Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Viorro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Mokka X 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Masina este cea din semnatura, 89.000 km. La prima pornire de dimineata se aude zgomotul din video, nu cred ca e bendixul deoarece apare la cateva secunde de la pornire iar dupa un minut de mers zgomotul dispare, ramanand un mic rontait (ca si cum ceva ar agata) care se estompeaza dupa ce se inalzeste motorul. Cineva a sugerat ca s-ar dezamorsa pompa de ulei, pentru ca zgomotul nu apare la urmatoarele porniri ci doar dupa minim 6-7 ore. In rest e OK, trage bine, etc.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Videoclipul nu e public...este privat. Schimba permisiunile.
  • Viorro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Mokka X 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca se vede acum.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
In prima faza da jos cureaua de accesorii pentru a izola defectul. Daca nu se mai aude , cel mai probabil este frey-ul rolei de la alternator ala mai scoate zgomote din astea. Daca asculti bine , ai o sa observi faptul ca imediat cum "scartaitul" se opreste motorul se tureaza un pic , de aici rezulta o rola care a ramas fara vaselina... sau de ce nu ... electromotorul.
  • Viorro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Mokka X 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Dupa amiaza o sa merg la service, va tin la curent cu ce se intampla.
  • Viorro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Mokka X 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am fost programat pentru joi dimineata la service. I-am aratat filmuletul unui mecanic si a zis problema e la o rola de la accesorii, dupa demontarea curelei o sa poata pune dianosticul corect.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
poate sa fie de la electromotor bendixul ramane cuplat
  • Viorro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Mokka X 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Nu cred ca este bendixul pt. ca zomotul apare dupa 5-6 sec. de la pornire.
Diseara duc masina la service, sa fie motorul rece maine dimineata, maine o sa stiu precis ce are. A inceput sa ma calce pe nervi negresa, daca mai vrea dusa la service in urmatoarele trei luni ii fac vant. Mai am un Accord CL7-2 din 2007 care la 200.000 km merge de rupe si nu vede service decat pentru revizii anuale.
  • Viorro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Mokka X 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Dianostic: fulie alternator.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Este ceva obisnuit la 1.3 CDTI ...impreuna cu multe altele.
  • Viorro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Mokka X 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
La 90 000 km? Si care-ar mai fi " multe altele", sa stiu la ce sa ma astept, cel putin. Cureaua de accesorii e schimbata la 84.000 impreuna cu pompa de apa si tot kit-ul de distributie.


Verdict final: schimbat rola intinzatoare (datorita slabirii ei cureaua de transmisie mergea "in suturi" si a stricat si fulia de la alternator - explicatia apartine mecanicului) si fulie alternator, cost total 520 ron.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Fulia de alternator a stricat intinzatorul si nu invers. O ai de noua de esti asa sigur de cei 90 000 km ? Te intreb deoarece ai mentionat ca ai schimbat distributia... stim ca distributia la 1.3 este slabuta ( unul din punctele slabe) dar parca nici chiar asa sa o schimbi la 90 000 ...
  • Viorro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Mokka X 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Poti detalia influenta fuliei de alternator asupra intinzatorului? Lantul l-am schimbat datorita zgarceniei primului proprietar care schimba uleiul (GM Dexos 3 5W30) la 2 ani, fiind masina de week-end. Placutele de frana pe spate sunt originale si mai au o treime din carne. Lantul mai mergea, insa nu sunt genul care lasa lucrurile de azi pe maine. Momentan folosesc ulei RLI 5W40 Heavy Duty din care a consumat in 5000 km maxim 3mm pe joja, in conditii de mers ultimii 2000 km cu masina full incarcata si viteze de 150-160 pe autostrada.
  • Viorro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Mokka X 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am luat dimineata masina, zgomotul a disparut iar motorul toarce iar fericit. Fulia de la alternator era aproape blocata (se invartea greu cu mana), rola intinzatoare mai mergea dar am preferat s-o schimb, avand perioade cand se bloca arcul, oricum pe aceasta din urma am luat-o, sa fie acolo. Piesele noi au fost INA, manopera 100 lei, total 524 lei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR