AlexC
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2004
- Mesaj Privat
B_Stefan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2004
- Mesaj Privat
Corsa C - 2004 (1200 cmc - 75 CP)
-------------------------------------------
- (la AT) asigurarea CASCO este de 600 EURO/an (nu cred ca poti gasi ceva serios la 450 EURO, din pacate);
- pina in prezent (la 9000 km) nu s-au evidentiat decit cheltuielile pentru carburant si lichidul pentru parbriz;
Succes !
-------------------------------------------
- (la AT) asigurarea CASCO este de 600 EURO/an (nu cred ca poti gasi ceva serios la 450 EURO, din pacate);
- pina in prezent (la 9000 km) nu s-au evidentiat decit cheltuielile pentru carburant si lichidul pentru parbriz;
Succes !
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
am masina din titlu, are acum 53000 km, si au fost schimbate:
la 46000 km debilmetru
la 51000 km toba finala (era oxidata si rupti 2 suporti) ca deh drumurile din romania sunt cum sunt si masina nu are garda la sol tocmai inalta
acu la 53000 km sta frumos in parcare ca mi s-a jegosit solenoidul de la electromotor si pe cancerul asta nu ma bag sa o fac plus ca trebuie sa o urc pe rampa...
In rest filtre, un bec pe stop, si cam atat. CASCO nu are ca casc eu ochii bine .
Tre sa mai schimb bucsele (nu sunt chiar terminate dar nu vreau sa ajung fier pe fier) si mai am o mica problema la siguranta usii din dreapta care nu sare ca lumea cand o deschid din telecomanda dar de inchis se inchide.
Cam atat, in rest impresii bune, e o masina echilibrata, cu interiorul mai spatios decat pare la prima vedere, motorul de 75 de cai e suficient, iar cu consumul sta binisor, pana in 5,5l/100km afara si 7.5/100km in oras.
Later edit:
timoneria trebuie schimbata; pun modelul cu imbinari metalice care nu mai pica asa usor
Ultima modificare făcută de LEXXX la Mar 11 Oct, 2005 9:27 am
la 46000 km debilmetru
la 51000 km toba finala (era oxidata si rupti 2 suporti) ca deh drumurile din romania sunt cum sunt si masina nu are garda la sol tocmai inalta
acu la 53000 km sta frumos in parcare ca mi s-a jegosit solenoidul de la electromotor si pe cancerul asta nu ma bag sa o fac plus ca trebuie sa o urc pe rampa...
In rest filtre, un bec pe stop, si cam atat. CASCO nu are ca casc eu ochii bine .
Tre sa mai schimb bucsele (nu sunt chiar terminate dar nu vreau sa ajung fier pe fier) si mai am o mica problema la siguranta usii din dreapta care nu sare ca lumea cand o deschid din telecomanda dar de inchis se inchide.
Cam atat, in rest impresii bune, e o masina echilibrata, cu interiorul mai spatios decat pare la prima vedere, motorul de 75 de cai e suficient, iar cu consumul sta binisor, pana in 5,5l/100km afara si 7.5/100km in oras.
Later edit:
timoneria trebuie schimbata; pun modelul cu imbinari metalice care nu mai pica asa usor
Ultima modificare făcută de LEXXX la Mar 11 Oct, 2005 9:27 am
kimmy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2005
- Mesaj Privat
Am Corsa din iunie 2003. Casco la Alianz in primul an a fost 600 de euro, in al doilea 450 de euro - nu am avut vreo dauna in primul an.
Masina are 45.000 de km si am schimbat:
1. timoniera de 2 ori
2. caseta de directie la 35.000 de km
3. o bucsa la 43.000 de km
4. o bieleta la 43.000 de km
5. un bec in bord la 20.000 de km
6. prinderea de la volan la 35.000 de km
Masina are 45.000 de km si am schimbat:
1. timoniera de 2 ori
2. caseta de directie la 35.000 de km
3. o bucsa la 43.000 de km
4. o bieleta la 43.000 de km
5. un bec in bord la 20.000 de km
6. prinderea de la volan la 35.000 de km
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
kimmy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2005
- Mesaj Privat
Este piesa ce face legatura dintre schimbatorul de viteze si cutie. Nu mai intra decat in vitezele a 2-a si a 4-a prima data, apoi nu mai intra in vitezele 1, 3, 5 si nici in marche-arriere. Cauza: lipsa scutului si minunatele noastre drumuri. Schimbata in garantie, montat scut, fara probleme de atunci. Sper sa tina.
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
As vrea sa stiu si eu daca poate sa imi spuna cineva cam care ar fi costurile pt urmatoarele lucruri pe care vreau sa le fac la un Corsa C motor 1.2 55 CP 3 usi:
Schimbare CUREAUA distributie
Schimb ULEI+Filtru
La mine nu merge semnalul de dreapta prea bine.. deci si asta
Destuparea cailor de evacuare a apei pt stergatorul din spate (cred)
Echilibrat Roti
Inspectia Tehnica la Opel (estimativ)
Cumpararea unei Baterii noi
Geamul din dreapta scoate niste zgomote ciudate la urcarea si coborarea electrica (ca si cum ar scapa... dar nu scapa)
Oglinda de pe stanga, geamul ei pare ruginit (stiu ca nu e vb de rugina, dar parca s-a exfoliat)
Daca ar putea cineva sa ma ajute si sa imi aproximeze si mie cam cat ar putea costa toate astea la un loc v-as fi tare recunoscator...
Mersi mult
Schimbare CUREAUA distributie
Schimb ULEI+Filtru
La mine nu merge semnalul de dreapta prea bine.. deci si asta
Destuparea cailor de evacuare a apei pt stergatorul din spate (cred)
Echilibrat Roti
Inspectia Tehnica la Opel (estimativ)
Cumpararea unei Baterii noi
Geamul din dreapta scoate niste zgomote ciudate la urcarea si coborarea electrica (ca si cum ar scapa... dar nu scapa)
Oglinda de pe stanga, geamul ei pare ruginit (stiu ca nu e vb de rugina, dar parca s-a exfoliat)
Daca ar putea cineva sa ma ajute si sa imi aproximeze si mie cam cat ar putea costa toate astea la un loc v-as fi tare recunoscator...
Mersi mult
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
1. Motorul are 55kw adica 75 de cai, e Z12XE, 16 supape ecotec Euro 4
2. Nu te costa nimic schimbarea curelii de distributie, pentru ca nu are, e pe lant iar acesta se schimba teoretic la 160000 km, practic nu cred ca ai sa-l schimbi vreodata
3. E un contact imperfect trebuie desfacut bordul si reparat
4. Aici mi-e frica sa nu fie rupt furtunul pe traseu, si eventual scos din pompa aflata sub capota motorului in spatele bordului, trebuie vazut si luat decizia in functie de asta
5. Aici costa in functie de vulcanizarea la care mergi, cam 10-15 lei pe roata
6. Inspectia tehnica nu as prea face-o la Opel ca sunt scumpi si nu prea buni. (Cand am luat masina am dus-o la GTT sa o verifice si nu au vazut mai multe defecte evidente plus ca fusese implicata si intr-un accident)
7. 140 Ron o Varta de 55Ah, sau daca vrei ceva un pic mai bun, 190 Ron o Varta BLUE de 55Ah, mai mare nu prea incape. Sa fii atent sa fie fabricata de curand iar de gasit gasesti in Vitan
8. Zgomotul e posibil sa fie de la frig, plasticele scartaie din cauza temperaturilor
9. E posibil sa nu fie oglinda originala, si din cauza asta sa se fi degradat, daca e cu reglaj manual gasesti oglinda completa la 150Ron, daca e electrica e vreo 350 Ron
10. Nu am tinut sirul asa ca incearca sa faci totalul , dar nu e foarte mult.
2. Nu te costa nimic schimbarea curelii de distributie, pentru ca nu are, e pe lant iar acesta se schimba teoretic la 160000 km, practic nu cred ca ai sa-l schimbi vreodata
3. E un contact imperfect trebuie desfacut bordul si reparat
4. Aici mi-e frica sa nu fie rupt furtunul pe traseu, si eventual scos din pompa aflata sub capota motorului in spatele bordului, trebuie vazut si luat decizia in functie de asta
5. Aici costa in functie de vulcanizarea la care mergi, cam 10-15 lei pe roata
6. Inspectia tehnica nu as prea face-o la Opel ca sunt scumpi si nu prea buni. (Cand am luat masina am dus-o la GTT sa o verifice si nu au vazut mai multe defecte evidente plus ca fusese implicata si intr-un accident)
7. 140 Ron o Varta de 55Ah, sau daca vrei ceva un pic mai bun, 190 Ron o Varta BLUE de 55Ah, mai mare nu prea incape. Sa fii atent sa fie fabricata de curand iar de gasit gasesti in Vitan
8. Zgomotul e posibil sa fie de la frig, plasticele scartaie din cauza temperaturilor
9. E posibil sa nu fie oglinda originala, si din cauza asta sa se fi degradat, daca e cu reglaj manual gasesti oglinda completa la 150Ron, daca e electrica e vreo 350 Ron
10. Nu am tinut sirul asa ca incearca sa faci totalul , dar nu e foarte mult.
- marius_2999
- **
- 246 mesaje
- din 09 Jan 2006
- Corsa 2005
- Bucuresti
marius_2999
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2006
- Mesaj Privat
ptr Acidman:
Eu am luat Corsa in noiembrie 2005 de la GTT. au fost destul de ok. au adus masina destul de repede, mi-au bagat si un discount (vopsea metalizata) inafara de oferta de pachet gratuit de atunci.
Poti incerca si la Radacini. Ar fi noi pe piata Opel, si am auzit ca au preturi ceva mai mici.
Bafta
Eu am luat Corsa in noiembrie 2005 de la GTT. au fost destul de ok. au adus masina destul de repede, mi-au bagat si un discount (vopsea metalizata) inafara de oferta de pachet gratuit de atunci.
Poti incerca si la Radacini. Ar fi noi pe piata Opel, si am auzit ca au preturi ceva mai mici.
Bafta
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
Si uleiul cum imi pot da seama ca tre sa il schimb??? nu de alta dar nu am nici un fel de indicator pe ecran si nici nu stiu cand persoana ce-o avut masina l-a schimbat...
Iar apropo de costul total al acelor investigatii speram sa nu ma duca la mai mult de 10 milioane, Lexx, mi-a dat sperante, la economii...
Iar apropo de costul total al acelor investigatii speram sa nu ma duca la mai mult de 10 milioane, Lexx, mi-a dat sperante, la economii...
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
Xenomorph
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
[quote="dr_dumi"]Si uleiul cum imi pot da seama ca tre sa il schimb??? nu de alta dar nu am nici un fel de indicator pe ecran si nici nu stiu cand persoana ce-o avut masina l-a schimbat...quote]
O regula a masinilor SH ar fi (din experienta mea) sa schimbi toate consumabilele cat mai curand dupa achizitionare si sa notezi ce ai facut si la cati km. Asa esti sigur, macar, ca stii ce si cum ai facut tu si din ce NU ar putea deriva ulterioare probleme.
Cat despre jante, asta caut si eu, ceea ce m-a condus la investigatii aprofundate pe net. Ce am aflat este ca trebuie sa fi foarte atent cu offset-ul (ET-ul) jantelor care, la Corsa este ceva mai ciudat. Din cate am descoperit eu, offset-ul ideal pt un Corsa C (ma rog, aici depinde si de diametrul noilor roti) variaza intre 49 si 42. Eu, pana in prezent, nu am gasit offset-uri satisfacatoare decat la modelele din gama Irmscher si Opel (foarte prohibitive ca pret) si Ronal. Bafta!
O regula a masinilor SH ar fi (din experienta mea) sa schimbi toate consumabilele cat mai curand dupa achizitionare si sa notezi ce ai facut si la cati km. Asa esti sigur, macar, ca stii ce si cum ai facut tu si din ce NU ar putea deriva ulterioare probleme.
Cat despre jante, asta caut si eu, ceea ce m-a condus la investigatii aprofundate pe net. Ce am aflat este ca trebuie sa fi foarte atent cu offset-ul (ET-ul) jantelor care, la Corsa este ceva mai ciudat. Din cate am descoperit eu, offset-ul ideal pt un Corsa C (ma rog, aici depinde si de diametrul noilor roti) variaza intre 49 si 42. Eu, pana in prezent, nu am gasit offset-uri satisfacatoare decat la modelele din gama Irmscher si Opel (foarte prohibitive ca pret) si Ronal. Bafta!
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat