resofty
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salutare. Am un opel astra h cu motor 17dth.
Indicatorul de motorina este tot timpul undeva in zona de "rosu". Crezand ca sunt pe rosu am alimentat cu 200lei si surpriza.....era plin rezervorul. In momentul acela am pus contactul si a indicat ca e plin rezervorul.
Dupa vreo 150-200km iarasi eram pe rosu. M-am gandit sa schimb sonda litrometrica (la recomandarea unui mecanic) si cand am deschis rezervorul mai aveam cam o palma de motorina in rezervor. Oricum dupa ce am schimbat sonda...indica tot asa.
Aveti idee ce ar putea fi?
(plus am problema tipica la astra h daca aprind farurile nu mai functioneaza bc-ul de pe volan decat daca dau luminozitatea mult mai mica la bc)
Indicatorul de motorina este tot timpul undeva in zona de "rosu". Crezand ca sunt pe rosu am alimentat cu 200lei si surpriza.....era plin rezervorul. In momentul acela am pus contactul si a indicat ca e plin rezervorul.
Dupa vreo 150-200km iarasi eram pe rosu. M-am gandit sa schimb sonda litrometrica (la recomandarea unui mecanic) si cand am deschis rezervorul mai aveam cam o palma de motorina in rezervor. Oricum dupa ce am schimbat sonda...indica tot asa.
Aveti idee ce ar putea fi?
(plus am problema tipica la astra h daca aprind farurile nu mai functioneaza bc-ul de pe volan decat daca dau luminozitatea mult mai mica la bc)
- DB77AAA
- *******
- 6,672 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,672
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
resofty
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2009
- Mesaj Privat
resofty
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2009
- Mesaj Privat