Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • rius_ct

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Domnilor am tot citit sfaturile dupa forum dar tot nu am reusit sa schimb becurile care lumineaza butoanele de la caldura si dirijare aer (cele 3 butoane)Am o astra 1.7dti G 2001.Si normal ca mi s-au ars si mie la randul meu.Am tot tras de butonul din centrul cel cu turatiile de la caldura(1-4)si nu a vrut sa iasa.Am incercat sa desfac toata consola centrala dar nu pot desface casetofonul un CD trak.Am citit si de acesta dar parca este lipit acolo.Am incercat si cu cuie dar nimic nici macar nu se clinteste.
Vreau sa rezolv problema becurilor arse!!Am noroc ca sunt calm ca altfel nu stiu ce faceam.Alti construiesc si eu nu pot nici macar sa o desfac?

Rog pe cei care au avut problema asta si au rezolvato sa imi dea si mie niste indicatii.Exista vreo cheie speciala ptr desfacut casetofonul?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Seamana asa ca ai un indiciu :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10862
Daca cauti s-ar putea sa gasesti si cum este la tine...
  • Ov

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
ca sa scoti casetofonul, incearca cu 2 mine de pix. Intra la fix in gaurile alea

NU mai trage de butoane ca tragi degeaba !!!

ca sa ajungi acolo tb sa faci asa:
1. scos casetofonul. Dupa ce-l scoti (inclusiv "cusca" de metal) o sa vezi in laterale 2 suruburi torx (20). Le scoti.
2. deschizi scrumiera si scoti ornamentul (prin tragere) de la bricheta. In partea de sus o sa vezi 4 suruburi. 2 sunt pt scrumiera, 2 pt consola. Le scoti p'alea 2 de la consola
3. scoti compartimentul de depozitare de sub blocul climatizare (are 4 cleme, 2 sus, 2 jos)
4. scoti butonul de avarie (tragi de el)
5. da in jos la maxim prizele de aer. Apoi cu o surubelnita subtire, bagi in partea stanga a prizei din stanga, respectiv partea dreapta a prizei din dreapta, dupa ce bagi surubelnita o sa vezi (fortezi putin) ca prizele se pot roti si mai mult in jos, dupa care le tragi afara.
6. teava de aer care intra in compartimentul prizelor este prinsa in 4 cleme (2 sus 2 jos), cu surubelnita impingi clemele astfel incat sa iasa din consola.
7. apuci consola din partea de jos (de deasupra scrumierei) si o tragi spre tine.
8. dupa ce o scoti nitel (blocul de climatizare ramane fixat pe consola) te uiti prin gaura de la casetofon si o sa vezi ca blocul de climatizare e prins in partea de sus in 2 cleme metalice, ridici clemele cu surubelnita si impingi blocul spre interior.
9. la fel in partea de jos, te uiti prin gaura de la compartimentul de acte/tigari/sau ce tii tu acolo Smile si o sa vezi cele 2 cleme care tin compartimentul in partea de jos.
10. Tragi si dai la o parte consola (daca vrei s-o scoti de tot, trebuie sa decuplezi si mufa de sus care intra in display)
11. scoti mufele din blocul de climatizare. Sunt 2, una mai mare, orizontala, in partea de sus, si una mai mica, verticala. Blocul nu o sa iasa ca e prins in continuare in sarmele care merg la voleti.
12. Capacul frontal (ala negru cu indicatiile pe el) al corpului de climatizare este prins in 6 (parca) cleme de corpul (alb) al blocului. Se vad niste gaurele in partea din fata. Pe acolo bagi surubelnita ca sa eliberezi clemele.
13. dupa ce scoti capacul frontal (cu tot cu butoane), scoti si plasticul transparent care dirijeaza lumina.
14. apoi trebuie sa scoti placa cu circuitele. Este prinsa in 3 cleme (2 jos si una sus). Bagi o surubelnita intre carcasa si placa si cracanezi cat sa poti sa tragi placa.
15. ai (in sfarsit) acces la becuri.
16. daca vrei sa nu mai umbli pt mult timp acolo, re-cositoreste zona unde calca contactele becurilor, altfel o sa te specializezi in demontat (sunt patit)
17. daca ai vre-un bec ars, se potrivesc becurile de la daciile cu bord de CN sau oltcit (parca). Eu numai becuri d'alea am in bord.

Have fun !

P.S. desi pare complicat, mie imi ia ~10 min sa demontez si tot 10 sa montez. Cel mai mult timp il pierd la scosul casetofonului, si anume la carcasa de metal in care e el bagat. (nu mai e casetofonul de fabrica, si cusca de metal am prins-o eu "bine" Laughing )
  • rius_ct

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult ,problema sa rezolvat.Nu am putut sa scot casetofonul dar m-am dus la un elctrician si a avut el niste 'sarme' special ptr asa ceva si l-am scos.De aici m-am descurcat cu greu dar le-am schimbat.Asa canu stiu de unde cei depe forum zic ca se scoate butonul din centru?Poate face misto de noi sau e al model de masina,in fine trebuie studiat cu atentie problema.Becurile intr-adevar sau potrivit cele de dacie CN.In rest vin cu o completare CRed ca s-ar schimba mai simplu daca s-ar da numai casetofonul jos si carcasa aia metelica in care intra dupa care poti avea acces la becurile prin spatele butoanele de climatizare.In rest din tot ce am citit tu ai spus adevarul.2 probleme apar aici:1 scosul casetofonului,2 desfacutul celor 4 cleme. In rest daca umbli cu finete ai sanse sa nu rupi nimic si nici sa zgarai bordul.Acum cu becurile aprinse este alta viata.
Multumesc inca odata,mi-ar placea sa mai vb cu tine pe mess despre opel ca mai am ceva probleme cu el . Id meu este elvis2082.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR