- omega y22dth
- OP
- 586 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Zafira 2017 1.6DTJ
- Bucuresti
omega y22dth
- Mesaje scrise: 586
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
Dupã ce a debutat pe Zafira Tourer, noul motor diesel foarte silenþios asigurã acum o rulare eficientã ºi ecologicã pentru centrul portofoliului de modele Opel. Unitatea 1.6 CDTI cu putere de 100 kW/136 cp ºi cuplu maxim de 320 Nm este acum disponibilã pentru modelele de serie Astra hatchback, Astra notchback ºi Astra Sports Tourer. Aceasta asigurã o performanþã desãvârºitã ºi are un nivel de zgomot minim cu un consum de doar 3,9 litri de motorinã la 100 km conform procedurii de testare NEDC (New European Driving Cycle). Versiunea de 81 kW/110 cp a silenþiosului motor turbo diesel care va debuta la Salonul Auto de la Geneva, organizat în perioada 6 – 16 martie, este ºi mai ecologicã ºi economicã. În NEDC, motorul are nevoie de doar 3,7 litri de motorinã la 100 km ºi are un nivel al emisiilor de CO2 de 97 g/km, situându-se sub valoarea de referinþã de 100 de grame.
„Modelul nostru de volum Astra ºi noul motor diesel silenþios 1.6 CDTI se potrivesc perfect. Reprezintã combinaþia idealã pentru oricine doreºte sã îmbine performanþele mari cu rafinamentul superior ºi eficienþa la consum”, declarã Michael Ableson, Vicepreºedinte GME Engineering. „Noul motor turbo pe benzinã 1.6 ECOTEC cu injecþie directã ºi motoarele 1.6 CDTI se aflã la baza ofensivei noastre în materie de motoare. Acestea dovedesc cã autovehiculele Opel nu impresioneazã doar prin design, ci oferã ºi calitate de top prin tehnologii ultramoderne, asigurând o experienþã de conducere de primã clasã.”
Un motor diesel foarte silenþios: noul 1.6 CDTI cu un consum de 3,9 l/100 km ºi cuplu de 320 Nm
Desemnat cel mai fiabil autovehicul compact german de cãtre revista de specialitate auto motor und sport (ediþia 12/2013), modelul Opel Astra oferã acum infotainment la bord de ultimã generaþie prin sistemul IntelliLink. Tehnologia ultramodernã a motorului este la fel de avansatã. Punctul de atracþie al ofertei de motoare diesel pentru Astra hatchback, notchback ºi Sports Tourer este noul 1.6 CDTI de 100 kW/136 cp, acum disponibil. Diferitele niveluri ale performanþelor celei mai noi generaþii ale unitãþii turbo fabricate în întregime din aluminiu vor înlocui succesiv motoarele cu cilindree de 1,7 litri, inaugurând o nouã erã pentru portofoliul de motoare diesel al Opel.
Motorul Opel, extrem de eficient ºi silenþios, este prima unitate din portofoliul Astra care respectã deja prevederile viitorului standard de emisii Euro 6, ceea ce îl face cel mai ecologic motor diesel Opel construit vreodatã. Motorul se claseazã pe primul loc în clasa sa în ceea ce priveºte nivelul de zgomot ºi vibraþii, datoritã designului optimizat al componentelor, unui proces de combustie deosebit de eficient, cu injecþie multiplã, ºi mãsurilor suplimentare de izolare acusticã. Rezultatul este pe deplin convingãtor. Noul Opel 1.6 CDTI este cel mai silențios motor diesel din clasa sa, câștigându-și renumele. Alte elemente care contribuie la performanþele sale sporite ºi la caracterul ecologic sunt reprezentate de sistemul common rail de înaltã presiune ºi turbocompresorul VTG (geometrie variabilã a turbinei), care asigurã un rãspuns puternic, ºi constituie elementele tehnice de bazã ale motorului.
Motorul genereazã un cuplu maxim impresionant de 320 Nm, mai mare cu ºapte procente decât predecesorul sãu de 1,7 litri cu o putere de 130 cp. În acelaºi timp, eficienþa este îmbunãtãþitã ºi emisiile de CO2 au reduse. Aceastã variantã de putere are un consum exemplar, de 3,9 litri de motorinã per 100 km în regim NEDC ºi emisii de CO2 de doar 104 g/km, mai scãzute cu pânã la opt procente decât ale motorului de 1,7 litri. Prin urmare nu este deloc surprinzãtor faptul cã, în Germania, Astra 1.6 CDTI a fost încadrat în clasa de eficienþã energeticã A+. Aceasta este însoþitã de o performanþã de top ºi un cuplu considerabil la turaþii mici: unitatea turbo accelereazã modelul Astra de la zero la 100 km/h în 10,3 secunde (notchback: 10,1 secunde); de la 80 la 120 km/h în treapta a cincea în doar 9,2 secunde (notchback: 9,1 secunde, Sports Tourer: 9,9 secunde). Viteza maximã este de 200 km/h, iar modelul notchback atinge chiar 205 km/h.
Doar 97 g de CO2/km: o premierã pentru Astra 1.6 CDTI de 81 kW/110 cp la Geneva
Cu noul 1.6 CDTI, modelele Astra hatchback, notchback ºi Sports Tourer strâng toate cureaua în ceea ce priveºte consumul de carburant. Motorul asigurã ºi un cuplu exemplar la turaþii reduse ºi un cuplu maxim de 300 Nm (cu ºapte procente mai mare decât predecesorul de 1,7 litri cu aceeaºi putere), atingând consum de carburant în regim NEDC la 3,7 litri de motorinã per 100 km ºi emisiile de CO2 sub 100 de grame: cel mai bine vândut model din clasa compactã emite doar 97 g/km.
Datoritã tuturor acestor avantaje, versiunea de 110 cp a dieselului silenþios ºi ultra-modern care va fi disponibilã în curând este un motor economic dar deloc apatic. Generaþia cu caracter ecologic, rulare rafinatã ºi nivel redus de zgomot oferã o putere de excepþie. Fiind echipate cu motoare turbo diesel de generaþie nouã, versiunile Astra hatchback, notchback ºi Sports Tourer accelereazã de la zero la 100 km/h în 12 secunde, atingând o vitezã maximã de 186 km/h.
Într-o formã de excepþie: transmisia manualã cu ºase trepte de vitezã optimizatã sporeºte confortul ºi eficienþa
Noul motor 1.6 CDTI al modelului Astra este acompaniat de transmisia manualã cu ºase trepte de vitezã, optimizatã. Acest lucru garanteazã cea mai confortabilã schimbare a treptelor de vitezã, având în vedere cã Opel a investit peste 50 de milioane de euro pentru a optimiza transmisiile cu cinci ºi ºase trepte de vitezã. Multitudinea de îmbunãtãþiri ale componentelor transmisiei ºi mecanismelor de comutare, precum ºi ale integrãrii în autovehicul, au ca rezultat o sporire considerabilã a confortului. Datoritã cutiilor de vitezã cu nivel redus de frecare, schimbarea treptelor de vitezã necesitã un efort minim, modelul Astra 1.6 CDTI fiind mai rapid, mai precis ºi, foarte important, având o rulare perfect uniformã.
Sursa: http://media.gm.com/content...a_MDE_110_hp.html
„Modelul nostru de volum Astra ºi noul motor diesel silenþios 1.6 CDTI se potrivesc perfect. Reprezintã combinaþia idealã pentru oricine doreºte sã îmbine performanþele mari cu rafinamentul superior ºi eficienþa la consum”, declarã Michael Ableson, Vicepreºedinte GME Engineering. „Noul motor turbo pe benzinã 1.6 ECOTEC cu injecþie directã ºi motoarele 1.6 CDTI se aflã la baza ofensivei noastre în materie de motoare. Acestea dovedesc cã autovehiculele Opel nu impresioneazã doar prin design, ci oferã ºi calitate de top prin tehnologii ultramoderne, asigurând o experienþã de conducere de primã clasã.”
Un motor diesel foarte silenþios: noul 1.6 CDTI cu un consum de 3,9 l/100 km ºi cuplu de 320 Nm
Desemnat cel mai fiabil autovehicul compact german de cãtre revista de specialitate auto motor und sport (ediþia 12/2013), modelul Opel Astra oferã acum infotainment la bord de ultimã generaþie prin sistemul IntelliLink. Tehnologia ultramodernã a motorului este la fel de avansatã. Punctul de atracþie al ofertei de motoare diesel pentru Astra hatchback, notchback ºi Sports Tourer este noul 1.6 CDTI de 100 kW/136 cp, acum disponibil. Diferitele niveluri ale performanþelor celei mai noi generaþii ale unitãþii turbo fabricate în întregime din aluminiu vor înlocui succesiv motoarele cu cilindree de 1,7 litri, inaugurând o nouã erã pentru portofoliul de motoare diesel al Opel.
Motorul Opel, extrem de eficient ºi silenþios, este prima unitate din portofoliul Astra care respectã deja prevederile viitorului standard de emisii Euro 6, ceea ce îl face cel mai ecologic motor diesel Opel construit vreodatã. Motorul se claseazã pe primul loc în clasa sa în ceea ce priveºte nivelul de zgomot ºi vibraþii, datoritã designului optimizat al componentelor, unui proces de combustie deosebit de eficient, cu injecþie multiplã, ºi mãsurilor suplimentare de izolare acusticã. Rezultatul este pe deplin convingãtor. Noul Opel 1.6 CDTI este cel mai silențios motor diesel din clasa sa, câștigându-și renumele. Alte elemente care contribuie la performanþele sale sporite ºi la caracterul ecologic sunt reprezentate de sistemul common rail de înaltã presiune ºi turbocompresorul VTG (geometrie variabilã a turbinei), care asigurã un rãspuns puternic, ºi constituie elementele tehnice de bazã ale motorului.
Motorul genereazã un cuplu maxim impresionant de 320 Nm, mai mare cu ºapte procente decât predecesorul sãu de 1,7 litri cu o putere de 130 cp. În acelaºi timp, eficienþa este îmbunãtãþitã ºi emisiile de CO2 au reduse. Aceastã variantã de putere are un consum exemplar, de 3,9 litri de motorinã per 100 km în regim NEDC ºi emisii de CO2 de doar 104 g/km, mai scãzute cu pânã la opt procente decât ale motorului de 1,7 litri. Prin urmare nu este deloc surprinzãtor faptul cã, în Germania, Astra 1.6 CDTI a fost încadrat în clasa de eficienþã energeticã A+. Aceasta este însoþitã de o performanþã de top ºi un cuplu considerabil la turaþii mici: unitatea turbo accelereazã modelul Astra de la zero la 100 km/h în 10,3 secunde (notchback: 10,1 secunde); de la 80 la 120 km/h în treapta a cincea în doar 9,2 secunde (notchback: 9,1 secunde, Sports Tourer: 9,9 secunde). Viteza maximã este de 200 km/h, iar modelul notchback atinge chiar 205 km/h.
Doar 97 g de CO2/km: o premierã pentru Astra 1.6 CDTI de 81 kW/110 cp la Geneva
Cu noul 1.6 CDTI, modelele Astra hatchback, notchback ºi Sports Tourer strâng toate cureaua în ceea ce priveºte consumul de carburant. Motorul asigurã ºi un cuplu exemplar la turaþii reduse ºi un cuplu maxim de 300 Nm (cu ºapte procente mai mare decât predecesorul de 1,7 litri cu aceeaºi putere), atingând consum de carburant în regim NEDC la 3,7 litri de motorinã per 100 km ºi emisiile de CO2 sub 100 de grame: cel mai bine vândut model din clasa compactã emite doar 97 g/km.
Datoritã tuturor acestor avantaje, versiunea de 110 cp a dieselului silenþios ºi ultra-modern care va fi disponibilã în curând este un motor economic dar deloc apatic. Generaþia cu caracter ecologic, rulare rafinatã ºi nivel redus de zgomot oferã o putere de excepþie. Fiind echipate cu motoare turbo diesel de generaþie nouã, versiunile Astra hatchback, notchback ºi Sports Tourer accelereazã de la zero la 100 km/h în 12 secunde, atingând o vitezã maximã de 186 km/h.
Într-o formã de excepþie: transmisia manualã cu ºase trepte de vitezã optimizatã sporeºte confortul ºi eficienþa
Noul motor 1.6 CDTI al modelului Astra este acompaniat de transmisia manualã cu ºase trepte de vitezã, optimizatã. Acest lucru garanteazã cea mai confortabilã schimbare a treptelor de vitezã, având în vedere cã Opel a investit peste 50 de milioane de euro pentru a optimiza transmisiile cu cinci ºi ºase trepte de vitezã. Multitudinea de îmbunãtãþiri ale componentelor transmisiei ºi mecanismelor de comutare, precum ºi ale integrãrii în autovehicul, au ca rezultat o sporire considerabilã a confortului. Datoritã cutiilor de vitezã cu nivel redus de frecare, schimbarea treptelor de vitezã necesitã un efort minim, modelul Astra 1.6 CDTI fiind mai rapid, mai precis ºi, foarte important, având o rulare perfect uniformã.
Sursa: http://media.gm.com/content...a_MDE_110_hp.html