- madalin20031
- OP
- 5 mesaje
- din 27 Aug 2014
- Astra 1998 X16XEL
- Brasov
madalin20031
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2014
- Mesaj Privat
salut sunt posesor de opel astra g cod motor x16xel si de cateva saptamani nu ii da nimeni de cap,poate a mai patit cineva aceste simtome si imi poate spune si mie ce sa ii fac
adica>porneste la sfert,se aude ca si cand ar mg in 3 pistoane cand si cand,oscileaza de la 600 la 700rpm,cand o accelerez da sa moara si apoi creste foarte greu pana la 1500rpm dar mg in 3 pistoane iar dupa putin timp imi urca temp la lichidu de racire la 100 si umpic de grade si mi se aprinde in bord mortoru de la vasu de expansiune dar lichidu este la nivel..
I-am schimbat EGR-UL,bobina,bujiile,verificat evacuarea inclusiv catalizator,curatat clapeta de acceleratie,schimbat filtru de benzina,verificat instalatie motor si nu ii dau de cap...
am pus-o pe mai multe testere si la unu dintr-e ele mi-a dat voltaj mic pe pistonu 1 si 2 din cauza asta am schimbat bobina
pls daca stie cineva aceasta problema va rog sa imi spune-ti si mie.
cu stima Madalin Multumesc Anticipat!
adica>porneste la sfert,se aude ca si cand ar mg in 3 pistoane cand si cand,oscileaza de la 600 la 700rpm,cand o accelerez da sa moara si apoi creste foarte greu pana la 1500rpm dar mg in 3 pistoane iar dupa putin timp imi urca temp la lichidu de racire la 100 si umpic de grade si mi se aprinde in bord mortoru de la vasu de expansiune dar lichidu este la nivel..
I-am schimbat EGR-UL,bobina,bujiile,verificat evacuarea inclusiv catalizator,curatat clapeta de acceleratie,schimbat filtru de benzina,verificat instalatie motor si nu ii dau de cap...
am pus-o pe mai multe testere si la unu dintr-e ele mi-a dat voltaj mic pe pistonu 1 si 2 din cauza asta am schimbat bobina
pls daca stie cineva aceasta problema va rog sa imi spune-ti si mie.
cu stima Madalin Multumesc Anticipat!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
Valy_pgv
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1998 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
uitate in vasul de expansiune sa nu fie ulei in antigel si pe joja sa nu fie spuma cenusie. Daca raspunsul la una din cele doua enumerate este da ai garnitura de chiuloasa arsa.La un benzinar aspirat care are scanteie si nu se accelereaza inseamna ca i lipseste carburantul,dupa ce o pornesti sa i scoti furtunula ala gros care vine dinspre filtru de aer in admisie si sa pui cu o seringa benzina direct in admisie, daca se accelereaza cu benzina aia problema este pe alimentare. si un test de compresie este bine sa i faci . ca sa stii in ce stare se prezinta motorul. Si inca ceva, pornesti motorul rece cu busonul de la vasul de expansiune desfacut si il lasi sa mearga 5 minute, daca iti arunca apa afara 100% garnitura de chiuloasa este arsa. Bafta
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
madalin20031 a scris:salut sunt posesor de opel astra g cod motor x16xel si de cateva saptamani nu ii da nimeni de cap.
am pus-o pe mai multe testere
Nu cred ca vei gasi solutia pe forum...! Cauta un specialist ce este in masura sa-ti rezolve problema.Scuza-mi lipsa de optimism,dar incerc sa fiu realist...
am pus-o pe mai multe testere
- madalin20031
- OP
- 5 mesaje
- din 27 Aug 2014
- Astra 1998 X16XEL
- Brasov
madalin20031
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2014
- Mesaj Privat
va multumesc pt sfaturi...vreau sa va zic ca am verificat si vasu si joja si sunt OK am verificat si presiunea la benzina este OK si aia o sa verific distributia si o sa dau si galeria de evacuare jos pt a vedea cu o oglinda daca am arse supapele de evacuare...va multumesc si orice sfat concret este bn venit
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
Mai lasati colegul in pace daca nu-l puteti ajuta sa iasa din groapa nu va puneti sa o astupati.Spuneti o caruta de bazaconii si mai mult incurcati omul decat sa-l ajutati.
Madalin te-ai exprimat insuficient pt ca cineva sa inteleaga ce are masina ta.(cum o accelerezi cand da in nas,cum se comporta in trafic in cat timp se incalzeste apa?)Ca sunt sanse mari sa ai acelasi defect ca vectra b x16xel
Madalin te-ai exprimat insuficient pt ca cineva sa inteleaga ce are masina ta.(cum o accelerezi cand da in nas,cum se comporta in trafic in cat timp se incalzeste apa?)Ca sunt sanse mari sa ai acelasi defect ca vectra b x16xel
- madalin20031
- OP
- 5 mesaje
- din 27 Aug 2014
- Astra 1998 X16XEL
- Brasov
madalin20031
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2014
- Mesaj Privat
salut COGI,ms de sprijin,treaba sta in felu urmator...porneste la sfert de cheie,sta undeva la 700rpm si se accelereaza foarte greu,eu i-am schimbat EGR-UL,bujiile,bobina deoarece mi-a dat voltaj mic pe pistonu 1 si 2,i-am dat evacuarea jos"ma gandeam ca e infundat catalizatoru"am pornit-o fara evacuare dar imi scoate niste gaze foarte fierbinti si se inroseste si evacuarea cam dupa aprox 5 min de accelerat,miroase a benzina ca si cand nu si-ar face arderea cum trebuie desi asta e un motiv bn intemeiat,m-am uitat la distributie dar ceea ce nu stiu eu este ca {CUM AR TREBUI SA FIE SEMNELE DE PE PINIOANE ORIZONTAL SAU VERTICAL?}daca este orizontal este ok ca am verificat-o si nu este sarita de la punct.am verificat si pompa cum spuneau si colegii poate nu baga presiune cat trebuie dar este ok.in vas nu am ulei si pe joja nu este spuma,ceea ce m-a mirat este ca...azi cand m-am uitat pe joja nu mai aveam gram de ulei in baie mai mult ca sigur l-a aruncat pe evacuare.motoru a fost pornit si fara evacuare ce-i drept mg umpic mai bn dar nu se tureaza mai mult de 4000rpm,iar in trafic nu pot mg cu ea deoarece nu pot sa o turez pt a schimba treapta de viteza.
COGI daca ESTE ACELASI MOTIV CA LA VECTRA b X16XEL si stii care-i cauza problemei te rog sa ma ajuti ca nu stiu de ce sa ma mai aPUC SI DE UNDE SA INCEP inafara faptului sa o iau de la 0 si sa ma apuc de distributie,injectoare,senzoru de la clapeta etc...
ms mult de ajutor!
COGI daca ESTE ACELASI MOTIV CA LA VECTRA b X16XEL si stii care-i cauza problemei te rog sa ma ajuti ca nu stiu de ce sa ma mai aPUC SI DE UNDE SA INCEP inafara faptului sa o iau de la 0 si sa ma apuc de distributie,injectoare,senzoru de la clapeta etc...
ms mult de ajutor!
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat