tihopE
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare, am cumparat in urma cu 3 saptamani o Astra G din `98, 1.6 8valve, X16SZR, adusa din Germania.
In primele zile m-am dat mai tare la ea, sa vad cum merge. Am iesit pe centura, accelerari de la 20 la 130-140 de cateva ori, lejer, fara bruscari. Dupa 2-3 astfel de accelerari, mi s-a aprins beculetul de check engine in bord. Temperatura ok, pana in 100 grade. Am lasat-o mai usor si dupa ~1-2 km s-a stins martorul. De atunci am inceput sa merg normal, fara forja, regim de oras. Toate bune si frumoase pana saptamana trecuta, cand mi s-a aprins iar beculetul, de data asta, repet, fara sa mai merg tare. Am observat beculetul aprins abia dupa ce masinuta a dat un pic in nas, nu tare, suficient cat sa zic 'n-a facut asa pana acum'. Dupa nici 500metri s-a stins....hmm...ciudat.
Alarteieri beculetul s-a aprins iar. De data aceasta a stat aprins 5-600 metri, dupa care...surpriza! s-a oprit motorul in mers! opa...nu-i a buna. Tras pe dreapta...avarii etc. Luat contactul, pus din nou....nimic. Luat contactul din nou, lasat 30 sec...pus iar...a pornit curat, fara nici un semn de bube, cu check engine stins. Am zis: ok, ceva nu e in regula.
Astazi iar. Mers 2-3-4 km, aprins check engine si dat in nas un pic, dupa 500 m murit motor, tras pe dreapta, pornit motor dupa 30 sec, de data asta a pornit motorul cu tot cu check engine aprins! Am lasat relantiu 30 sec (relantiu normal, 800ture stabil), am oprit motorul iar, iar lasat 30 sec, l-am pornit iar, de data asta nu s-a mai aprins beculetul si motorul a mers ok. Ce ar putea sa aiba? Precizez ca am alternator si baterie noua, desi nu cred ca are vreo relevanta aici.
In primele zile m-am dat mai tare la ea, sa vad cum merge. Am iesit pe centura, accelerari de la 20 la 130-140 de cateva ori, lejer, fara bruscari. Dupa 2-3 astfel de accelerari, mi s-a aprins beculetul de check engine in bord. Temperatura ok, pana in 100 grade. Am lasat-o mai usor si dupa ~1-2 km s-a stins martorul. De atunci am inceput sa merg normal, fara forja, regim de oras. Toate bune si frumoase pana saptamana trecuta, cand mi s-a aprins iar beculetul, de data asta, repet, fara sa mai merg tare. Am observat beculetul aprins abia dupa ce masinuta a dat un pic in nas, nu tare, suficient cat sa zic 'n-a facut asa pana acum'. Dupa nici 500metri s-a stins....hmm...ciudat.
Alarteieri beculetul s-a aprins iar. De data aceasta a stat aprins 5-600 metri, dupa care...surpriza! s-a oprit motorul in mers! opa...nu-i a buna. Tras pe dreapta...avarii etc. Luat contactul, pus din nou....nimic. Luat contactul din nou, lasat 30 sec...pus iar...a pornit curat, fara nici un semn de bube, cu check engine stins. Am zis: ok, ceva nu e in regula.
Astazi iar. Mers 2-3-4 km, aprins check engine si dat in nas un pic, dupa 500 m murit motor, tras pe dreapta, pornit motor dupa 30 sec, de data asta a pornit motorul cu tot cu check engine aprins! Am lasat relantiu 30 sec (relantiu normal, 800ture stabil), am oprit motorul iar, iar lasat 30 sec, l-am pornit iar, de data asta nu s-a mai aprins beculetul si motorul a mers ok. Ce ar putea sa aiba? Precizez ca am alternator si baterie noua, desi nu cred ca are vreo relevanta aici.
- ionutz84
- **
- 193 mesaje
- din 07 Feb 2010
- Bucuresti
ionutz84
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat
tihopE
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2011
- Mesaj Privat
- ionutz84
- **
- 193 mesaje
- din 07 Feb 2010
- Bucuresti
ionutz84
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat
tihopE
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2011
- Mesaj Privat
gata, am reusit sa fac testul agrafa. mufa era la frana de mana. singurul cod de eroare este 1405, adica o buba la EGR, exact cum ziceai. doar ca la modelul meu e mai greu de ajuns la egr, care e exact sub capacul acela de plastic https://s11.postimg.org/gi5c4oa3n/image.jpg
tihopE
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2011
- Mesaj Privat
- ionutz84
- **
- 193 mesaje
- din 07 Feb 2010
- Bucuresti
ionutz84
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat
- florinavram
- *
- 4 mesaje
- din 15 Aug 2014
- Astra 2000 X14XE
- Buzau
florinavram
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut baieti.am si eu un opel astra g motor 1.4 x14xe si am inceput sa intampin probleme cu ea.la inceput mi se auzea ceva in catalizator cand o acceleram si dupa un timp a inceput si sa smuceasca.am auzit la cineva ca ar fi din cauza la bujii...le-am schimbat am schimbat disttibutia tot si am zis sa plec cu ea in franta fara sa se mai auda ceva in catalizator.pe drum insa a inceput masina sa nu mai traga si sa mearga din ce in ce mai rau.in fine odata ajuns in franta ce sa vezi masina a inceput sa faca ca naiba sa mearga numai in hapuri.daca iau putin piciorul dupa acceleratie ca sa reduc viteza este jale si pe deasupra a inceput sa se auda ceva super tare.am zis ca poate mi s-a spart toba sau mi s-a desprins de acolo dar de fapt toba nu are nimic.azi am plecat la cumparaturi si iesind de pe autostrada am oprit la stop si hop mi-a murit motorul...da-i si porneste-o iar ca se formase coada in spatele meu dar nu mai vroia sa porneasca am lasat-o 5 min si am pornit-o din nou dar accelerand-o in continuu.a pornit asa dar daca luam piciorul de pe acceleratie motorul murea iar.cand am ajuns acasa ce sa vezi masina mergea normal si nu se mai oprea insa becul acum sta mereu aprins in bord.ce credeti ca ar avea?
- ionutz84
- **
- 193 mesaje
- din 07 Feb 2010
- Bucuresti
ionutz84
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat