floo_opel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema la bujii , acum 2-3 saptamani am schimbat bujiile , uleiu si filtrele la masina [la un mecanic ] iar dupa o zi , 2 cam asa dupa ce am plecat de la mecanic am vazut ca imi curge ulei pe la o bujie !
Bujia acea e noua si da si scanteie dar nu functioneaza in mers si am probat si alte bujii si acelasi rezultat , iar acum imi arunca antigelul in baia de ulei , e posibil ca mecanicul sa-mi fi strans bujia prea tare pana mia fisurat garnitura de chiuloasa ? Ps : am uitat sa zic modelul masini , e un opel astra G-CC-T98 din 99 motor 1.6 55kw 75 cai hatchback
Bujia acea e noua si da si scanteie dar nu functioneaza in mers si am probat si alte bujii si acelasi rezultat , iar acum imi arunca antigelul in baia de ulei , e posibil ca mecanicul sa-mi fi strans bujia prea tare pana mia fisurat garnitura de chiuloasa ? Ps : am uitat sa zic modelul masini , e un opel astra G-CC-T98 din 99 motor 1.6 55kw 75 cai hatchback
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
floo_opel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2013
- Mesaj Privat
floo_opel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2013
- Mesaj Privat
si sa zic 2 mecanici mi-au zis ca e posibil ala care mia strans bujia sa mi-o fi strans prea tare si sa se fisureze acolo iar garnitura din ce am inteles e una la 2 milioane si una la 4 .. unde am intrebat eu. Dar am mai vorbit cu un prieten si mi-a zis ca nu are treaba asa ceva , doar ca sa dus chiuloasa si ca trebuie planata si ca nu ma costa mult , ca nu are cum o bujie sa fisureze chiuloasa pentru ca la bujii acolo e aer comprimat sau ceva de genu . O sa incerc sa fac o poza sa vedeti despre ce este vorba .
Ps: Da antigelul mi se duce in baia de ulei si tremura la relantiu , iar cateodata nu vrea sa porneasca [face ca si cum nu ar avea baterie]
Ps: Da antigelul mi se duce in baia de ulei si tremura la relantiu , iar cateodata nu vrea sa porneasca [face ca si cum nu ar avea baterie]
floo_opel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2013
- Mesaj Privat
Am facut o arhiva cu 3 poze cu problema de la bujii .
http://www.girlshare.ro/33838278.1
Sper sa o pot rezolva si sa aflu de la ce este mai exact
Ultima modificare făcută de floo_opel la Vin 08 Aug, 2014 3:07 pm
http://www.girlshare.ro/33838278.1
Sper sa o pot rezolva si sa aflu de la ce este mai exact
Ultima modificare făcută de floo_opel la Vin 08 Aug, 2014 3:07 pm
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
E foarte clara treaba,trebuie sa dai chiulasa jos si sa o verifici.Raman la ideea mea ca daca mecanicul a strans bujia aiurea,sunt foarte multe sanse sa strice filetul.NU MAI INCERCA SA PORNESTI MASINA DELOC,pana nu dai chiulasa jos,pentru ca tie iti curge antigel in capul pistonului.Acel antigel actioneaza ca un dop in timpul compresiei,si se lasa cu avarii grave pa motor(piston spart,biela indoita,capac palier distrus,etc).Repet,nu mai atinge cheia de contact pana nu dai chiulasa jos!
floo_opel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2013
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
floo_opel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2013
- Mesaj Privat
floo_opel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2013
- Mesaj Privat
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
ok si daca a stranso aiurea tot cred ca sa poate sa fi fisurat chiulasa.in vasul de expansiune se simte gaze de motor,sau "bolboroseste" apa in el?eu stiu ca la un astra motor c14nz am dat 25 de lei pe o garnitura de chiulasa...si acum la y17dt am dat 120 de lei,nu vad de ce dumnezeu ar fi asa scumpa la tine
floo_opel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2013
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Omule,capacul de la chiulasa n-are treaba cu simptomele pe care motorul tau le are.Problema ta e foarte grava,asa ca n-o neglija!Motorul ala poate sa te mai tina o secunda de cand il pornesti sau mai multi km..Nimeni nu stie!Un lucru e clar,fapul ca tu ai spus ca motorul porneste ca si cand nu ai baterie,inseamna ca volumul de antigel/ulei scurs prin fisura chiulasei/a garniturii de chiulasa este indeajuns de mare incat sa opreasca pistonul in cursul compresiei!Pana la urma e decizia ta,dar mi-e teama ca in curand o sa cauti motor daca mai incerci sa mergi cu ea!Eu sper sa nu se intample treaba asta,binenteles!Asculta sfatul meu si tracteaz-o pana la service!S-ar putea sa fie prea tarziu si acum,nu se stie pana nu dai chiulasa jos.Asa cum am zis mai sus,problema ta provine de la garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata.Poate fi si blocul motor fisurat,dar mi-e greu sa cred.Oricum,ca o fi de vina mecanicul ala care ti-a schimbat bujiile sau nu,Dumnezeu stie...O seara buna tuturor!