Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • kazak86

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2014

  • Mesaj Privat
se ridica apa la 100 grade foarte repede si merg cu electroventilatorul pe direct k imi este frica sa nu fiarba astept pareri multumesc.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica termocupla si mufa ei, ventilatorul si sigurantele.
  • kazak86

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2014

  • Mesaj Privat
azi am sa verific dar eu nu inteleg dece cu termocupla pornita pe direct sta apa la 100 de grade...
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
radiator infundat,canale din chiulasa infundate,posibil sa folosit vreodata solutie de astupat porii de la radiator si acum suporti consecintele,pompa de apa cu paleti rupti,lichid de racire insuficient in motor
sau chiulasa fisurata,dar asta este mai putin probabil
  • kazak86

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2014

  • Mesaj Privat
am curatat doar cu apa instalatia si a curs numai apa maronie am spalat bn dar degeaba tot la fel este.
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut,in primul rand trebuie verificat lichidul de racire,sa fie ce trebuie,antigel+apa distilata (antigelul fierbe la 110 grade...) .Apoi,termostatul,daca se deschide corect.Eventual mergi o perioada fara el,daca este posibil,in functie de motorizare.Eu ,la C20NE,pot sa il scot si sa merg cu carcasa goala.Bineinteles radiatoarele,cel de racire si cel de incalzire sa nu fie infundate.Pompa de apa este si ea foarte importanta,daca nu face recircularea cum trebuie poate fi si de acolo problema.Ideea este ca daca din anumite cauze (de ex. ,termocupla nu a declansat ventilatorul,sau ai ramas fara lichid de racire in urma unei pierderi ) lichidul de racire a ajuns peste 110 grade > garnitura de chiulasa sa se fi stricat,si de aici aceasta fluctuatie de temperatura.Ca sa te misti cat de cat,recomand : antigel in proportie mai mare,ventilator pe direct,scos termostat si dat drumul la ventilatie la maxim pe "cald" ,sa treaca lichidul de racire si prin radiatorul de caldura din habitaclu.
  • kazak86

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2014

  • Mesaj Privat
eu nu stiu unde are termostatu am scos furtunu care intra in motor si nu avea am bagat antigel roz+apa distilata cu termocupla pe direct imi sta apa la 100grade daca dau drumul la caldura in masina sta apa la 95 de grade....si mai am o problema iar cu clapeta de evacuare (admisie) gasesc foarte mult ulei..
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Deja ai facut un progres...ai ajuns de la 100 grade la 95...doar ca probabil este foarte cald in masina Smile .Daca ai motorul C16NZ (1.6 i 8V ) s-ar putea ca termostatul sa se afle intr-o zona foarte nasoala,undeva pe distributie si este ceva de munca cu inlocuirea-dezactivarea lui.
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Deja ai facut un progres...ai ajuns de la 100 grade la 95...doar ca probabil este foarte cald in masina Smile .Daca ai motorul C16NZ (1.6 i 8V ) s-ar putea ca termostatul sa se afle intr-o zona foarte nasoala,undeva pe distributie si este ceva de munca cu inlocuirea-dezactivarea lui.Oricum,dupa simptome imi cam pare garnitura de chiulasa ciupita.Sper sa nu fie asa...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,748
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu ai nimic de pierdut, poti sa faci ca mine :

- demontezi radiatorul principal, il pui pe jos la orizontala
- bagi detartrant in el, cumparat de la Carrefour, cel pentru obiecte sanitare, 2 ture de 10min detartrant, cu spalari de apa 5min intre ele
- pui radiatorul la loc, pui la loc furtunele, si apoi bagi 10% sare de lamaie cumparata de la LIDL la 100g/per plic, in concentratie de 10%. Pentru 6,9l total lichid de racire la masina mea eu am bagat 6x100g sare de lamaie in apa
- iesi cu masina la o tura de 15min asa, cu apa si sare de lamaie
- revii, scurgi ce poti din circuitul de apa, apoi faci 2 spalari cu apa de la robinet si scurgi ce poti scurge
- bagi antigel cu silicati, albastru/verde in proportie 40% antigel, 60% apa demineralizata

GATA! Rezultate bune, daca inca ti se mai incalzeste motorul sufli cu aer comprimat la 5bari radiatorul de apa, ca sa scapi de noroi si praf, il sufli la exterior din fata spre motor, apoi iti mai ramane sa verifici daca iti pornesc ventilatoarele de racire si termostatul daca iti deschide corect.

Eu asa am procedat, cu 2 masini de 15 respectiv 26 ani vechime. Nu mi-a cedat niciun radiator cu detartrantul de la Carrefour, sper sa nu ai nici tu probleme dupa spalare. Nu o sa-ti vina sa crezi cum arata la interior radiatorul principal dupa spalarea cu detartrant, dupa ce mananca piatra depusa in el.
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 740
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Depinde si cat de veche e pompa de apa.
Daca are palele alea rupte/tocite, nu "impinge" bine lichidul.
Ventilatorul da bine aerul? adica trage de afara spre motor?
  • Gex

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut, ma bag si eu in discutie, am o vectra c 16 nz, si imi bolboroseste apa in vas, pina o arunca afara, am schimbat garnitura de chiuloasa,chiulosa dreapta, si tot asa face, termocupla porneste la 92 pe ceas, Eu am folosit soluti de inchiderea porilor din radiator, ca apa cu antigel ce am schimbato era ruginie, mentionez ca am spalat radiatoru cu apa de la pompa pina a curs apa curata. si tot asa face, imi face presiune in vas de o arunca afara chiar si cind merge ventilatorul de racire. mam gindit sa imi cumapr alt radiator, sa incer si cu el. Voi ce parere aveti.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,322
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Posibil chiulasa crapata? Posibil pompa apa defecta?
  • Lovrin

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic sa verifici pompa. La c18nz am avut aceeasi problema din cauza pompei de apa.
  • Gex

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat in 2012 distributie cu pompa cu termostat, de atunci am facut 40000, si nu am av nici o problema. in 2012 arna am bagat soluti de alea de astupa gauri in radiator. si anu asta o inceput sa faca nazuri
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica si busonul de la vasul de expansiune, valva de suprapresiune de pe el sa fie curata, probabil sa infundat de la praful pe care l-ai bagat.

du-te intr-un service sa bage aer sub presiune la fiecare piston. (si daca Bolboroseste este clar garnitura de chiuloasa) fum alb nu scoate. (antigelul scade.)

Mai ramane radiator si pompa.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR