B-69-LUL
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 2,5 TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- mateiu ovidiu
- *
- 45 mesaje
- din 30 Mar 2007
- Omega 2002 y25dt
- oradea
mateiu ovidiu
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: oradea
- Masina: Omega 2002 y25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2007
- Mesaj Privat
N_ADI_R
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2007
- Mesaj Privat
marin
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salutare lui N_ADI_R .
Desi postul scris de dumneata dateaza din anul 2007 ,eu numai ACUM l-am gasit.
Ai sustinut ca pornirea grea la cald, pentru opel x25td, s-ar datora capului hidraulic.
Ai posibilitatea sa intri putin mai adanc in acesta problema ?
Sa-ti spun si de ce,
acest cap eu l-am desfacut piesa cu piesa . ESTE CEVA BANAL !
Este un bloc de otel cu 6 supape sub tot atatea arculete si o supapa de oprire a motorinei la oprirea motorului.
In ce fel crezi dumneata ca poate sa influenteze pornirea motorului acest cap in cazul ca este incalzit ?
Crezi ca nu vine motorina ? Dar la rece de ce da ?
De ce crezi ca racit se rezolva problema ? Nu am incercat dar nu cred ca este ceva practic aci? Eu am vorbit cu uni dela Bosch si mi-au spus ca daca am ceva cu capul hidraulic sa cumpar un set de supape si arculete si sa le schimb starngand apoi holenderele de legatura la tevile spre injectoare cu 47 Nm si doar atat.
Asa ca te rog sa sustii putin parerea dumitale in acesta problema .Ce crezi ca se intampla atunci cand motorul este cald ?
Cu multumiri din start !
Desi postul scris de dumneata dateaza din anul 2007 ,eu numai ACUM l-am gasit.
Ai sustinut ca pornirea grea la cald, pentru opel x25td, s-ar datora capului hidraulic.
Ai posibilitatea sa intri putin mai adanc in acesta problema ?
Sa-ti spun si de ce,
acest cap eu l-am desfacut piesa cu piesa . ESTE CEVA BANAL !
Este un bloc de otel cu 6 supape sub tot atatea arculete si o supapa de oprire a motorinei la oprirea motorului.
In ce fel crezi dumneata ca poate sa influenteze pornirea motorului acest cap in cazul ca este incalzit ?
Crezi ca nu vine motorina ? Dar la rece de ce da ?
De ce crezi ca racit se rezolva problema ? Nu am incercat dar nu cred ca este ceva practic aci? Eu am vorbit cu uni dela Bosch si mi-au spus ca daca am ceva cu capul hidraulic sa cumpar un set de supape si arculete si sa le schimb starngand apoi holenderele de legatura la tevile spre injectoare cu 47 Nm si doar atat.
Asa ca te rog sa sustii putin parerea dumitale in acesta problema .Ce crezi ca se intampla atunci cand motorul este cald ?
Cu multumiri din start !