Mielu24
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
Buna.Va scriu in legature cu un Opel Astra H 2006-1,3.
Acum cateva zile incercand sa pornesc motorul nu am reusit.Cand invarteam de cheie se auzea doar un tacanit.Am masurat acumulatorul si indica 11.5 V.(mentionez ca acumulatorul este din luna Mai).
Am pornit Opelul cu cabluri si am mers la un electrician sa vedem problema.Dupa mai multe masuratori mi-a spus ca am un consumator care fura curent cu motorul oprit.
Rog sfaturi si o recomandare la un electrician bun din zona Deva.
Multumesc.
Acum cateva zile incercand sa pornesc motorul nu am reusit.Cand invarteam de cheie se auzea doar un tacanit.Am masurat acumulatorul si indica 11.5 V.(mentionez ca acumulatorul este din luna Mai).
Am pornit Opelul cu cabluri si am mers la un electrician sa vedem problema.Dupa mai multe masuratori mi-a spus ca am un consumator care fura curent cu motorul oprit.
Rog sfaturi si o recomandare la un electrician bun din zona Deva.
Multumesc.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=CR-9zv9Lsc4
La 1:30 este ceva ce poti face si acasa si eu zic ca merita.
La 1:30 este ceva ce poti face si acasa si eu zic ca merita.
Mielu24
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Este relativ simpla treaba adica:
1. Se ia un multimetru ( chiar si unul ordinar la 10 RON)
2.Se inseriaza pe borna de + a bateriei si se masoara curentul consumat. Ar trebui sa fie undeva la 0.05 A Curentul consumat se masoara dupa ce masina a fost inchisa din telecomanda respectiv dupa ce se asteapta 3 minunte pentru a intra toti consumatorii in stand-by , in caz contrar masuratoarea va fi eronata.
3. Daca se observa consum mare, primul lucru care trebuie sa-l faci este sa dezlegi alternatorul deoarece in 80 % din cazuri acesta da "la masa" pe undeva ( prin infasurari vreo punte sau chiar releu).
Nu stiu care sunt masuratorile "alea multe" pe care le-a facut electricianul tau dar diagnosticul de "fura curent" se da printr-o singura masuratoare (adica aia de mai sus ).
1. Se ia un multimetru ( chiar si unul ordinar la 10 RON)
2.Se inseriaza pe borna de + a bateriei si se masoara curentul consumat. Ar trebui sa fie undeva la 0.05 A Curentul consumat se masoara dupa ce masina a fost inchisa din telecomanda respectiv dupa ce se asteapta 3 minunte pentru a intra toti consumatorii in stand-by , in caz contrar masuratoarea va fi eronata.
3. Daca se observa consum mare, primul lucru care trebuie sa-l faci este sa dezlegi alternatorul deoarece in 80 % din cazuri acesta da "la masa" pe undeva ( prin infasurari vreo punte sau chiar releu).
Nu stiu care sunt masuratorile "alea multe" pe care le-a facut electricianul tau dar diagnosticul de "fura curent" se da printr-o singura masuratoare (adica aia de mai sus ).
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat