Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • opelinsignia

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Sunt posesorul unui opel insignia din 2009,motor de 2000 diesel,110cp la 172000 km. l-am adus din Germania in luna februarie la 168000 km. Dupa inmatriculare i-am facut service complet(schimbat ulei si toate filtrele). Azi mi-a aparut,in timp ce eram in trafic, indicator pe computeru de bord cu 'service soon' si maisina a inceput sa nu mai traga ca si inainte. Pe drum drept simteam ca nu se tureaza si nu trage cum trebuie dar cand am avut de urcat o panta mergeam in treapta a 2-a cu pedala calcata maxim si masina nu trecea de 1900-2000rpm respectiv 27/28km/h. Ce problema ar putea fi?
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@opelinsignia
mergi la un service, sa vezi ce cod de eroare ai
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
posibil probleme cu filtrul de particule (DPF).
  • romeo romeo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 1970
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2012

  • Mesaj Privat
aceasi problema am avut si eu cu un ford transit cauzele pot fi mai multe :ori valvola eger nu mai deschide/inchide pt. ca sa blocat din cuza depunerilor/ori pe tubul dela interculer catre EGR ai un senzor care comada deschiderea/inchiderea EGR-LUI daca e murdar sau uns cu ulei nu mai citeste /daca esti atent dela EGR trebe sa porneasca un furtunas care ajunge intro mica electro valvoa care creaza un vacum necesar funczionariEGR-LUI SOLUTZI:desfa tubul dintre interculer si EGR si curata senzorul /desfa mufele de la EGR SENZOR ELECTROVALVOLA si dale cu spray pt elctrice pot fi oxidate si nu fac contact daca nici una din astea nuti rezolva problema vezi ca este un spray pt disolvarea depunerilor de catar tre sal pui in tubul dela interculer catre EGR cu motorul pornit SAU ai filtrul FAP plin si ala iti baga centralina in STANDBAY
  • romeo romeo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 1970
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2012

  • Mesaj Privat
daca vei fi atent ai sa observi ca vei avea un consum enorm de carburant in jur la 18-20/100km
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu zic sa nu comparam Ford transit cu Opel insignia
sunt masini diferite si cu motoare diferite
chiar daca principiul e acealsi diferentele de soft dar si de componente le pun la o oarecare distanta
plus de asta transit-ul are alta utilizare fata de Insignia.
  • madalin20031

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2014

  • Mesaj Privat
am pe cineva care are un opel insignia si la fel a patit si el si in spatele motorului cica ar fi gasit un furtun de aer care era spart si din cauza asta nu se mai accelera si nici nu tragea dupa ce l-a schimbat si-a revenit masina.sper sa fi fost de fo;os cu ceva
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cu un pic de atentie poti fi de folos.

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
romeo romeo a scris:aceasi problema am avut si eu cu un ford transit cauzele pot fi mai multe :ori valvola eger nu mai deschide/inchide pt. ca sa blocat din cuza depunerilor/ori pe tubul dela interculer catre EGR ai un senzor care comada deschiderea/inchiderea EGR-LUI daca e murdar sau uns cu ulei nu mai citeste /daca esti atent dela EGR trebe sa porneasca un furtunas care ajunge intro mica electro valvoa care creaza un vacum necesar funczionariEGR-LUI SOLUTZI:desfa tubul dintre interculer si EGR si curata senzorul /desfa mufele de la EGR SENZOR ELECTROVALVOLA si dale cu spray pt elctrice pot fi oxidate si nu fac contact daca nici una din astea nuti rezolva problema vezi ca este un spray pt disolvarea depunerilor de catar tre sal pui in tubul dela interculer catre EGR cu motorul pornit SAU ai filtrul FAP plin si ala iti baga centralina in STANDBAY
VALVOLA...mai voi cum plecati din tara nu mai stiti romineste???Dupa ce ca te dai ,,italian,, mai bagi si alte masini la inaintare...vezi de limba romina si apoi de Opel ca aici este club Opel in cazul in care nu stiai..scuze de OFF dar nu ma pot abtine cind vad ,,strainezii,, care nu mai stiu limba noastra pe care au invatat-o la scoala cel putin 4 ani cind trec de granitele tarii!!!!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pai mai @tase ``romeo`` si-a gasit o ``julieta`` demult si cred ca si-a luat si o Alfa Romeo. De cel putin 2 ani de cand e postul.....
Ehe daca ai sti cati sunt...
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Scuze eram dupa o zi petrecuta pe vapopr si eram obosit...dar tot nu-i suport!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR