternator mai sunt destule de verificat : contacte imperfecte pe masa caroseriei, contacte imperfecte pe alternator, curea alternator slabita / uzata care poate patina, borne baterie ...
3. Daca ti se opreste in mers, cu motorul cald, iar ulterior nu iti mai porneste deloc, desi electromotorul invarte si ai curent si de la baterie, atunci inseamna de fapt ca ai o problema pe partea de aprindere .
La mine (c18nz), a fost o problema asemanatoare si cauza a fost modulul de aprindere, care se afla pozitionat sub bobina de aprindere. Cu greu am gasit unul normal pe la dezmembrari, dar pana la urma am reusit si de atunci nu am mai avut probleme.
Daca la motorul tau (c14nz) nu ai asa ceva, atunci problema ar putea fi probabil din senzorul HALL din delcou, asa cum a scris mai sus colegul mariustintea
Fisele sunt verificate? Bujiile sunt bune ? Capac delcou bun ? ...
Test agrafa ?
Bafta
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
emateler
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2014
- Mesaj Privat
Ei "service-ul" mi-a "rezolvat" problema cu becul de la baterie, adica cu alternatorul, au scrimbat puntea si diodele si becul de la baterie nu mai sta aprins.
Marius, da becurile de aprind ca pui prima treapta la contact si se sting toate cand pornesti.
Acum, singura problema pe care o are este ca se opreste la semafor, intersectii etc, deci la relanti(se opreste motorul si se aprind toate becurile) si numai porneste, decat dupa cateva minute, adica m-a lasat in intersectie si am incercat sa o pornesc cred ca de 10 ori si bateria parea la un moment dat ca a murit, apoi am mai stat 5 minute si a pornit imediat.
Azi am mers 25km cu ea, dadu semne la inceput ca se ineaca ( si acesta este un simptom) dar mearsa, acum merg pe ocolisuri sa nu dau de semafoare, intersectii aglomerate etc.
Nu stiu sa explic bine ea mi-a mai facut asta, de cateva ori dar nu am dat importanta pana sa ma trezesc cu becul aprins la baterie, am scris mai sus cu becul aprins am mers 25km apoi am lasat-o cu borna scoasa 8ore si cand am plecat cu ea a mers 200m si s-a oprit la fel ca acum si numai pornea, exact cum face acum, si dupa 2 ore a pornit si a mers 100m, aia mi-au spus ca si-a revenit bateria.
Pai si ieri am incercat sa o pornesc de 10 ori, imi pierdusem speranta, am pus-o langa tortuar si am inceput sa dau telefoane vreo 5 min si a pornit am mers 25km "ca unsa".
Marius, da becurile de aprind ca pui prima treapta la contact si se sting toate cand pornesti.
Acum, singura problema pe care o are este ca se opreste la semafor, intersectii etc, deci la relanti(se opreste motorul si se aprind toate becurile) si numai porneste, decat dupa cateva minute, adica m-a lasat in intersectie si am incercat sa o pornesc cred ca de 10 ori si bateria parea la un moment dat ca a murit, apoi am mai stat 5 minute si a pornit imediat.
Azi am mers 25km cu ea, dadu semne la inceput ca se ineaca ( si acesta este un simptom) dar mearsa, acum merg pe ocolisuri sa nu dau de semafoare, intersectii aglomerate etc.
Nu stiu sa explic bine ea mi-a mai facut asta, de cateva ori dar nu am dat importanta pana sa ma trezesc cu becul aprins la baterie, am scris mai sus cu becul aprins am mers 25km apoi am lasat-o cu borna scoasa 8ore si cand am plecat cu ea a mers 200m si s-a oprit la fel ca acum si numai pornea, exact cum face acum, si dupa 2 ore a pornit si a mers 100m, aia mi-au spus ca si-a revenit bateria.
Pai si ieri am incercat sa o pornesc de 10 ori, imi pierdusem speranta, am pus-o langa tortuar si am inceput sa dau telefoane vreo 5 min si a pornit am mers 25km "ca unsa".
- ph 17 mag
- **
- 253 mesaje
- din 31 Jan 2009
- Astra 1994 c18xe
- Prahova
ph 17 mag
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1994 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- ph 17 mag
- **
- 253 mesaje
- din 31 Jan 2009
- Astra 1994 c18xe
- Prahova
ph 17 mag
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1994 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
emateler
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2014
- Mesaj Privat
M-a lasa iar, acum nu mai pornit o lasai acolo. In acelasi loc ca inainte sa ii schimb puntea si diodele, nu a vrut sa porneasca deloc, mai asteptai 10 minute ca vineri si tot nu porni, plecai cu taxi acasa, ma duc mai tarziu sa vedem daca porneste.
Taximetristul cu care venii imi zise si el parerea lui: BOBINA DE INDUCTIE, cand s-a dus alternatorul(diodele) a dat si in bobina de inductie si cand se raceste porneste, asa zise omul.
Deci masina mea pare ca nu are benzina.
A si azi se opri in mers, in viteza!
Taximetristul cu care venii imi zise si el parerea lui: BOBINA DE INDUCTIE, cand s-a dus alternatorul(diodele) a dat si in bobina de inductie si cand se raceste porneste, asa zise omul.
Deci masina mea pare ca nu are benzina.
A si azi se opri in mers, in viteza!
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
Fara cheltuieli poti sa mai restrangi din probleme...Ia o bujie si cand nu porneste scoate o fisa ,baga bujia pune la masa si pe cineva sa de-a la automat si vezi daca ai scanteie.Daca nu este problema este de la aprindere(senzor hall, modul aprindere ,bobina inductie,delcou) daca este scanteie treci la alimentare,,scoate furtunul tur de la throttle body il bagi intr-un bidon pune contact si vezi daca vine benzina. Daca nu vine atunci problema este la pompa benzina sau releu.Citeste aici pe forum tot ce sa scris despre aceeste cazuri si ia-le pe rand si schimba la naiba codul motorului din profil ca zapacesti colegiBafta
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
"scoate furtunul tur de la throttle body" (despre ce furtun zici mariustintea daca se poate o poza cu el asa mai invatam si noi care nu stim)
Cum se testeaza pompa de benzina [metoda pe care eu inca nu o stiu fara sa bag aer in instalatie sau sa bag pompa pe direct nu stiu cum pe la releu dar colegi spun ca se poate strica pompa prin metoda aceasta]
Un mic Tutorial Video sau cu poze nu strica, chiar si cu metoda spusa de tine. "scoate furtunul tur de la throttle body"
Un bebe care inca invata.
emateler - daca gasesti un releu la fel numai proba, numai asa ca sa il elimini din cauze.
Cum se testeaza pompa de benzina [metoda pe care eu inca nu o stiu fara sa bag aer in instalatie sau sa bag pompa pe direct nu stiu cum pe la releu dar colegi spun ca se poate strica pompa prin metoda aceasta]
Un mic Tutorial Video sau cu poze nu strica, chiar si cu metoda spusa de tine. "scoate furtunul tur de la throttle body"
Un bebe care inca invata.
emateler - daca gasesti un releu la fel numai proba, numai asa ca sa il elimini din cauze.