- Op3l
- OP
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Problema sta in felul urmator. In sarcina indiferent de turatie , tin pedala de acceleratie la punct fix sa zicem 1700 rpm masina face frana de motor /revine imediat fenomen ce se repeta.Chestia asta nu apare mereu si nu este depedenda de o anumita turatie, iar ca timp dureaza mai putin de 1 secunda.
Tehnic teoretic am depistat cam de unde vine problema , facand un log in mers am observat ca in momentul cand masina face frana de motor/accelereaza/frana de motor iarasi , pedala de acceleratie indica idle respetiv 0% cu toate ca ea este apasata 25 %.
A 2 a problemea in stransa legatura cu prima , pe liber nu pot sa tin motorul turat la sa zicem fix 1800 ture, aceasta accelerandu-se undeva la 2000 rpm si cazand in ralanti imediat ... dupa aceea turandu-se iar cu o frecventa de 1 sec.
Am banuit urmatoarele:
-contacti imperfecti mufa pedala repesctiv potentiomentru pedala. Nu este de aici verificat.
verificat mufa ECU la fel ok
-verificat interior ECU aici am gasit urme fine de apa (oxid) dar la nivel de contacti nicio problema.
-tensiuni pe pedala de acceleratie ok deci exclud problema de cablaj.
Am rezolvat o problema asemanatoare la un Z17DTR ,dar in cazul acela intra apa un ECU cand era umeazeala.
La mine se pare ca nu am reusit sa descopar problema,,, inclin catre ECU.
Ceva sugestii ? Exclus sugestii gen ... ca poate o fi aia ca poate o fi aialalta , nu repar in modul asta eu ci inlocuiesc doar cand sunt sigur pe piesa defecta plus ca m-am obisnuit cu simptome masinii .
Tehnic teoretic am depistat cam de unde vine problema , facand un log in mers am observat ca in momentul cand masina face frana de motor/accelereaza/frana de motor iarasi , pedala de acceleratie indica idle respetiv 0% cu toate ca ea este apasata 25 %.
A 2 a problemea in stransa legatura cu prima , pe liber nu pot sa tin motorul turat la sa zicem fix 1800 ture, aceasta accelerandu-se undeva la 2000 rpm si cazand in ralanti imediat ... dupa aceea turandu-se iar cu o frecventa de 1 sec.
Am banuit urmatoarele:
-contacti imperfecti mufa pedala repesctiv potentiomentru pedala. Nu este de aici verificat.
verificat mufa ECU la fel ok
-verificat interior ECU aici am gasit urme fine de apa (oxid) dar la nivel de contacti nicio problema.
-tensiuni pe pedala de acceleratie ok deci exclud problema de cablaj.
Am rezolvat o problema asemanatoare la un Z17DTR ,dar in cazul acela intra apa un ECU cand era umeazeala.
La mine se pare ca nu am reusit sa descopar problema,,, inclin catre ECU.
Ceva sugestii ? Exclus sugestii gen ... ca poate o fi aia ca poate o fi aialalta , nu repar in modul asta eu ci inlocuiesc doar cand sunt sigur pe piesa defecta plus ca m-am obisnuit cu simptome masinii .
cataovi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2014
- Mesaj Privat
cataovi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2014
- Mesaj Privat
- eugen grigorescu
- **
- 53 mesaje
- din 14 Mar 2014
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
eugen grigorescu
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2014
- Mesaj Privat