Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • sevenx

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,

De ceva timp (si aici vorbesc de cca 1 an), in sarcina suiera un pic...cred ca turbina.
De mancat ulei nu am ce spune: intre revizii nu am completat niciodata.
In urma cu cca un an un meserias de cartier mi-a zis ca turbina ar fi pe duca ca are axul nu stiu cum.
Acum m-am dus la la unii care , teoretic , reconditioneaza turbine. Baitul a desfacut furtunul de la intercooler , m-a pus sa-i dau un 2 sprituri la 3-4000 si apoi mi-a aratat un deget uns cu ulei: uite baga ulei in admisie.
Voi ce parare aveti.?

Masina are 185000km reali, fiind de noua din Romania.
Merci
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu cred ca este masina fara ulei pe acel furtun. Sa nu fie foarte mult sau pe partea cu filtrul de aer. Dar cum zici ca nu completezi ulei, povestea mecanicului e vrajeala. Daca masina trage nu face decat un mic fluierat, eu nu as umbla.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Axul turbosuflantei isi face ungerea respectiv racirea cu ulei . Tot acelasi ax se invarte pe lagare , este normal ca acolo sa fie prezent ulei. Chiar si la un motor nou o sa gasesti ulei acolo.
Ideea este ca axul turbosuflantei sa nu aiba joc mai mare 1.5 mm radial.
P.S. Daca te-ai dus la unii care ofera strict servicii de reconditionat turbosuflante te astepti cumva sa-ti altceva decat "inlocuieste domnle` turbo " .
P.S 2 Las-o sa suiere , ideea este ca suieratul sa nu fie metalic , asemanator cu un polizor.
  • sevenx

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Suieratul nu e metalic.
M-ma dus la service de turbine ca deh..s-or pricepe mai bine dacat altii Razz, insa sunt constient ca tendinta lor este a indica reconditionarea.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca masina merge bine si nu consuma ulei las-o asa ca nu e problema... altfel poti sa dai din lac in put. Iti recomand eventual un tratament facut cu Metabond Gold in 3 etape la 3 schimburi de ulei (la primul un flacon intreg la celelalte 2 jumatate la fiecare schimb) si vei vedea ca va fi totul OK.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Lasa Metabond-ul . Cand o masina se strica respectiv consuma ulei sau apar zgomote de tacheti etc , o repari nu bagi fel de fel de "mirodenii" in ulei. Cat despre rolul "preventiv" prefer sa nu comentez dar ... de 150 RON cat costa un Metabond prefer sa-i mai fac un schimb de ulei deoarece efectele Metabondului sunt pur placebo adica bani aruncati.
P.S. Intra-adevar am vazut cu ochii mei efectele "benefice" ale aditivului de ulei , adica pur si simplu modifica vascozitatea uleiului iar in cazul altor aditivi mai necunoscuti s-a ajuns pana la axe cu came decalite din simplul motiv... lipsa ungere deoarece aditivul a infundat orificiile de ungere.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
@Op3l +1!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR