Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • sharky223

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salutari!
Am aproximativ 5000 de km de la ultimul schimb de ulei,iar azi am verificat nivelul deoarece am vazut urme de ulei pe turbina si...surpriza!Dupa ce am completat cu 1.5 L de ulei, nici macar nu ajunge pe joja.
Am fost la un mecanic care mi-a confirmat banuielile..turbina trebuie inlocuita. Intrebarea mea este urmatoarea : Reconditionez turbina sau apelez la una sh?
Skip ads

  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Una SH în toate minþile ei e o soluþie mai bunã, dar nu ºtiu cine-þi garanteazã cã vei lua una cu adevãrat ok. (o poþi verifica ºi tu sã nu aibã joc în ax ºi chestii de genul ãsta, dar niciodatã nu poþi fi sigur).
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu iti recomand reconditionarea la a ta ca va iesi ca noua. daca ai turbina Garret vezi ca sunt la Satu Mare cei care sunt reprezentanti Garret in Romania si iti da si garantie daca o montezi in service autorizat sau poti merge cu masina direct la ei si o faci pe loc. Una second nu stii cat te tine si ce probleme are si ajungi poate in scurt timp la aceasi problema dar cu niste bani dati in plus...
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Toti cei care stiu ca si le-au reconditionat nu a tinut mai mult de 1an - 2 ani. Odata ce intra mana "specialistilor" nostri pe acolo NU se compara cu una de fabrica ne-umblata. Asa ca recomandarea este pentru una SH foarte bine intretinuta sau in stare foarte buna, greu de gasit pentru ca ar trebui sa vezi cel putin 5-6-7 8 10 bucati si nu cumparaturi online sau la telefon !
Succes oricum!

CristianTM.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Nu te incurca cu reconditionat turbosuflanta. Una sh este usor de verificat si ajungi mult mai ieftin decat una reconditionata care apropo ... de cele mai multe ori scoate un suierat ciudat inca din primele ture ale motorului in final dandu-si sfarsitul cam dupa appox 30 000 km.
Bine chestia cu verificatul este relativa ... pentru mine este usoara deoarece am vazut zeci de turbosuflante si noi dar si rulate 150 000 km deci cam am habar cat trebuie sa fie jocul in lagare.
Apropo , cum a ajuns mecanicul la concluzia ca turbosulfanta este gata? Nu de alta dar n-ai sa vezi motor de 1.7 in toate variantele sale de putere sa nu aiba ulei pe exteriorul tubulaturii inclusiv pe turbosuflanta...e problema de proiectare tubulatura nu se muleaza pe turbo...
  • sharky223

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2013

  • Mesaj Privat
@op3l jocul din axul turbinei este foarte mare.
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 666
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Poate te ajuta...Citeste tot!
https://www.clubopel.com/vie...81&highlight=
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR