Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Hristos a Inviat !

A scos taicamiu masina din service, s-au schimbate filtrele, uleiul , lichid servo , kit de distributie, pompa de apa, curatat injectoare , amortizoare spate, cablu kilometraj si ce reglaje i-a mai facut mecanicul - toata afacerea 1100ron .

Totul bun si frumos, m-am dus sambata la Bacau cu ocazia Pastelui si sa imi iau si masina . Am facut sambata si duminica 170km cu masina, foarte multumit, mergea mult mai bine. Luni la pranz a trebuit sa plec spre Bucuresti deoarece astazi trebuia sa fiu la munca . Am facut plinul si pe la ora 13:00 am iesit din Bacau . Am mers aprox. 130-140km, eram in Dumbraveni la vreo 20km de Ramnicul Sarat, m-am oprit intr-o panta ca faceam pe mine si m-am dus sa ud boschetii. Cand m-am urcat inapoi in masina, sufletul , nu vroia sa mai porneasca , m-am rotit in jurul ei, ma uitat ca mata`n lemne , l-am sunat pe taicamiu si a zis sa verific daca mai am benzina si daca functioneaza pompa. Bineinteles ca eu m-am oprit pe e85 cred, zgomot infernal, nu auzeam nimic, cric nu aveam . Pana la urma a venit cineva de la Panciu sa vedem poate o rezolvam daca nu sa ma duca la Bucuresti . Cand am ridicat masina ne-am bagat sub ea, a scos furtunasul de la tur cred , am pus contactul , in mod normal ar fi trebuit sa porneasca pompa dar nu curgea nici un picure de benzina. Omul nu prea se pricepea , eu nici atat , asa ca am lasat-o pe platforma si am plecat spre Bucale . Pe drum el s-a oprit sa alimenteze si a zis sa bag si eu 10l de benzina ca poate nu mai e . Am bagat benzina, numai ca la 7,5 l s-a oprit pompa, am mai chinuit-o pana la 8l dar mai mult nu intra .

In concluzie, am ajuns foarte tarziu in Buc, era cam ora 22:00 si nici nervi sa ma uit la ea nu mai aveam . Din cate am inteles pompa este in rezervor si daca scot bancheta din spate ar trebui cumva sa am acces acolo .

Ce imi recomandati sa fac? Sa ma bag eu sau sa o duc intr-un service(cam greu de dus, am fost la 2 service-uri de pe langa mine si au zis sa aduc masina, dar cu ce?! , nu am pe nimeni care sa ma ajute, plus ca nu e voie sa te traga decat cu bara). In concluzie ar fi "bine" sa fie dusa pompa sa iau alta si sa o inlocuiesc fara sa misc masina de acolo.

Imi cer scuze daca v-am plictisit cu povestea mea, sper sa nu se mai intample Wink

Astept sfaturi si pareri .
Multumesc anticipat celor ce isi vor rupe 5 minute din timp pentru a citi acest thread.

Voie buna opelantilor !

Later Edit
Are cineva idee cat costa o pompa de benzina noua si unde pot gasi .
Din cate am inteles atunci cand pun contactul ar trebui sa aud pompa care porneste, nu se aude nimic, dar nici cand functiona nu am remarcat vreun zgomot care sa vina de la ea.
Unde se afla acest releu de la pompa?
Scot bancheta din spate, dau mocheta la o parte si mai departe ce ar trebui sa fac? Banuiesc ca imi dau singur seama dupa ce inlatur acele lucruri.


Ultima modificare făcută de cozmino la Lun 23 Apr, 2007 10:39 am, modificat de 9 ori în total
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Exista situatia cand pompa este actionata de un releu numai cand actionezi demarorul nu este suficient sa pui contactul pentru ca ea sa functioneze.
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
scoti banketa spate si verifici daca vine tensiune la pompa (se verifica dand la automat altfel nu cupleaza releul sau folosind un cablu de serviciu in loc de releu) .Daca ai tensiune si pompa nu porneste ...trebuie alta pompa...exista si varianta sa bage dar sa n ai presiunea care trebuie(asta verifici la service) sau filtru benzina supermurdar
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii referitoare la pompa de benzina, cum dau de ea, la ce trebuie sa fiu atent daca o scot, unde este releul si orice altceva ce e important de stiut.


Daca ma poate ajuta cineva(sambata, 14.aprilie.2007) sa ne uitam la ea si sa ii dam de cap, e prima masina asa ca nu prea am cunostinte de mecanica si ce mai trebuie . Locuiesc in zona Brancoveanu, orice ajutor este binevenit, fac o cinste grasa .

Multumiri!
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara !

Am scos sezutul de pe bancheta din spate si am gasit dedesubt un capac negreu(de la rezervor cu o diagonala cam de 15-20cm). Am incercat sa-l scot insa nu a iesit si nici nu am mai incercat deoarece era cam intuneric afara si bateria e cam pe duca dupa atatea incercari nereusite de a porni masina.

Pentru cei ce au TIS acasa, rog sa imi dea si mie un link de unde pot downloada sau daca nu sa-mi spuna si mie cum scot acel capac si daca prin inlaturarea lui am acces la pompa de benzina si unde ar fi releul pompei.

Va multumesc!
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am avut problema cu pompa, era un furtunas de la ea fisurat si tragea aer in loc de benzina cand scadea nivelul din rezervor sub fisura.
La mine capacul este din plastic, trage si tu mai tare poate nu s-a mai umblat pe acolo d'aia, apoi ai un capac din metal in care intra furtunul de retur si firele electrice. Ai vreo 6 suruburi, le scoti si tragi cu grija pmp afara. Mai departe ...., vezi si tu
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
johnny25med a scris:Si eu am avut problema cu pompa, era un furtunas de la ea fisurat si tragea aer in loc de benzina cand scadea nivelul din rezervor sub fisura.
La mine capacul este din plastic, trage si tu mai tare poate nu s-a mai umblat pe acolo d'aia, apoi ai un capac din metal in care intra furtunul de retur si firele electrice. Ai vreo 6 suruburi, le scoti si tragi cu grija pmp afara. Mai departe ...., vezi si tu


Asta o sa fac, la mine rezervorul este plin , o sa ma apuc in seara asta de ea, eventual maine daca nu , sa vedem ce-o sa iasa Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Identifica alimentarea pompei si pune o baterie de 9V de la aparatul de masura pe ea, vezi daca invirte.
Cauta releul pompei si vezi daca face clank cind pui cheia in contact.
Ai bec aprins in bord ?
Daca ECU nu vede rotirea arborelui prin intermediul senzorului de crankshaf nici nu va merge pompa.
Citeste cod eroare, se poate sa ai ! Becul se stinge dupa 3 sec de la bagarea cheii in contact ?
Vezi daca seamana : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11850
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
[quote="dancuciureanu"]Identifica alimentarea pompei si pune o baterie de 9V de la aparatul de masura pe ea, vezi daca invirte.
Cauta releul pompei si vezi daca face clank cind pui cheia in contact.
Ai bec aprins in bord ?
Daca ECU nu vede rotirea arborelui prin intermediul senzorului de crankshaf nici nu va merge pompa.
Citeste cod eroare, se poate sa ai ! Becul se stinge dupa 3 sec de la bagarea cheii in contact ?
Vezi daca seamana : https://www.clubopel.com/vie...p?t=11850[/quote]

Se aude un clank in partea din dreapta cred, in partea cu torpedoul, cand pun contacul se aprind toti martorii si se stang pe rand ramanand aprinsi parca doar 2, check engine cred ca inseamna unul din ei si ala de la ulei, dupa ce porneam masina se stingeau . Adineaori m-a sunat taicamiu, a vb cu mecanicul la care a mai fost masina mea, ala a zis ca a mai facut asa si ca sa scot sezutul din spate, sa scot capacul, sa desfac furtunasul mai gros, va curge putina benzina, il pun la loc si cica o ia la prima cheie, am cerut o explicatie lui taicamiu dar era cam grabit in vorbe si a zis ca ma mai suna.

Cand ajung acasa o sa ma uit la ea. Din cate am mai citit adineaori e posibil ca ECU sa nu dea comanda si sa fie vreun senzor bulit . Mentionez, aceasta problema a mai avut-o masina , adica nu mai pornea, nu mai alimenta cu benzina, a fost taicamiu cu ea in service si cum au rezolvat-o atunci mi-a dat si el raspunsul, sa scot furtunasul gros. Dar totusi as vrea o explicatie ca nu prea pricep ce se intampla acolo .
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Te contrazic un pic Dane...numai la unele gestiuni e valabila treaba cu rotirea. La X14XE de ex. cand pui contactul pompa merge putin (1 sec.) ca sa faca presiune in sistem. La unele merge pompa si 3 secunde dupa ce ai pus contactul. Deci la cozmino cand pune contactul ar trebui sa mearga putin-cel mai bine ar fi sa scoata releul pompei si sa puna un strap intre terminalele 2 si 8. Din momentul asta, cand pui contactul pompa ar trebui sa mearga incontinuu. Daca nu merge, sau e arsa/defecta sau sunt probleme cu conexiunile. Daca merge si nu iese benzina-are corpul fisurat si trage aer sau da benzina afara etc.
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
[quote="Ingineru"]Te contrazic un pic Dane...numai la unele gestiuni e valabila treaba cu rotirea. La X14XE de ex. cand pui contactul pompa merge putin (1 sec.) ca sa faca presiune in sistem. La unele merge pompa si 3 secunde dupa ce ai pus contactul. Deci la cozmino cand pune contactul ar trebui sa mearga putin-cel mai bine ar fi sa scoata releul pompei si sa puna un strap intre terminalele 2 si 8. Din momentul asta, cand pui contactul pompa ar trebui sa mearga incontinuu. Daca nu merge, sau e arsa/defecta sau sunt probleme cu conexiunile. Daca merge si nu iese benzina-are corpul fisurat si trage aer sau da benzina afara etc.[/quote]

Bun...Am citit si eu in Autodata, doar atat am la birou pe pc, nu am gasit TIS. Intrebarea mea se repeta, cum dau de acel releu sa fac o punte intre 2 si 8 ? Ca aud clank in partea cu torpedoul, am deschis torpedoul,ori nu am dat eu mare atentie ori nu e nimic acolo . Va sunt recunoscator pentru ajutor .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Teapa cu pompa am luat-o ! Se identifica releul, se desface si cu o scobitoare impingi lamela sa faca contact, se va auzi pompa.
Tu ai cod stocat ! De asta nu se stinge MIL dupa 3 sec de la contact. Citeste codul ca altfel pierzi timpul aiurea cum am patit la Robert.
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Teapa cu pompa am luat-o ! Se identifica releul, se desface si cu o scobitoare impingi lamela sa faca contact, se va auzi pompa.
Tu ai cod stocat ! De asta nu se stinge MIL dupa 3 sec de la contact. Citeste codul ca altfel pierzi timpul aiurea cum am patit la Robert.


Bun...hai ca o sa caut acum sa vad cum se face testul cu agrafa si sa-mi printez si lista cu codurile.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Te contrazic un pic Dane...numai la unele gestiuni e valabila treaba cu rotirea. La X14XE de ex. cand pui contactul pompa merge putin (1 sec.) ca sa faca presiune in sistem. La unele merge pompa si 3 secunde dupa ce ai pus contactul.


Corect, dar asa am luat teapa, stiam ca trebuie sa invirta pompa si ea NU si NU. Dupa ce am citit codul P0335 mi-a fost clar. Si la Robert si la mine la fel a facut, cu senzor dus si cod stocat ECU nu comanda pompa.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Aici ai codurile : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8087
E bine sa le ai la tine, nu ca mine care am fost la internet ca nu le aveam pe laptop, stick...
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:
Te contrazic un pic Dane...numai la unele gestiuni e valabila treaba cu rotirea. La X14XE de ex. cand pui contactul pompa merge putin (1 sec.) ca sa faca presiune in sistem. La unele merge pompa si 3 secunde dupa ce ai pus contactul.


Corect, dar asa am luat teapa, stiam ca trebuie sa invirta pompa si ea NU si NU. Dupa ce am citit codul P0335 mi-a fost clar. Si la Robert si la mine la fel a facut, cu senzor dus si cod stocat ECU nu comanda pompa.


Acum, intrebarea mea, unde este mufa de diagnosticare ,acolo in stanga volanului unde sunt sigurantele sau unde in alta parte ?

Mi-am printat lista cu codurile si cu procedura de testare, acum astept sa plec de la birou sa ajung acasa si sa o supun testului. Sistemul este Gm-Multec MPi .

P.S. Pompa de benzina eu nu o auzeam niciodata (chiar cand functiona masina, adica pornea), poate am eu probleme cu auzul ca toata lumea a zis ca ar trebui sa o aud.
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Dragii mei, am facut testul cu agrafa si mi-a iesit urmatorul cod 12 12 12 85 85 85 -> 85 - Immobiliser - Wrong Signal . Eu din asta ce sa inteleg, ca nu mai recunoaste cheia ? Mai am o cheie , problema este ca nu mai am baterie :) . Daca imi poate spune cineva ce poate cauza aceasta eroare si cum o pot rezolva ii sunt recunoscator. Mi-ar prinde bine si o mana de ajutor daca este cineva din zona Brancoveanu.

Spuneti-mi va rog daca este un senzor, unde se afla acesta si daca e posibil sa se fi deranjat si sa nu mai functioneze, inca ceva , daca e imobilizata totusi de ce invarte sau asa e normal , doar ca ecu nu-i da voie sa porneasca ?

Va multumesc!
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu ma poate ajuta nimeni cu un raspuns? Ce ramane de facut? De dus masina la Opel ?
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
12 > nu este cod de erore, se initiaza procedura de diagnoza, "Start and end of diagnosis"

85 > Immobilizer control modul - incorect signal

Trebuie sa verifici modulul de control al imobilizatorului, poate sa umblat la bord si nu sa introdus vreo mufa bine.
Incearca si cu cheia de rezerva.
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
[quote="ANDREI_BAI"]12 > nu este cod de erore, se initiaza procedura de diagnoza, "Start and end of diagnosis"

85 > Immobilizer control modul - incorect signal

Trebuie sa verifici modulul de control al imobilizatorului, poate sa umblat la bord si nu sa introdus vreo mufa bine.
Incearca si cu cheia de rezerva.[/quote]

Da, stiu ca nu e cod de eroare. Am incercat si cu cealalta cheie si aceeasi treaba, am scos bateria si am lasat-o asa, s-a sters din memorie eroarea ,cand am dat sa pornesc a inregistrat-o din nou.

Am desfacut toata partea de la volan si am miscat de mufe si ce mai era pe acolo dar fara efect. Am fost pe la diferiti mesteri de la serviceuri dar nici unul nu se baga, m-au trimis la Di-Bas.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR