- MarcaZizou
- *
- 45 mesaje
- din 16 Feb 2010
- Vectra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
MarcaZizou
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Masina: Vectra C 2002, Y20DTH , 101cp.
Probleme:
1. pornire grea la rece, insa odata motorul incalzit, nu mai am aceasta problema;
2. fara forta, desi a mers bine cam 5000 de km dupa ce i-am schimbat egr-ul; cheita din bord n-a disparut niciodata insa;
3. cateodata imi intra motorul in limp mode, fara a-l mai putea tura peste 2750 rpm. Imi iese singur dupa cateva zeci de secunde. Daca nu imi iese, la prima oprire-pornire, se rezolva. Am observat problema la viteze de peste 100 km/h.
Orice sfat e binevenit. Mutumesc anticipat.
Masina: Vectra C 2002, Y20DTH , 101cp.
Probleme:
1. pornire grea la rece, insa odata motorul incalzit, nu mai am aceasta problema;
2. fara forta, desi a mers bine cam 5000 de km dupa ce i-am schimbat egr-ul; cheita din bord n-a disparut niciodata insa;
3. cateodata imi intra motorul in limp mode, fara a-l mai putea tura peste 2750 rpm. Imi iese singur dupa cateva zeci de secunde. Daca nu imi iese, la prima oprire-pornire, se rezolva. Am observat problema la viteze de peste 100 km/h.
Orice sfat e binevenit. Mutumesc anticipat.
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salut.verifica si tu bujiile incandescente in primul rand.scoti fisele si cu un aparat de masura sau un stilou din ala cu fir cuplat la +atingi fiecare electrod.curata si admisia si egr-verifica sa nu fie membrana fisurata.nu uita senzorul de boost de pe galerie.daca ai posibilitatea schimba debitmetru ptr o proba de la cineva sau pune-l pe al tau.idem si ptr electrovalve,cea de la turbina si cele 2de la egr si clapeta de admisie.circuitul de vacuum,toate furtunasele,mufele,sa nu fie fisurate sau intepate.daca am uitat ceva scuze.spor.
- MarcaZizou
- *
- 45 mesaje
- din 16 Feb 2010
- Vectra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
MarcaZizou
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2010
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
azi am pus un tester si ceva ciudat a fost temperatura aer aspirata prin debitmetrul arata 30 grade c si afara erau 2 grade c. deci debitmetrul merge, dar partial, mai precis pe temp aer da eroare .A... maine va pun valorile in k ohmi intre piciorusele senzorului bost.map eu ii zi senz. presiune aer in galeria de admisie. se masoara usor are 3 pini. si vom masura 1+2=x ohmi 1+3;2+3
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
Miky explica-mi de ce motorul? din cate stiu eu poate sa pice turbina mai de vreme pt. ca pleaca mai de vreme.
masina are 500 mii km si nu a picat turbina ca eu am schimbat uleiul mereu primavara sau max. 9 mii km,dar cred eu, ca s-a decalibrat acel reglaj(era puturoasa si pleca la 2500 rpm)
si a dat rezultate..am desfacut 0.5 cm =masina si mai puturoasa .am insurubat la loc si am mai strans 0.5 cm =masina trage si pleaca turbina la 2000 rpm(trage bine) am lasat-o asa.se poate regla si din mm in mm pina la rezultate mai bune . specific la o masina muncita(500 mii km.) oricum nu mai am pretentii la turbina ,ii ajunge ,dar momentan mi-a iesit reglajul.
nu indenm pe nimeni sa faca asta ,lasati-ma sa vad ce se intampla ...va tin la curent
masina are 500 mii km si nu a picat turbina ca eu am schimbat uleiul mereu primavara sau max. 9 mii km,dar cred eu, ca s-a decalibrat acel reglaj(era puturoasa si pleca la 2500 rpm)
si a dat rezultate..am desfacut 0.5 cm =masina si mai puturoasa .am insurubat la loc si am mai strans 0.5 cm =masina trage si pleaca turbina la 2000 rpm(trage bine) am lasat-o asa.se poate regla si din mm in mm pina la rezultate mai bune . specific la o masina muncita(500 mii km.) oricum nu mai am pretentii la turbina ,ii ajunge ,dar momentan mi-a iesit reglajul.
nu indenm pe nimeni sa faca asta ,lasati-ma sa vad ce se intampla ...va tin la curent
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
A..v-am promis valorile senzorului boost,map,presiune galerie admisie.marca Bosch in pozitia de lucu.pinul 1cu3=9.30-9.44kohmi,pinul 1cu2=4.53kohmi,pin2cu3=5.67kohmi.masuratoarea sa facut pe doi senzori second hand diferenta doar la pinul 1cu3. as dori sa stiu valorire la un senzor nou pt, diferente.
marik17
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua. De ceva vreme intampin urmatoarea problema la masina Opel Astra G 2.0 DTI (Y20DTH).Masina imi trage foarte greu si imi apare pe bord check engine (masinuta cu cheita) si nu se poate tura mai mult de 3700 de ture. Aceasi problema aveam si inainte dar numai cand ajungeam pe la 130 km \h . Opream motorul si totul era ok.Acum nu mai merge deloc,trage foarte greu. Mentionez ca am spalat motorul acum circa o luna si am si o mufa rupta undeva dedesupt la baia de ulei (cred ca senzorul de temperarura ulei) cand am ramas infipt la peste intr-o duna de praf de unde am scos-o dupa o ora de chin..Filtrele le-am schimbat recent.EGR-ul a fost curatat.Am scos mufa de la debitmetru si nici o schimbare.Proble care stiu ca le am sunt : o bujie arsa iar daca o las 2 zile porneste la cheie dar se opreste dupa 5 secunde dupa care porneste foarte foarte greu dupa care scoate un fun alb -gri(din documentare cred ca ar fii de la capacaul filtrului de motorina pe unde trage aer fals). In urma problemelor aparute am fost la trei testere si toti doar isi dau cu parerea inclusiv la reprezentanta Opel. Codurile de eroare indicate sunt :
P0110 Intake Air Temperature Voltage Low/High
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
P1635 Glow plug general circuit error- bujia arsa
P0105 Presiune barometrica galeria admisie
P0195 Engine Oil Temperature Sensor Malfunction - cred ca senzorul rupt
Unul dintre teste l-am facut la turcul de la filaret-cutitul de argint,pe care toti il lauda ca e exper pe disel. La prima parere mi-a spus ca e pompa de injectie iar dupa ce a bagat-o pe tester ,angajatul lui mi-a spus ca este posibil sa fie EGR-ul sau debitmetrul ,dar sa nu le cumpar ci sa le probez de la cineva.
Urmatorul test am zis sa ma duc la Opel Radacini. Acolo dupa ce am bagat-o pe tester mi-a spus ca egr si debitmetrul par a fi ok si sa incerc sa schimb senzorul de presiune turbo,daca nici acela nu e atunci trebuiesc verificate cablajele iar ultima varianta si cea mai nasoala sa fie calculatorul pompei de injectie.
In urma cestor pareri sunt complet debusolat si nu stiu ce sa mai fac. Nu am pe cineva cu aceasi masina ca a mea sa pot sa incerc piesa cu piesa si nici nu prea ma lasa buzunarul sa cumpar ceva fara sa fiu sigur. Daca mi-ar zice cineva sigur ca asta e atunci cu siguranta as da banii.
Rog daca ma puteti ajuta in vre-un fel sau ceva sugesti din partea celor care au intampinat aceasta problema.
Multumesc anticipat celor binevoitori
P0110 Intake Air Temperature Voltage Low/High
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
P1635 Glow plug general circuit error- bujia arsa
P0105 Presiune barometrica galeria admisie
P0195 Engine Oil Temperature Sensor Malfunction - cred ca senzorul rupt
Unul dintre teste l-am facut la turcul de la filaret-cutitul de argint,pe care toti il lauda ca e exper pe disel. La prima parere mi-a spus ca e pompa de injectie iar dupa ce a bagat-o pe tester ,angajatul lui mi-a spus ca este posibil sa fie EGR-ul sau debitmetrul ,dar sa nu le cumpar ci sa le probez de la cineva.
Urmatorul test am zis sa ma duc la Opel Radacini. Acolo dupa ce am bagat-o pe tester mi-a spus ca egr si debitmetrul par a fi ok si sa incerc sa schimb senzorul de presiune turbo,daca nici acela nu e atunci trebuiesc verificate cablajele iar ultima varianta si cea mai nasoala sa fie calculatorul pompei de injectie.
In urma cestor pareri sunt complet debusolat si nu stiu ce sa mai fac. Nu am pe cineva cu aceasi masina ca a mea sa pot sa incerc piesa cu piesa si nici nu prea ma lasa buzunarul sa cumpar ceva fara sa fiu sigur. Daca mi-ar zice cineva sigur ca asta e atunci cu siguranta as da banii.
Rog daca ma puteti ajuta in vre-un fel sau ceva sugesti din partea celor care au intampinat aceasta problema.
Multumesc anticipat celor binevoitori
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
@marik17
S-ar putea sa ai noroc si sa fie o problema de cablaj care genereaza codurile de eroare referitoare la debitmetru. La o prima vedere pare a fi calculatorul dar eu nu am vazut pana acum calculator de y20dth defect asa ca mai repede e ceva intrerupt pe cablaj.
Oricum fiecare cod de greseala trebuie verificat printr-un set de masuratori conform TIS-lui iar dupa aceea se poate sti sigur ce este defect. Nu e nevoie sa faci prob a cu alte piese ca doar nu suntem turci. Diagnoza conform TIS-lui pe baza de citire coduri cu tech2, interpretare checking procedure, facut test cu masuratori pentru fiecare cod este sigura aproape 100% . Ai mesaj privat
S-ar putea sa ai noroc si sa fie o problema de cablaj care genereaza codurile de eroare referitoare la debitmetru. La o prima vedere pare a fi calculatorul dar eu nu am vazut pana acum calculator de y20dth defect asa ca mai repede e ceva intrerupt pe cablaj.
Oricum fiecare cod de greseala trebuie verificat printr-un set de masuratori conform TIS-lui iar dupa aceea se poate sti sigur ce este defect. Nu e nevoie sa faci prob a cu alte piese ca doar nu suntem turci. Diagnoza conform TIS-lui pe baza de citire coduri cu tech2, interpretare checking procedure, facut test cu masuratori pentru fiecare cod este sigura aproape 100% . Ai mesaj privat
- sorinel-IS
- **
- 133 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
COSTIY20DTH a scris:Miky explica-mi de ce motorul? din cate stiu eu poate sa pice turbina mai de vreme pt. ca pleaca mai de vreme.
masina are 500 mii km si nu a picat turbina ca eu am schimbat uleiul mereu primavara sau max. 9 mii km,dar cred eu, ca s-a decalibrat acel reglaj(era puturoasa si pleca la 2500 rpm)
si a dat rezultate..am desfacut 0.5 cm =masina si mai puturoasa .am insurubat la loc si am mai strans 0.5 cm =masina trage si pleaca turbina la 2000 rpm(trage bine) am lasat-o asa.se poate regla si din mm in mm pina la rezultate mai bune . specific la o masina muncita(500 mii km.) oricum nu mai am pretentii la turbina ,ii ajunge ,dar momentan mi-a iesit reglajul.
nu indenm pe nimeni sa faca asta ,lasati-ma sa vad ce se intampla ...va tin la curent
masina are 500 mii km si nu a picat turbina ca eu am schimbat uleiul mereu primavara sau max. 9 mii km,dar cred eu, ca s-a decalibrat acel reglaj(era puturoasa si pleca la 2500 rpm)
si a dat rezultate..am desfacut 0.5 cm =masina si mai puturoasa .am insurubat la loc si am mai strans 0.5 cm =masina trage si pleaca turbina la 2000 rpm(trage bine) am lasat-o asa.se poate regla si din mm in mm pina la rezultate mai bune . specific la o masina muncita(500 mii km.) oricum nu mai am pretentii la turbina ,ii ajunge ,dar momentan mi-a iesit reglajul.
nu indenm pe nimeni sa faca asta ,lasati-ma sa vad ce se intampla ...va tin la curent
Colegu, ce realizari ai avut cu reglarea/dereglarea tijei de la turbina? Ai avut rezultate pozitive?
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ionnutz007
- *
- 17 mesaje
- din 09 Oct 2012
- Zafira 2003 Z17DTH
- Vaslui
ionnutz007
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2003 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2012
- Mesaj Privat
eu am un opel astra 1.7 cdti......aceeasi problema am avut'o si eu......pana am fost la reprezentanta sa'mi resoftez masina (120 ron) si mi'am luat si car pass'ul (140 RON)......mi'au zis k am o problema cu elctrovalva si ca trebuie schimbata.....la ei era o caruta de bani vreo 800 RON. dar am gasit'o la un magazin in oras foarte ieftin 400 RON......am schimbat'o si.....merge masinuta de mananca asfalt acu. Apropo faza cu resoftatul masinii am facut'o pt ca multi "mecanici" imi dadeau ei computer de bord la mana a 2 a, ca imi tot dadea eroare sa schimb computerul de bord. dar cei de la reprezentanta au zis ca nu se schimba calculatorul masinii ci se resfoteaza..
succes
succes
CornelH79
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1999 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut.
Am avut acesta problema pe acelasi tip de motor pana sambata asta (16.11.2013). Aparea cand depaseam 3500 turatii - la depasiri si ramanea fara putere cu pedala de acceleratie la podea- reduceam in treapta a a 3-a sub 2000 de turatii si apoi acceleram si pleca din nou ok.
Am verificat pana acum circuitul de vid (furtunasele )- pornind de la pompa de vid pana la turbo si apoi la circuitul care duce la supapa EGR
Supapa EGR - localizata sub protectia de plastic pe galeria de evacuare la mijloc. (piesa de plastic -producator Wahler 7211D).
Am demontat supapa EGR- am desfacut-o usor (adica am spart capacul de plastic) si surpriza: membrana care actiona pe vid era crapata si nu mai ridica pistonasul suficient ca sa lase gazele arse sa intre inapoi in motor - EGR - recirculare gaze arse.
Am cumparat o piesa noua de la acelasi producator Wahler 7211D impreuna cu garnitura de etansare de culoare verde
Pret : 460 RON.
Demontare: scoatere furtunas de pe supapa EGR si 2 suruburi - capete speciale APEX torx
Montare : silicon pentru garnituri de motor se unge garnitura de etansare si se strang la simt cele doua suruburi.
Atentie daca strangi prea mult distrugi filetul din capacul galeriei.
Repunere furtunas la supapa EGR.
La mine merge perfect acum dupa 250 km,
La depasiri se comporta foarte bine - am atins 4500 -4800 turatii in treapta a 3-a de cel putin 50 de ori si nu mai apare check engine.
Am avut acesta problema pe acelasi tip de motor pana sambata asta (16.11.2013). Aparea cand depaseam 3500 turatii - la depasiri si ramanea fara putere cu pedala de acceleratie la podea- reduceam in treapta a a 3-a sub 2000 de turatii si apoi acceleram si pleca din nou ok.
Am verificat pana acum circuitul de vid (furtunasele )- pornind de la pompa de vid pana la turbo si apoi la circuitul care duce la supapa EGR
Supapa EGR - localizata sub protectia de plastic pe galeria de evacuare la mijloc. (piesa de plastic -producator Wahler 7211D).
Am demontat supapa EGR- am desfacut-o usor (adica am spart capacul de plastic) si surpriza: membrana care actiona pe vid era crapata si nu mai ridica pistonasul suficient ca sa lase gazele arse sa intre inapoi in motor - EGR - recirculare gaze arse.
Am cumparat o piesa noua de la acelasi producator Wahler 7211D impreuna cu garnitura de etansare de culoare verde
Pret : 460 RON.
Demontare: scoatere furtunas de pe supapa EGR si 2 suruburi - capete speciale APEX torx
Montare : silicon pentru garnituri de motor se unge garnitura de etansare si se strang la simt cele doua suruburi.
Atentie daca strangi prea mult distrugi filetul din capacul galeriei.
Repunere furtunas la supapa EGR.
La mine merge perfect acum dupa 250 km,
La depasiri se comporta foarte bine - am atins 4500 -4800 turatii in treapta a 3-a de cel putin 50 de ori si nu mai apare check engine.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
COSTIY20DTH a scris:Miky explica-mi de ce motorul? din cate stiu eu poate sa pice turbina mai de vreme pt. ca pleaca mai de vreme.
masina are 500 mii km si nu a picat turbina ca eu am schimbat uleiul mereu primavara sau max. 9 mii km,dar cred eu, ca s-a decalibrat acel reglaj(era puturoasa si pleca la 2500 rpm)
si a dat rezultate..am desfacut 0.5 cm =masina si mai puturoasa .am insurubat la loc si am mai strans 0.5 cm =masina trage si pleaca turbina la 2000 rpm(trage bine) am lasat-o asa.se poate regla si din mm in mm pina la rezultate mai bune . specific la o masina muncita(500 mii km.) oricum nu mai am pretentii la turbina ,ii ajunge ,dar momentan mi-a iesit reglajul.
nu indenm pe nimeni sa faca asta ,lasati-ma sa vad ce se intampla ...va tin la curent
masina are 500 mii km si nu a picat turbina ca eu am schimbat uleiul mereu primavara sau max. 9 mii km,dar cred eu, ca s-a decalibrat acel reglaj(era puturoasa si pleca la 2500 rpm)
si a dat rezultate..am desfacut 0.5 cm =masina si mai puturoasa .am insurubat la loc si am mai strans 0.5 cm =masina trage si pleaca turbina la 2000 rpm(trage bine) am lasat-o asa.se poate regla si din mm in mm pina la rezultate mai bune . specific la o masina muncita(500 mii km.) oricum nu mai am pretentii la turbina ,ii ajunge ,dar momentan mi-a iesit reglajul.
nu indenm pe nimeni sa faca asta ,lasati-ma sa vad ce se intampla ...va tin la curent
cum iti mai merge masina dupa atata timp cu reglajul de turbina facut? tu ai strans piulita adica s-a tras tija mai mult spre electrovalva sau s-a departat de aceasta?
Dayro10
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salutare am si eu un vectra b motor 2000 diesel 82 cp de ceva timp simt ca nu mai are putere am calcat putin acceleratia isi ia viteza greu de tot abia si.a loa 140 km/h motoru se tureaza ,dar se tureaza parca in gol masina are 300.000 km care sa fie problema va rog sa ma ajutati cu sfaturi va multumesc
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
Scuze Mikyboy,ca nu am mai revenit,intradevar, Reglajul e corect a fi facut cu testerul conectat,unde se citeste valoarea presiunii ceruta de calculator si valoarea reala.Prin reglaj se urmareste egalizarea celor doua presiuni,la diferite regimuri de turatie... .deci NU UMBLATI la tija turbinei.
Am revenit la reglajul din fabrica ,cred, dar am curatat cu spray decarburol electrovalvele si am schimbat debitmetrul de aer si acum merge ok.
Am gasit la piese auto debitmetru nemtesc la 120 lei,si este ok.
Am revenit la reglajul din fabrica ,cred, dar am curatat cu spray decarburol electrovalvele si am schimbat debitmetrul de aer si acum merge ok.
Am gasit la piese auto debitmetru nemtesc la 120 lei,si este ok.
B.O.R
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2008
- Mesaj Privat
salutare am un vectra b motor 20 dtl de vreo cateva saptamani a inceput sa faca figuri,mai exact am pus pe tester si am avut doua erori p0400 si p0100....la p0400 am rezolvat am schimbat electrovalva si a disparut eroarea si am schimbat si debimetru si tot asa merge masina si eroare p0100 nu se sterge tot apare...mentionez ca masina tot rau merge. va rog un sfat.
[edit] Titlu generic
[edit] Titlu generic