liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Dupã 1 zi de la schimbarea totalã a eșapamentului, cel vechi avea spart racordul flexibil, s-a aprins becul galben al motorului. Eroarea apãrutã este P0136 (2) O2 sensor voltage too low pentru sonda 2, dupã catalizator. Tensiunea în mV se duce ușor cãtre 0, dupã pornirea motorului și rãmâne acolo.
Sonda lambda a fost datã cu vaselinã albã 1500 grade, pe filet, înainte de montaj. Mufa a fost datã cu spray electronic cleaner. Sonda a trebuit încãlzitã la flacãrã pentru a o putea scoate de pe țeava veche. La catalizator s-a pus garniturã nouã. Motorul merge bine.
Tensiune 0 înseamnã cã oxigenul citit în eșapament e egal cu cel atmosferic. Sau pe acolo. Amestec sãrac dupã catalizator.
Care ar putea fi cauzele, dupã pãrerea mea:
- eșapamentul sã aibã o pierdere de gaze
- amestec sãrac în motor (cauze pot fi multiple)
- sondã defectã (mai puțin probabil, totuși reacționeazã la oxigen.
Alte idei?
Sonda lambda a fost datã cu vaselinã albã 1500 grade, pe filet, înainte de montaj. Mufa a fost datã cu spray electronic cleaner. Sonda a trebuit încãlzitã la flacãrã pentru a o putea scoate de pe țeava veche. La catalizator s-a pus garniturã nouã. Motorul merge bine.
Tensiune 0 înseamnã cã oxigenul citit în eșapament e egal cu cel atmosferic. Sau pe acolo. Amestec sãrac dupã catalizator.
Care ar putea fi cauzele, dupã pãrerea mea:
- eșapamentul sã aibã o pierdere de gaze
- amestec sãrac în motor (cauze pot fi multiple)
- sondã defectã (mai puțin probabil, totuși reacționeazã la oxigen.
Alte idei?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
freionluc
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2014
- Mesaj Privat
Am si eu aceeasi eroare. Mai mult de atat intre 1200rpm si 1500 masina tremura din toate incheieturile. In afata acestei marje merge rotund. Este foarte enervant tremuratul asta. Sa aiba legatura cu eroarea asta sau daca imi poate spune cineva din ce cauza tremura masina. Motor de 1.0 de 58cp masina din 2003.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat