- Amantu Andrei
- OP
- 4 mesaje
- din 22 Oct 2013
- Astra 2004
- Arges
Amantu Andrei
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2013
- Mesaj Privat
- viforel
- ***
- 882 mesaje
- din 06 Jan 2013
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
viforel
- Mesaje scrise: 882
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2013
- Mesaj Privat
Daca ai ... esp, eds, (control al stabilitatii) ... nu mai intra "antidemarajul" in functiune. Iarna este deosebit de neplacut cand ramai cu masina intepenit , accelerezi si masina nu vrea sa plece ... /cu butonul cuplat (sport) ai controlul acceleratiei la roti, astfel incat ai posibilitatea sa sa o controlezi tu. Si daca mai ai pasiunea drifturilor ...
- buldozer2
- ***
- 732 mesaje
- din 01 Feb 2011
- Astra 2014 A14NET
- Buzau
buldozer2
- Mesaje scrise: 732
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2011
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Nu este obligatoriu ci optional ! Daca ai buton sport poti sau nu sa ai si IDS+. Din experienta proprie foarte putine masini cu buton sport din fabrica au si IDS+.
La Astra-H / Zafira-B prezenta butonului poate sa faca uzual TREI chestii:
1. Modifica parametrii pedalei de acceleratie si total GRESIT spus ca adauga CP sau putere, pedala raspunde exponential in mod SPORT si liniar in mod NORMAL
2. Intareste directia (numai modulele servo EHPS care suporta asa ceva), volanul se misca stanga-dreapta un pic mai greu in mod SPORT decat in mod NORMAL
3. Permite dezactivarea TC, acel ESP off care apare pe display ! Permite iesirea din zapada, noroi sau accelerare cu scartaiit de roti
4. Intareste amortizoarele (acel IDS+). Aceasta este o optiune foarte scumpa, un amortizor SH este de peste 200-300 lei, unul nou = sute de euro.
La Vectra-C / Signum prezenta butonului are ca efect:
1. Modifica parametrii pedalei de acceleratie si total GRESIT spus ca adauga CP sau putere, pedala raspunde exponential in mod SPORT si liniar in mod NORMAL
2. Intareste directia (numai modulele servo EHPS care suporta asa ceva), volanul se misca stanga-dreapta un pic mai greu in mod SPORT decat in mod NORMAL
3. Intareste amortizoarele (doar cele cu IDS+). Aceasta este o optiune foarte scumpa, un amortizor SH este de peste 200-300 lei, unul nou = sute de euro. Din cate stiu doar Vectra-C [2006-2008] are aceasta optiune din fabrica (facelift), modulele CDC care au trecut prin mana mea erau fabricate min. 2006.
CristianTM.
La Astra-H / Zafira-B prezenta butonului poate sa faca uzual TREI chestii:
1. Modifica parametrii pedalei de acceleratie si total GRESIT spus ca adauga CP sau putere, pedala raspunde exponential in mod SPORT si liniar in mod NORMAL
2. Intareste directia (numai modulele servo EHPS care suporta asa ceva), volanul se misca stanga-dreapta un pic mai greu in mod SPORT decat in mod NORMAL
3. Permite dezactivarea TC, acel ESP off care apare pe display ! Permite iesirea din zapada, noroi sau accelerare cu scartaiit de roti
4. Intareste amortizoarele (acel IDS+). Aceasta este o optiune foarte scumpa, un amortizor SH este de peste 200-300 lei, unul nou = sute de euro.
La Vectra-C / Signum prezenta butonului are ca efect:
1. Modifica parametrii pedalei de acceleratie si total GRESIT spus ca adauga CP sau putere, pedala raspunde exponential in mod SPORT si liniar in mod NORMAL
2. Intareste directia (numai modulele servo EHPS care suporta asa ceva), volanul se misca stanga-dreapta un pic mai greu in mod SPORT decat in mod NORMAL
3. Intareste amortizoarele (doar cele cu IDS+). Aceasta este o optiune foarte scumpa, un amortizor SH este de peste 200-300 lei, unul nou = sute de euro. Din cate stiu doar Vectra-C [2006-2008] are aceasta optiune din fabrica (facelift), modulele CDC care au trecut prin mana mea erau fabricate min. 2006.
CristianTM.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
IDS eu stiu ca mereu a fost optional, si nici nu iti trebuie asa ceva pe un opel. La 1,6 cum sa crezi ca reactioneaza mai bine la acceleratie. Si la un bmw, modul sport elimina asistenta masinii, esp, tc, sau ce mai are ea, iar la automata, o mentine mai sus in ture, nicidecum nu apar din senin inca 50 cai ascunsi
- AndrewBv
- ***
- 996 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 996
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
1. Modifica parametrii pedalei de acceleratie si total GRESIT spus ca adauga CP sau putere, pedala raspunde exponential in mod SPORT si liniar in mod NORMAL
E de precizat ca se poate face remapare pe butonul sport.
3. Permite dezactivarea TC, acel ESP off care apare pe display ! Permite iesirea din zapada, noroi sau accelerare cu scartaiit de roti
4. Intareste amortizoarele (acel IDS+). Aceasta este o optiune foarte scumpa, un amortizor SH este de peste 200-300 lei, unul nou = sute de euro.
una bucata fata este 1700 lei/ spate1300 lei.
Masinile dotate cu IDS+ au o stabilitate foarte buna, parerea mea este ca sunt un pic cam rigide daca vin cu pachetul sport( jante 17inch).
E de precizat ca se poate face remapare pe butonul sport.
3. Permite dezactivarea TC, acel ESP off care apare pe display ! Permite iesirea din zapada, noroi sau accelerare cu scartaiit de roti
4. Intareste amortizoarele (acel IDS+). Aceasta este o optiune foarte scumpa, un amortizor SH este de peste 200-300 lei, unul nou = sute de euro.
una bucata fata este 1700 lei/ spate1300 lei.
Masinile dotate cu IDS+ au o stabilitate foarte buna, parerea mea este ca sunt un pic cam rigide daca vin cu pachetul sport( jante 17inch).