Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • uta_claudiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea!
Am un opel vecra b 1.8 16v 116 cp.1997...
S-a aprins martorul dalben in bord si de atunci nu se mai tereaza mai mult de 4500 rpm.atat in sarcina cat si pe loc...
Am pus testerul si mi-a dat problema la axul cu came....prima data am cumparat unul after mr.(ceva mai ieftin), l-am montat si aceeasi problema...am mers iarasi la tester pt.ai sterge eroarea si nu s-a putut...acelasi senzor il dadea defect....
Daca am vazut asa,am achizitionat unul original direct din germania(mi l-a adus un prieten)...l-am montat si pe asta si la fel...aceeasi problema..nu se tereaza mai mult de 4500.
Nu stiu ce sa mai fac si unde sa mai merg cu ea
Va rog datimi cateva sfaturi sau poate ati avut aceeasi problema si ati gasit diagnosticul
Va salut cu respect
Si inca ceva c am uitat sa precizez.....am incercat sa pornesc masina fara senzorul de la axa montat....motorul a pornit si aceeasi problema,nu se tureaza mai mult de 4500.... Nu prea ma pricep bine dar teoretic ma gandesc ca fara acel senzor montat motorul ar fi trebui sa nu porneasca sau sa nu se tureze deloc...
Poare stici voi mai bn si imi dati ceva sfaturi
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
verifica continuitatea firelor din cablu de la senzor la ECU...
pe firul de semnal trebuie sa ai 5V (cu contactul pus).. se verifica f. usor
daca firele au continuitate atunci este ECU defect... se poate insa reconditiona
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu,pina nu masor valoarea semnalului generat de senzorul in discutie,la cupla calculatorului(motor pornit),nu dau vina pe calculator.Aceasta masuratoare,confirma starea senzorului si a instalatiei electrice.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
baiatul a incercat 3 senzori... doar no fi tati trei beliti.. bata-i nevoia!
da merita incercat...
  • doraptor

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Pai sa-ti povestesc...am schimbat distributia ,apare martorul galben in bord ,cod eroare senzor axe,turatie maxima 4500.Ma holbez la senzor avea cablul de conectare putin copt de la caldura motorului cumpar altul second original,sterg eroarea dau cheie,la fel.Cu capul umflat de nervi citesc tot ce s-a scris pe forum despre acest subiect,ajung la concluzia ca distributia sarita de la semn cu foarte putin (relanti instabil ,putin) si si toti senzorii care ii puneam semnalau asta.Am rezolvat la reprezentanta opel ,au pus distributia la punct au sters eroarea (limp mode,se tureaza doar 4500),totul ok .Nu stiu daca ai aceeasi problema dar ai acelasi motor si aceleasi simptome,sper sa te ajute postarea mea,bafta!
  • uta_claudiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2014

  • Mesaj Privat
inca nu am ajuns la reprezentanta de teama ca ma costa ft.mult...am incercat p la unul si p la altul care si-au dat cu presupusul si degeaba....10 mecanici cu 10 pareri diferite.
distributia nu cred ca este sarita pt ca au verificato cativa mecanici si au zis ca este ok.
zimi te rog cat te-a costat toata treaba la reprezentanta?
Si in final la tine a fost di causa cablului d la senzor care erea copt sau din cauza distributiei ca erea sarita?
  • doraptor

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
A fost din cauza distributiei care era sarita si care tot asa a fost reverificata de cativa mecanici,cand am vazut eroarea am controlat senzorul si vazand cablul lui copt am zis ,,aici e buba,,dupa ce l-am inlocuit cu original second (cele aftermarket ieftine pur si simplu nu citesc corect impulsurile,rotatiile) ma uitam ca curca in teava ,tot eroare+martor aprins.Cineva pe forum spunea ca fuliile arborilor sunt fixate pe acestia cu un fel de pana care la el au capatat joc in timp si senzorul vedea decalajul=erori.La mine avea relantiul instabil putin dupa schimbarea curelei (inainte nu),asta m-a convins ca este cureaua de distributie,pusa la punct cu 50 ron la reprezentanta. Concluzie : doua posibilitati ,senzorul cel nou chiar vede ca axele tale nu sunt ok sau ECU e nebun interpreteaza semnalul de la senzor cum are el chef.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
uta_claudiu a scris:
Am pus testerul si mi-a dat problema la axul cu came....prima data am cumparat unul after mr.(ceva mai ieftin), l-am montat si aceeasi problema...am mers iarasi la tester pt.ai sterge eroarea si nu s-a putut...acelasi senzor il dadea defect...
Pentru a nu lasa loc speculatiilor,scrie,te rog,codul de eroare,citit cu testerul.In acest fel vom avea ceva sigur in cadrul discutiei.Una e,sa interpretezi o eroare si alta e,sa interpretezi prezentari de situatii...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR