icoman_me
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Masina este productie 2002 - 2003, intrata in RO in 2007. (nu stiu de cat timp a iesit pe sosea ptr ca functionat destul de bine in general si arata bine inca si la interior si exterior).
Problema: pornire dimineata la rece (cheie maxim apoi eliberata rapid) masina porneste normal, dupa maxim 1,5 secunde incepe si se inneaca oarecum ... ca si cum bujiile nu mai fac aprinderea ori bendix nu revine, ori benzina nu mai arde cum trebuie in pistoane .... ....
Acest fenomen se petrece doar la rece si de obicei dimineata; pe zi rar face ceva asemanator dar abia sesizabil.
Electromotorul a fost plin de mizerie si a fost curatat de un mecanic. .. nu stiu daca a uns cu vaselina pe unde trebuia inainte sa-l monteze si daca a tras si el de arcul ala sa-l mai intareasca putin ... si apoi sa monteze la loc ....
Si inainte de a curata electromotorul facea asa si dupa face la fel.
Acesta problema a aparut de 4 luni, INITIAL foarte foarte rar .. acum in fiecare dimineata la rece.
Astept sfaturi ... maine dimineata fac inregistrare audio la pornire .. daca pot pune undeva fisierul audio ... as fi recunoscator pentru instructiuni.
Multumesc anticipat.
Ultima modificare făcută de icoman_me la Mie 06 Aug, 2014 12:44 pm
Masina este productie 2002 - 2003, intrata in RO in 2007. (nu stiu de cat timp a iesit pe sosea ptr ca functionat destul de bine in general si arata bine inca si la interior si exterior).
Problema: pornire dimineata la rece (cheie maxim apoi eliberata rapid) masina porneste normal, dupa maxim 1,5 secunde incepe si se inneaca oarecum ... ca si cum bujiile nu mai fac aprinderea ori bendix nu revine, ori benzina nu mai arde cum trebuie in pistoane .... ....
Acest fenomen se petrece doar la rece si de obicei dimineata; pe zi rar face ceva asemanator dar abia sesizabil.
Electromotorul a fost plin de mizerie si a fost curatat de un mecanic. .. nu stiu daca a uns cu vaselina pe unde trebuia inainte sa-l monteze si daca a tras si el de arcul ala sa-l mai intareasca putin ... si apoi sa monteze la loc ....
Si inainte de a curata electromotorul facea asa si dupa face la fel.
Acesta problema a aparut de 4 luni, INITIAL foarte foarte rar .. acum in fiecare dimineata la rece.
Astept sfaturi ... maine dimineata fac inregistrare audio la pornire .. daca pot pune undeva fisierul audio ... as fi recunoscator pentru instructiuni.
Multumesc anticipat.
Ultima modificare făcută de icoman_me la Mie 06 Aug, 2014 12:44 pm
Pandelik
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2014
- Mesaj Privat
Pandelik
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2014
- Mesaj Privat
icoman_me
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Se pare ca tot eu tre sa rãspund ... deci momentat se pare ca s-a rezolvat problema mea.
Am fost la cativa "meseriasi" si din recomandãrile lor vom vedea mai târziu daca aveau dreptate sau nu ...
DECI am constatat ca imediat dupa ce opream motorul, nivelul uleiului (schimbat cam de cand a aparut problema, aprox 6 luni) era inexistent pe Joja ... deci am mai pus 1 litru in completare si surprize dupa 36 ore mașina pornește normal la prima cheie dimineața pe rãcoare - si ulterior pe zi la fiecare pornire.
S-a mai întâmplat într-o dimineața ulterior sa facã un zgomot asemãnãtor dar mult diminuat.
Totodatã cam la fiecare cheie a apãrut un mic sunet zgomotos ca atunci când am mașina pornita si mai dau cheie odatã --- e finuț ce-i drept dar si asta se aude foarte rar si doar dimineața - poate țin cheia pre mult in contact pana o eliberez.
Cu motorul rece nivelul uleiului este peste joja (exact peste).
Menționez ca mașina nu scoate fum negru si nici alb.
oricum momentan merge. )
Se pare ca tot eu tre sa rãspund ... deci momentat se pare ca s-a rezolvat problema mea.
Am fost la cativa "meseriasi" si din recomandãrile lor vom vedea mai târziu daca aveau dreptate sau nu ...
DECI am constatat ca imediat dupa ce opream motorul, nivelul uleiului (schimbat cam de cand a aparut problema, aprox 6 luni) era inexistent pe Joja ... deci am mai pus 1 litru in completare si surprize dupa 36 ore mașina pornește normal la prima cheie dimineața pe rãcoare - si ulterior pe zi la fiecare pornire.
S-a mai întâmplat într-o dimineața ulterior sa facã un zgomot asemãnãtor dar mult diminuat.
Totodatã cam la fiecare cheie a apãrut un mic sunet zgomotos ca atunci când am mașina pornita si mai dau cheie odatã --- e finuț ce-i drept dar si asta se aude foarte rar si doar dimineața - poate țin cheia pre mult in contact pana o eliberez.
Cu motorul rece nivelul uleiului este peste joja (exact peste).
Menționez ca mașina nu scoate fum negru si nici alb.
oricum momentan merge. )
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
icoman_me
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2014
- Mesaj Privat
Da revin ... ulterior a mai fãcut aceeași problema la pornire dar foarte rar ... pana când a dispãrut total.
Înainte de a dispãrea total aceasta problema am curãțat bujiile Bosch care au cam 7 - 8 luni de când le-am montat.
Bonusul a fost interesant: un plus de putere la accelerare vizibil, și dispariția totala a a zgomotului și frânarii motorului imediat dupã pornire.
Ca o retrospectiva probabil ca cauza principala au fost bujiile sau una din ele + eventual ulei insuficient.
Una din bujii vizibil zic eu are distanta mai mare intre metal și electrod (fata de celelalte 3) ... cred ca la urmãtoarea curãțare o mai strâng un pic.
Înainte de a dispãrea total aceasta problema am curãțat bujiile Bosch care au cam 7 - 8 luni de când le-am montat.
Bonusul a fost interesant: un plus de putere la accelerare vizibil, și dispariția totala a a zgomotului și frânarii motorului imediat dupã pornire.
Ca o retrospectiva probabil ca cauza principala au fost bujiile sau una din ele + eventual ulei insuficient.
Una din bujii vizibil zic eu are distanta mai mare intre metal și electrod (fata de celelalte 3) ... cred ca la urmãtoarea curãțare o mai strâng un pic.
icoman_me
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2014
- Mesaj Privat
Dupa aproape 2 ani de testari si vindecari "temporare" la pornire la rece .. pe langa prooblema cu pompa de benzina care poate a fost ceva in paralel, de curand am descoperit ca clapeta de admisie aer actionata de acceleratie la pornire era semiblocata din cauza mizeriei (ulei cu consistenta de vaselina semi-intarita, atat pe circumferinta acelui banut cat si in interioul cilindrului. Probabil ca la racirea metalului, banutul ramanea "lipit" de clindru si nu permitea accesul aerului iar motorul la pornire intra in "fibrilatii" pana se oprea masina cam 2-3 secunde.
Sper sa fie de ajutor si altora.
Sper sa fie de ajutor si altora.
- MFlorin625
- *
- 1 mesaje
- din 21 Sep 2017
MFlorin625
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2017
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Rolf
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Drobeta-Turnu Severin
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2021
- Mesaj Privat
icoman_me a scris:Buna ziua.
Masina este productie 2002 - 2003, intrata in RO in 2007. (nu stiu de cat timp a iesit pe sosea ptr ca functionat destul de bine in general si arata bine inca si la interior si exterior).
Problema: pornire dimineata la rece (cheie maxim apoi eliberata rapid) masina porneste normal, dupa maxim 1,5 secunde incepe si se inneaca oarecum ... ca si cum bujiile nu mai fac aprinderea ori bendix nu revine, ori benzina nu mai arde cum trebuie in pistoane .... ....
Acest fenomen se petrece doar la rece si de obicei dimineata; pe zi rar face ceva asemanator dar abia sesizabil.
Electromotorul a fost plin de mizerie si a fost curatat de un mecanic. .. nu stiu daca a uns cu vaselina pe unde trebuia inainte sa-l monteze si daca a tras si el de arcul ala sa-l mai intareasca putin ... si apoi sa monteze la loc ....
Si inainte de a curata electromotorul facea asa si dupa face la fel.
Acesta problema a aparut de 4 luni, INITIAL foarte foarte rar .. acum in fiecare dimineata la rece.
Astept sfaturi ... maine dimineata fac inregistrare audio la pornire .. daca pot pune undeva fisierul audio ... as fi recunoscator pentru instructiuni.
Multumesc anticipat.
Buna ziua prieteni Opelisti
Masina este productie 2002 - 2003, intrata in RO in 2007. (nu stiu de cat timp a iesit pe sosea ptr ca functionat destul de bine in general si arata bine inca si la interior si exterior).
Problema: pornire dimineata la rece (cheie maxim apoi eliberata rapid) masina porneste normal, dupa maxim 1,5 secunde incepe si se inneaca oarecum ... ca si cum bujiile nu mai fac aprinderea ori bendix nu revine, ori benzina nu mai arde cum trebuie in pistoane .... ....
Acest fenomen se petrece doar la rece si de obicei dimineata; pe zi rar face ceva asemanator dar abia sesizabil.
Electromotorul a fost plin de mizerie si a fost curatat de un mecanic. .. nu stiu daca a uns cu vaselina pe unde trebuia inainte sa-l monteze si daca a tras si el de arcul ala sa-l mai intareasca putin ... si apoi sa monteze la loc ....
Si inainte de a curata electromotorul facea asa si dupa face la fel.
Acesta problema a aparut de 4 luni, INITIAL foarte foarte rar .. acum in fiecare dimineata la rece.
Astept sfaturi ... maine dimineata fac inregistrare audio la pornire .. daca pot pune undeva fisierul audio ... as fi recunoscator pentru instructiuni.
Multumesc anticipat.
am si eu probleme asemanatoare cu pornirea dimineata, porneste dar parca merge in 3 pistoane se opreste iar la a doua cheie porneste perfect.
care ar fi cauza am schimbat bujiile bobina de inductie dar nici un rezultat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat