- mihnea_alex
- OP
- 239 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Bucuresti
mihnea_alex
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salutare!
Simptome: in special cu ac pornit masina se tureaza singura la ralanti (de exemplu cand astept la semafor, se tureaza pe la 1500) sau cand sunt in mers si o scot pe liber apropiindu-ma de semafor se tureaza in mers
De la ce poate fi?
Cod(uri) eroare:
----
Model: astra j
An fabricatie: 2012
Cod motor: A16XER
Simptome: in special cu ac pornit masina se tureaza singura la ralanti (de exemplu cand astept la semafor, se tureaza pe la 1500) sau cand sunt in mers si o scot pe liber apropiindu-ma de semafor se tureaza in mers
De la ce poate fi?
Cod(uri) eroare:
----
Model: astra j
An fabricatie: 2012
Cod motor: A16XER
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mike_eu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2017
- Mesaj Privat
Salut, si eu am o problema asemanatoare. Sa spunem ca merg cu ac pornit si sunt in viteza a 2-a, accelerez mai puternic sa zicem putin peste 3000 Rpm si cind dau sa schimb ramane turata, pina schimb in viteza a 3-a (se intampla rar ) . Cind am fost sa schimb turbina le-am zis baietilor iar la diagnoza nu a iesit nimic. I schimb am citit pe alte forumuri si am inteles ca poate fi senzorul de acceleratie sau cablul de acceleratie. Interesant este ca are chestia asta dar cind merg cu Ac pornit. Motorizare A14NET.
- mihnea_alex
- OP
- 239 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Bucuresti
mihnea_alex
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Exact la fel și la mine...doar cu ac pornit face. Eu nu am pus.o pe tester momentan, dar o sa ma duc cand ajung acasa din concediu.
Sau m-am mai jucat si am observat ca si daca o accelerez eu pe loc sa zicem pana la 2000-2500, cand revine turometrul spre relanti (800), pe la 1200 se tureaza iar pana pe la 2000 si apoi se duce la 800. Chestia asta nu se intampla mereu.
Ma gandram ca poate fi clapeta de acceleratie sau egr?
Sau m-am mai jucat si am observat ca si daca o accelerez eu pe loc sa zicem pana la 2000-2500, cand revine turometrul spre relanti (800), pe la 1200 se tureaza iar pana pe la 2000 si apoi se duce la 800. Chestia asta nu se intampla mereu.
Ma gandram ca poate fi clapeta de acceleratie sau egr?