- potorac ionut daniel
- OP
- 168 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
Bunã ziua. Îmi cer scuze dacã mai este acest subiect dar nu am gãsit. Practic am aceasta mașina și nu mai pornește. Am pus calculatorul și aveam coduri eroare P0087 și P0088. Am schimbat 2 common rail -uri și îmi rãmâne eroarea P0088-54(presiune ridicata in conducta carburant-temperatura prea mare). Practic când dau la automat ii taie alimentarea. Precizez cã presiunea doritã în rampa e de 30Mpa iar când dau la automat la senzorul citeste pana la 180 Mpa apoi taie alimentarea cu motorina.
Poatete cineva cu o idee , cã nu știu ce sã mai fac. Mulțumesc anticipat.
Poatete cineva cu o idee , cã nu știu ce sã mai fac. Mulțumesc anticipat.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
imi dau si eu cu parerea - ar putea fi de la senzorul care citeste presiunea ceva, sau pe circuitul lui ceva intreruperi, puneri la masa?
nu sint mecanic, macar ca idee ce am zis mai sus.
personal as face o proba cu alt senzor original, obligatoriu original, daca zici ca ai schimbat common railul (rampa comuna inteleg).
daca nu e senzorul atunci probabil dispozitivul unde trimite el semnal, probabil ECU (banuiesc) caz in care ar merita o proba si cu acesta.
imi dau si eu cu parerea - ar putea fi de la senzorul care citeste presiunea ceva, sau pe circuitul lui ceva intreruperi, puneri la masa?
nu sint mecanic, macar ca idee ce am zis mai sus.
personal as face o proba cu alt senzor original, obligatoriu original, daca zici ca ai schimbat common railul (rampa comuna inteleg).
daca nu e senzorul atunci probabil dispozitivul unde trimite el semnal, probabil ECU (banuiesc) caz in care ar merita o proba si cu acesta.
- potorac ionut daniel
- OP
- 168 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Alin Alexandru
- *
- 33 mesaje
- din 06 Mar 2017
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Alin Alexandru
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2017
- Mesaj Privat
- potorac ionut daniel
- OP
- 168 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Alin Alexandru
- *
- 33 mesaje
- din 06 Mar 2017
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Alin Alexandru
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2017
- Mesaj Privat
AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
Salut. Azi am schimbat si eu o bujie cu senzor bujia nr2 si ydyotul de mecanic mi-a scos piulia de la rampa ca nu iesea bujia, dupa, masina nu mai por ea si scuipa putina motorina pe acolo, eroare P0088. fuel rail pressure too high, a i surubat desurubat de 3 ori a 4a a por it am sters codu am plecat...ajuns la 120 in varfu dralului...bang SVS eroare P0088 pierderea acceleratiei si maxim 3000 de ture cu acceleratia la Podea...
Cineva a zis ca e rupt filetu de la rampa si sa o schimb toata 250 dezmembrari.
Vreau sa l pun pe ydyot sa plateasca ..ce parere aveti? se putea rupe ala? sau sa fie piulita de vinaa? nu am indraznit sa l mai las a 5 a oara sa o scoata ca l omoram pe loc....
Cineva a zis ca e rupt filetu de la rampa si sa o schimb toata 250 dezmembrari.
Vreau sa l pun pe ydyot sa plateasca ..ce parere aveti? se putea rupe ala? sau sa fie piulita de vinaa? nu am indraznit sa l mai las a 5 a oara sa o scoata ca l omoram pe loc....
- AViorelRanceanu
- *
- 1 mesaje
- din 11 Mai 2023
AViorelRanceanu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Ar mai fi ceva cauze și, deci, verificãri:
https://www.clubopel.com/808...877_vc4x01grz.jpg
Ar mai fi ceva cauze și, deci, verificãri:
https://www.clubopel.com/808...877_vc4x01grz.jpg
RADU FLORIAN a scris:Pune testerul si vezi presiunea din rampa si parametri injectoarelor , cauzele pot fi mai multe , incepand cu regulatorul de presiune , injectoare care da pe retur , senzorul de pe rampa , pompa inaalta.
Fa-i si testul cu epubretele la injectoare si vezi cata motorina de pe retur fiecare in parte.
Posibil presiune scazuta in rampa , de aceea nu trage.
Fa-i si testul cu epubretele la injectoare si vezi cata motorina de pe retur fiecare in parte.
Posibil presiune scazuta in rampa , de aceea nu trage.