Deci nu am cea mai mica idee de la ce e firul, sau unde duce.
Se pare ca firul este rupt de mai multa vreme, insa nu am avut probleme.
Am pus 2-3 poze poate reusiti sa va dati seama
Astra g 1.6 16 valve njoy, z16xep
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
cred ca e de la o sonda de temperautura,tot in partea aia mai in jos,in dreapta motorului ..(in spatele egr-ului) ar trebui sa fie locul lui.La 1.7dti nu ii gaseam locul odata aceluiasi fir si de acolo era.
Si eu ma gandeam tot la fel. (Zona la fir pare mai lung) - daca ei cu masina in fata nu stiu.
Mai sunt doua fire albastre spre clapeta de acceleratie din ce vad pe schema.
Puneti si voi poze la motor fara capac pus, zona la EGR, si la clapeta de acceleratie pe net nu am gasit nimic.
Cu zona motorului. - cam greu sa tot caut acul in carul cu fan poate niste poze ne ajuta.
Sau poate ii gasiti locul.
Asa de putini sunt pe forum care au Astra G cu motor z16xep, de nu a venit raspunsul pana acum.
Si eu am acel fir,si nu i-am gasit locul.Am fost in targul de masini din Pitesti si am gasit o Astra G z16xep identica cu a mea,adusa de curand din D,cu acelasi fir desfacut!Am intrebat respectivul vanzator daca stie cei cu firul,iar raspunsul a fost ca*el le vinde,nu-i mecanic*.In concluzie,mai trebuie cautat,T.ion!
Firul acela este de la a doua sonda de presiune ulei, sonda care a fost inlocuita cu un blind in urma unei campanii de rechemare in service pentru astra g z16xep. A doua sonda de ulei este pozitionata pe mijlocul chiulasei, deasupra galeriei de evacuare. Datorita acestei sonde au fost destule astra g carora le-a luat foc motorul. In concluzie , au fost chemate in service, li s-a anulat sonda din chiulasa, s-a facut resoftare si s-a inlocuit sonda de ulei din bloc cu alta cu alta plaja de lucru.
Deci daca ai firul ala liber e BINE ! Daca firul e legat la o sonda in chiulasa NU e bine.
firul dupa cum spunea colegul mai sus, este de la un senzor de ulei care este scos si blindat ca sa zic asa.
Si eu am acelasi fir, iar in locul sondei am un surub.
Stiu ca am discutat aici pe forum despre acest senzor.
Costul senzorului nu este mare, eu l-am gasit la 35 lei
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.