Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut opelisti! Am si eu cateva nelamuriri si intrebari. Vreau sa schimb acasa termoflotul la o Astra Y17DT si am inteles ca operatiunea este mult mai usoara daca dai corpul filtrului de ulei jos. Intrebarile mele sunt: 1. Corpul filtrului are un singur surub de prindere sau mai sunt si altele ascunse? 2. Daca demontez corpul filtrului trebuie sa scot uleiul din motor? 3. Din cate am citit pe aici, atunci cand desurubezi surubul corpului, acesta deschide o valva care dreneaza uleiul din filtru in baie. Este adevarat? Si daca aveti sfaturi sau indicatii cei care ati mai efectuat aceasta operatiune sunt binevenite. Multumesc anticipat si drumuri bune!
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nimeni? Sad
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Colegu asa e cel mai usor sa scoti termoflotul, care e prins in 4 suruburi pe corpul filtrului de ulei!
Dupa ce scoti toate furtunele de la termoflot, mai este unul ce pleaca de la corpul filtrului spre baie, prins in colier, ai grija si de ala ( eu am uitat sa il pun la loc ). Corpul filtrului este prins de bloc printr-un surub maricel si gol nimic mai mult. Odata scos posibil sa fie lipit de bloc din cauza garniturii ( oring ). Nu trebuie scos nici un ulei nu ai treaba! Ce recomand, e ca la montajul inapoi sa pui si un pic de silicon pe oringuri pt o mai buna etansare! Bafta!
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspuns. O sa revin dupa operatiune.
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am intrat pe site-ul celor de la EDS si am vazut acolo ca, odata cu demontarea corpului filtrului de ulei, ar trebui inlocuit si oringul acestuia. Pe site am vazut oring la 17 lei, de cauciuc dar mai este si un simering de metal la 40. Care este rolul acestora?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR