- pancu
- OP
- 272 mesaje
- din 12 Jul 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Dambovita
pancu
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salutare...am o mare problema la o vectra c, z18xe, 2003, in sensul ca porneste foarte urat, ca si cum ar fi in 3 bujii, iar in mers, peste 3000 ture, se opreste motorul...
Am avut un mic accident cu ea, am avariat bara fata, si cele 2 radiatoare...am reparat-o, iar apoi a aparut aceasta problema cu pornirea si cu faptul ca peste 3000 ture, se opreste motorul....
Am pus-o pe tester si imi da eroare, ceva de senzorul''cramshaft'', deci cel care citeste turatia.
Am pus alt senzor, de la alta masina identica cu a mea, nici o schimbare.
Am verificat continuitatea firelor de la senzor, pana in mufa ECU, sunt ok.
Am apelat la un meserias, acesta a spus ca este ECU defect.
Am schimbat ECU, cu altul, l-am programat pe masina, aceaiasi problema, adica apare aceiasi eroare, cu senzorul de turatie. Chiar daca ECU schimbat, ar fi defect, nu cred ca ar avea fix aceiasi problema ca ECU vechi, deci ECU cred ca este in regula.
Am avut alta bobina de inductie, am schimbat-o, aceiasi problema.
Am schimbat corpul clapeta, aceiasi problema.
Va rog daca se poate, sa-mi dati un sfat, ce sa mai verific...va multumesc
Am avut un mic accident cu ea, am avariat bara fata, si cele 2 radiatoare...am reparat-o, iar apoi a aparut aceasta problema cu pornirea si cu faptul ca peste 3000 ture, se opreste motorul....
Am pus-o pe tester si imi da eroare, ceva de senzorul''cramshaft'', deci cel care citeste turatia.
Am pus alt senzor, de la alta masina identica cu a mea, nici o schimbare.
Am verificat continuitatea firelor de la senzor, pana in mufa ECU, sunt ok.
Am apelat la un meserias, acesta a spus ca este ECU defect.
Am schimbat ECU, cu altul, l-am programat pe masina, aceaiasi problema, adica apare aceiasi eroare, cu senzorul de turatie. Chiar daca ECU schimbat, ar fi defect, nu cred ca ar avea fix aceiasi problema ca ECU vechi, deci ECU cred ca este in regula.
Am avut alta bobina de inductie, am schimbat-o, aceiasi problema.
Am schimbat corpul clapeta, aceiasi problema.
Va rog daca se poate, sa-mi dati un sfat, ce sa mai verific...va multumesc
- pancu
- OP
- 272 mesaje
- din 12 Jul 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Dambovita
pancu
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- pancu
- OP
- 272 mesaje
- din 12 Jul 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Dambovita
pancu
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
Greseala mea este ca nu am gasit un mecanic adevarat si numai daca auzea motorul isi dadea seama ca este ceva in neregula...am avut si eu o presimtire ca ar fi saruta de la punct si iata ca asa a fost.M-a derutat faptul ca o data pornea bine si de 3 ori prost...am crezut ca daca este sarita de la punct nu mai pornea deloc, dar iata ca nu a fost asa...
Asta e...sa fiti foarte atenti si voi pe viitor cu astfel de meseriasi electricieni, cu testerele lor cu tot...
Distributua avea 3ani si km vreo 23.000 in acesti 3 ani, insa cred ca a fost socul puternic si probabil initial s-a deplasat pana aia de la arborele cotit, de dadea eroare de "crankshaft"...deci eroarea citita era adevarata, nicidecum senzor defect sau Ecu defect...apoi daca am mai mers ca fraierul cu masina am strambat si supapele...
O sa va tin la curent cu costul, manopera, etc, care probabil intereseaza pe cineva pe aici...si sa aveti mare grija cu chestii de genul asta...
Asta e...sa fiti foarte atenti si voi pe viitor cu astfel de meseriasi electricieni, cu testerele lor cu tot...
Distributua avea 3ani si km vreo 23.000 in acesti 3 ani, insa cred ca a fost socul puternic si probabil initial s-a deplasat pana aia de la arborele cotit, de dadea eroare de "crankshaft"...deci eroarea citita era adevarata, nicidecum senzor defect sau Ecu defect...apoi daca am mai mers ca fraierul cu masina am strambat si supapele...
O sa va tin la curent cu costul, manopera, etc, care probabil intereseaza pe cineva pe aici...si sa aveti mare grija cu chestii de genul asta...