M-am trezit cu nea asta din imagine sub pedala de ambreiaj de nu mai puteam sa schimb vitezele.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Din ce mi s-a explicat la service nu exista posibilitatea de a-l cumpara numai pe el ci tot palierul cu tot tacamul iar ca sa pui tot ansamblul se demonteaza inclusiv bordul. Si este posibil sa nu fie el de vina ca atare ci niste plastice care sunt deja prinse in palier si care s-au rupt. Ma deranjeaza ca acum ca sa aduc ambreiajul in pozitie normala tre sa bag piciorul sub pedala. Se pare ca fara el nici tempomatul nu mai merge (?). Nu mergea nici inainte dar cred ca nu era activat sau ceva de genul si poate la un moment dat o sa vreau sa il folosesc.
A mai patit careva sa ii cada cuiul asta?
A doua belea este migrarea antigelului din vas. M-a atentionat martorul din bord.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Ce trebuie sa mai verific in afara de vas, furtune/conducte, radiator? Trebuie sa desfac ceva ca sa ajung sa verific tot circuitul? Ma poate ajuta cineva cu un nume de softuletz care sa imi arate circuitul complet?
Cu multumiri.