- sevenx
- OP
- 137 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
sevenx
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
De ceva timp (si aici vorbesc de cca 1 an), in sarcina suiera un pic...cred ca turbina.
De mancat ulei nu am ce spune: intre revizii nu am completat niciodata.
In urma cu cca un an un meserias de cartier mi-a zis ca turbina ar fi pe duca ca are axul nu stiu cum.
Acum m-am dus la la unii care , teoretic , reconditioneaza turbine. Baitul a desfacut furtunul de la intercooler , m-a pus sa-i dau un 2 sprituri la 3-4000 si apoi mi-a aratat un deget uns cu ulei: uite baga ulei in admisie.
Voi ce parare aveti.?
Masina are 185000km reali, fiind de noua din Romania.
Merci
De ceva timp (si aici vorbesc de cca 1 an), in sarcina suiera un pic...cred ca turbina.
De mancat ulei nu am ce spune: intre revizii nu am completat niciodata.
In urma cu cca un an un meserias de cartier mi-a zis ca turbina ar fi pe duca ca are axul nu stiu cum.
Acum m-am dus la la unii care , teoretic , reconditioneaza turbine. Baitul a desfacut furtunul de la intercooler , m-a pus sa-i dau un 2 sprituri la 3-4000 si apoi mi-a aratat un deget uns cu ulei: uite baga ulei in admisie.
Voi ce parare aveti.?
Masina are 185000km reali, fiind de noua din Romania.
Merci
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Axul turbosuflantei isi face ungerea respectiv racirea cu ulei . Tot acelasi ax se invarte pe lagare , este normal ca acolo sa fie prezent ulei. Chiar si la un motor nou o sa gasesti ulei acolo.
Ideea este ca axul turbosuflantei sa nu aiba joc mai mare 1.5 mm radial.
P.S. Daca te-ai dus la unii care ofera strict servicii de reconditionat turbosuflante te astepti cumva sa-ti altceva decat "inlocuieste domnle` turbo " .
P.S 2 Las-o sa suiere , ideea este ca suieratul sa nu fie metalic , asemanator cu un polizor.
Ideea este ca axul turbosuflantei sa nu aiba joc mai mare 1.5 mm radial.
P.S. Daca te-ai dus la unii care ofera strict servicii de reconditionat turbosuflante te astepti cumva sa-ti altceva decat "inlocuieste domnle` turbo " .
P.S 2 Las-o sa suiere , ideea este ca suieratul sa nu fie metalic , asemanator cu un polizor.
- sevenx
- OP
- 137 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
sevenx
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
daca masina merge bine si nu consuma ulei las-o asa ca nu e problema... altfel poti sa dai din lac in put. Iti recomand eventual un tratament facut cu Metabond Gold in 3 etape la 3 schimburi de ulei (la primul un flacon intreg la celelalte 2 jumatate la fiecare schimb) si vei vedea ca va fi totul OK.
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Lasa Metabond-ul . Cand o masina se strica respectiv consuma ulei sau apar zgomote de tacheti etc , o repari nu bagi fel de fel de "mirodenii" in ulei. Cat despre rolul "preventiv" prefer sa nu comentez dar ... de 150 RON cat costa un Metabond prefer sa-i mai fac un schimb de ulei deoarece efectele Metabondului sunt pur placebo adica bani aruncati.
P.S. Intra-adevar am vazut cu ochii mei efectele "benefice" ale aditivului de ulei , adica pur si simplu modifica vascozitatea uleiului iar in cazul altor aditivi mai necunoscuti s-a ajuns pana la axe cu came decalite din simplul motiv... lipsa ungere deoarece aditivul a infundat orificiile de ungere.
P.S. Intra-adevar am vazut cu ochii mei efectele "benefice" ale aditivului de ulei , adica pur si simplu modifica vascozitatea uleiului iar in cazul altor aditivi mai necunoscuti s-a ajuns pana la axe cu came decalite din simplul motiv... lipsa ungere deoarece aditivul a infundat orificiile de ungere.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat