Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • Teddy Ploiesti

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Am o problema la Vectra B Z18XE Cand pun contactul sa pornesc masina, toate luminile din bord se sting, si se reseteaza calculatorul, revine la data fabricatiei, ca si cand as fi scos bateria. Motorul nu porneste, este ca si cand nu as avea curent.
Daca scot cheia, si o bag din nou in contact, bordul se aprinde, radioul porneste, exista alimentare. Palpaie insa putin luminile din bord.
Bateria este noua, are 12 luni, Cine ma poate ajuta cu un sfat, sau eventual cu un electrician din Ploiesti, fac cinste.
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,322
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Baterie terminata datorita alternatorului. Sau conexiuni oxidate la cablaj baterie si puncte de masa. Mi-am dat cu presupusul.
  • Teddy Ploiesti

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am curatat azi bornele de la baterie, cea de + era un pic corodata. Din pacate face la fel.

Am citit codurile de eroare cu metoda "agrafa", asta mi-a dat. Unele coduri sunt mai vechi , stiam de ele, dar am doua noi acum.


Vechi

1555 - asta inseamna (P1555 Electronic Variable Orifice Output , P1555 Throttle Position Senzor (TPS) Load SIgnal not Plausible with Engine Load)
0140 - Heated Oxigen Sensor - (ho2s)2, bank 1 - No activity detected
0170 - P0170 Rich Exhaust , P0170 Fuel Trim Malfunction, Bank 1

Noi
1612 (P1612 Immobilizer control module - no/incorrect signal - Wiring, immobilizer control module
1613 (P1613 Immobilizer control module - no/incorrect signal - Wiring, immobilizer control module

Sa inteleg ca este de IMMO? Erorile vechi le aveam de mult timp, una este clapeta de acceleratie care se pare ca trebuie curata, una este sonda lambda 1, are circuitul de incalzire defect se pare, iar 0170 semnaleaza ca amestecul e prea bogat. Nu cred ca una din astea este cauza problemei mele. Am mai citit pe aici, nu am gasit insa exact problema mea, dar se pare ca si in alte cazuri in care se reseteaza displayul si se sting toate becurile a fost o problema de IMMO. Insa nu gasesc un tutorial de demontare si eventual reparatie pentru Vectra b, este doar unul pt Vectra C pe youtube. Sper sa reusesc maine sa desfac volanul sa vad, stie cineva daca se aseamana un Vectra B cu C din punctul asta de vedere?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,322
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Baterie terminata. Tensiune prea mica.
  • Teddy Ploiesti

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am masurat bateria, intr-adevar aveam 10 V cu bornele puse, 12,4 V fara borne.
Pana la urma mi-am cumparat alta baterie, s-a rezolvat problema. O sa ma duc totusi la un electrician sa verific instalatia, ciudat cum s-a dus bateria dupa doar 18 luni... Era Rombat.
Multumesc pentru sfaturi Liviu.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
!8 luni...? De ce nu beneficiezi de garantie?
  • Teddy Ploiesti

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Pentru ca lenesul (sau prostul) de mine nu s-a dus dupa 6 luni sa faca verificarea bateriei, pentru a beneficia de garantie, nu ma asteptam sa ma lase totusi asa de repede.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR